Mitsubishi Outlander

2.2 DI-D 176CP Intense Plus 4WD

Consum

4.5

Outlander nu se dovedeşte a fi extrem de însetat, nici măcar atunci când afară sunt 40 de grade Celsius, iar asfaltul deja se topeşte. Cu o instalaţie de aer condiţionat forţată încontinuu şi o pedală de acceleraţie care nu a fost menajată deloc, Outlander ne-a adus un consum urban puţin peste 10 litri/100 de kilometri şi un consum extraurban de 7.3 litri/100 de km, respectând însă limitele legale. Cifrele înscrise în fişa tehnică sunt mai mici, însă nu cu mult: 7.9 litri în mediul urban şi 5.4 litri în cel extraurban.

Raportat la rivalii din segment, Outlander are o medie de 6.3 litri/100 de km cu care bate uşor toţi rivalii din segment. Doar Chevrolet Captiva şi Nissan X-Trail se poziţionează destul de aproape, cu o medie de 6.4 litri/100 km.

  • slVW_83, miercuri, 22.08.2012 13:14

    Noua generatie arata ca un monovolum, specific pietei SUA! Prefer actualul model, insa cilindreea e cu 0,2 mai mare decat ar fi cazul! Motorul de 1.8 DiD ar fi fost mult mai potrivit.

  • antonny, miercuri, 22.08.2012 17:47

    un test echilibrat fata de concurenta ......bravo Domnule Mirica Bogdan

  • unckle, miercuri, 22.08.2012 19:28

    da .... unde-i Mafia? japonezii de la Mitsu nu merita stima la fel ca toaet celelalte fiabilitati supertehnologizate japoneze ? (despre fiabilitate nu am indoieli pentru ca detin un mitsu ... cu tehnologia este discutabil)

  • civalco, joi, 23.08.2012 10:09

    Acest model a fost o mixtura interesanta pentru a exista pe piata Europei. Din pacate pretul chiar si cel de pornire a fost este si cu siguranta va fi unul mare. Tot din pacate Mitsu a pierdut mult in ultimii 10 ani in ce inseamna tehnologia PROPRIE si a folosit masiv solutii preluate de la alti constructori pentru a putea tine pasul cu piata. Degradarea a coborat pana la a dota propriile autoturisme cu motoare VW. E bine ca au renuntat si cu eforturi foarte mari ( sustinute de pretul de vanzare al produselor) au inceput sa reina la solutiile personale sau colaborari cu constructori mai seriosi.