Mitsubishi Outlander

2.2 DI-D 176CP Intense Plus 4WD

Performante

4.0

Outlander nu se vrea fi un Usain Bolt al crossover-elor. Intenţiile sale sunt acelea de a te duce de la 0 la 100 de km/h în siguranţă, fără excese şi acte de eroism. Tocmai de aceea sprintul se face în 9.8 secunde, suficient pentru clientul familist al modelului japonez. Viteza maximă se opreşte şi ea la 200 de km/h, îndeajuns de mare pentru a rămâne fără permis.

Comparativ cu ceilalţi rivali, Outlander este depăşit la mustaţă de Chevrolet Captiva (9.7 secunde), Kia Sorento şi Opel Antara (ambele 9.6 secunde). Când vine însă vorba despre viteză maximă, Outlander este, alături de Captiva şi Antara, cel mai rapid.

  • slVW_83, miercuri, 22.08.2012 13:14

    Noua generatie arata ca un monovolum, specific pietei SUA! Prefer actualul model, insa cilindreea e cu 0,2 mai mare decat ar fi cazul! Motorul de 1.8 DiD ar fi fost mult mai potrivit.

  • antonny, miercuri, 22.08.2012 17:47

    un test echilibrat fata de concurenta ......bravo Domnule Mirica Bogdan

  • unckle, miercuri, 22.08.2012 19:28

    da .... unde-i Mafia? japonezii de la Mitsu nu merita stima la fel ca toaet celelalte fiabilitati supertehnologizate japoneze ? (despre fiabilitate nu am indoieli pentru ca detin un mitsu ... cu tehnologia este discutabil)

  • civalco, joi, 23.08.2012 10:09

    Acest model a fost o mixtura interesanta pentru a exista pe piata Europei. Din pacate pretul chiar si cel de pornire a fost este si cu siguranta va fi unul mare. Tot din pacate Mitsu a pierdut mult in ultimii 10 ani in ce inseamna tehnologia PROPRIE si a folosit masiv solutii preluate de la alti constructori pentru a putea tine pasul cu piata. Degradarea a coborat pana la a dota propriile autoturisme cu motoare VW. E bine ca au renuntat si cu eforturi foarte mari ( sustinute de pretul de vanzare al produselor) au inceput sa reina la solutiile personale sau colaborari cu constructori mai seriosi.