Mitsubishi Outlander

2.2 DI-D 176CP Intense Plus 4WD

Interior

4.0

Prezent pe piaţă tocmai din 2005, Outlander nu poate ascunde unele riduri. Faceliftul a mai estompat din urmele vremii, însă nu suficient, segmentul fiind în prezent dominat de propuneri din ce în ce mai competitive.

Trebuie să recunoaştem că în interiorul lui Outlander descoperi un design monoton, destul de gri, pe care îl mai înviorează doar afişajul color al computerului de bord, introdus odată cu faceliftul.

Materialele nu sunt tocmai prietenoase, plasticul fiind dur pe alocuri. Compensează însă finisajele corecte, care nu trădează slăbiciuni de fabricaţie. Ergonomia bordului este simplă şi destul de intuitivă. Asta am apreciat dintotdeauna la Outlander: faptul că poţi nimeri aproape orice buton dorit cu ochii închişi.

Ajungem şi la spaţiu interior. Este un amănunt extrem de important pentru clienţi, marea lor majoritate familişti. Outlander este extrem de spaţios şi primitor pentru cinci pasageri. Dacă vă doriţi şi un al treilea rând de scaune, ascuns foarte bine în podeaua portbagajului, noi vă sfătuim să-l luaţi. Chiar şi aici, cei doi pasageri vor avea spaţiu pentru picioare, chiar dacă distanţa de la podea la şezut nu este tocmai impresionantă. La nevoie însă, pot călători şi adulţi.

În plus, portbagajul păstrează dimensiuni decente în configuraţia cu şapte locuri şi uriaşe în cea cu cinci. Cei 771 de litri sunt depăşiţi doar de Hyundai Santa Fe.

  • slVW_83, miercuri, 22.08.2012 13:14

    Noua generatie arata ca un monovolum, specific pietei SUA! Prefer actualul model, insa cilindreea e cu 0,2 mai mare decat ar fi cazul! Motorul de 1.8 DiD ar fi fost mult mai potrivit.

  • antonny, miercuri, 22.08.2012 17:47

    un test echilibrat fata de concurenta ......bravo Domnule Mirica Bogdan

  • unckle, miercuri, 22.08.2012 19:28

    da .... unde-i Mafia? japonezii de la Mitsu nu merita stima la fel ca toaet celelalte fiabilitati supertehnologizate japoneze ? (despre fiabilitate nu am indoieli pentru ca detin un mitsu ... cu tehnologia este discutabil)

  • civalco, joi, 23.08.2012 10:09

    Acest model a fost o mixtura interesanta pentru a exista pe piata Europei. Din pacate pretul chiar si cel de pornire a fost este si cu siguranta va fi unul mare. Tot din pacate Mitsu a pierdut mult in ultimii 10 ani in ce inseamna tehnologia PROPRIE si a folosit masiv solutii preluate de la alti constructori pentru a putea tine pasul cu piata. Degradarea a coborat pana la a dota propriile autoturisme cu motoare VW. E bine ca au renuntat si cu eforturi foarte mari ( sustinute de pretul de vanzare al produselor) au inceput sa reina la solutiile personale sau colaborari cu constructori mai seriosi.