Mitsubishi Outlander

2.2 DI-D 176CP Intense Plus 4WD

Calitate / Pret

4.0

Pentru o familie care vrea un SUV încăpător, socotelile încep de la 24.794 de euro. Este preţul de pornire al lui Outlander în România. Această sumă vă aduce motorul diesel de 176 de cai putere, tracţiune integrală şi nivelul de echipare de bază.

Doar Opel Antara facelift are un preţ de pornire mai mic decât cel al lui Outlander, însă este vorba despre o versiune pe benzină, total nepotrivită unui asemenea model. Kia Sorento se poziţionează aproape de japonez, cu un preţ de 25.234 de euro, însă nu beneficiază de un motor diesel şi nici de 4x4. Chevrolet Captiva încearcă să ţină piept cu o versiune diesel de 163 de cai putere şi tracţiune 4x2, toate evaluate la 26.000 de euro cu TVA.

Outlander este fără îndoială o afacere ce nu trebuie ratată în segment. Exemplarul testat de noi a fost unul în echipare intermediară, cu un preţ final de 32.665 de euro.

Un Kia Sorento similar va depăşi acest prag, Nissan X-Trail se apropie şi el de această valoare, dar are cu 26 de cai putere în minus, iar Hyundai Santa Fe reuşeşte să se menţină aproape cu un preţ de 33.918 euro. Captiva şi Antara sunt şi ele opţiuni ce trebuie luate în seamă, preţul lor fiind extrem de apropiat de cel al lui Outlander.

  • slVW_83, miercuri, 22.08.2012 13:14

    Noua generatie arata ca un monovolum, specific pietei SUA! Prefer actualul model, insa cilindreea e cu 0,2 mai mare decat ar fi cazul! Motorul de 1.8 DiD ar fi fost mult mai potrivit.

  • antonny, miercuri, 22.08.2012 17:47

    un test echilibrat fata de concurenta ......bravo Domnule Mirica Bogdan

  • unckle, miercuri, 22.08.2012 19:28

    da .... unde-i Mafia? japonezii de la Mitsu nu merita stima la fel ca toaet celelalte fiabilitati supertehnologizate japoneze ? (despre fiabilitate nu am indoieli pentru ca detin un mitsu ... cu tehnologia este discutabil)

  • civalco, joi, 23.08.2012 10:09

    Acest model a fost o mixtura interesanta pentru a exista pe piata Europei. Din pacate pretul chiar si cel de pornire a fost este si cu siguranta va fi unul mare. Tot din pacate Mitsu a pierdut mult in ultimii 10 ani in ce inseamna tehnologia PROPRIE si a folosit masiv solutii preluate de la alti constructori pentru a putea tine pasul cu piata. Degradarea a coborat pana la a dota propriile autoturisme cu motoare VW. E bine ca au renuntat si cu eforturi foarte mari ( sustinute de pretul de vanzare al produselor) au inceput sa reina la solutiile personale sau colaborari cu constructori mai seriosi.