Mitsubishi Outlander

2.2 DI-D 176CP Intense Plus 4WD

Motor / Transmisie

4.0

Ultimul reprezentant al triadei nipono-franceze, alcătuită în trecut şi din Peugeot 4007 şi Citroen C-Crosser, rămâne încă în vânzare pe piaţa din România, cu un singur motor însă. Un propulsor diesel de 2.2 litri, pe care publicul îl cunoaşte bine după o carieră încununată de succes.

Unitatea livrează 176 de cai putere la 3500 de rotaţii şi un cuplu motor generos, de 380 Nm la 2000 rpm. Momentul motor, deşi abundent şi resimţit devreme, îşi pierde din vigoare rapid, plaja de cuplu maxim fiind una destul de îngustă. Pentru a te menţine mereu în zona de cuplu ai nevoie de o exploatare frecventă a transmisiei cu cinci rapoarte, etajată bine, cu o cursă a schimbătorului precisă şi destul de scurtă.

Resursele pot fi transmise fie doar punţii faţă, situaţie în care Outlander se simte alert, fie ambelor axe, situaţie în care resursele sunt ceva mai bine exploatate.

Unitatea diesel este bine antifonată, zgomotul celor patru cilindri fiind perturbator abia atunci când acul turometrului sare de 3000 rpm.

  • slVW_83, miercuri, 22.08.2012 13:14

    Noua generatie arata ca un monovolum, specific pietei SUA! Prefer actualul model, insa cilindreea e cu 0,2 mai mare decat ar fi cazul! Motorul de 1.8 DiD ar fi fost mult mai potrivit.

  • antonny, miercuri, 22.08.2012 17:47

    un test echilibrat fata de concurenta ......bravo Domnule Mirica Bogdan

  • unckle, miercuri, 22.08.2012 19:28

    da .... unde-i Mafia? japonezii de la Mitsu nu merita stima la fel ca toaet celelalte fiabilitati supertehnologizate japoneze ? (despre fiabilitate nu am indoieli pentru ca detin un mitsu ... cu tehnologia este discutabil)

  • civalco, joi, 23.08.2012 10:09

    Acest model a fost o mixtura interesanta pentru a exista pe piata Europei. Din pacate pretul chiar si cel de pornire a fost este si cu siguranta va fi unul mare. Tot din pacate Mitsu a pierdut mult in ultimii 10 ani in ce inseamna tehnologia PROPRIE si a folosit masiv solutii preluate de la alti constructori pentru a putea tine pasul cu piata. Degradarea a coborat pana la a dota propriile autoturisme cu motoare VW. E bine ca au renuntat si cu eforturi foarte mari ( sustinute de pretul de vanzare al produselor) au inceput sa reina la solutiile personale sau colaborari cu constructori mai seriosi.