Porsche Cayenne

4.8 S Tiptronic
4.5
de Bogdan Mirică, Foto: Golfuletz, miercuri, 14 iulie

Adjunctul lui Turbo

În 2002 Porsche făcea un pas important către viitor, judecat de unii ca o profanare a principiilor părintelui Ferdinand Porsche. Alţii erau de părere că decizia luată de conducerea de atunci a fost una benefică pentru finanţele companiei. Dacă ne raportăm la evoluţia lucrurilor şi la succesul de care s-a bucurat Porsche Cayenne, pentru că despre el este vorba, am putea spune că a fost o decizie inspirată. În primii ani de viaţă, SUV-ul a fost văzut ca o simplă strategie de marketing, menită să umple vistieriile companiei germane. Când publicul a aflat că modelul este dezvoltat pe platforma lui Touareg şi Q7, a venit, cum era normal, şi întrebarea: "De ce să cheltuiesc atât pe un Porsche când pot avea ceva asemănător la bani puţini?" Publicul şi-a răspuns singur la întrebare după ce a condus cel mai "stigmatizat" model Porsche din ultimii ani. Treptat, Cayenne şi-a conturat o imagine puternică şi a îngenuncheat pe rând concurenţa din segmentul premium superior. Succesul primului model i-a obligat pe nemţi să nu dea greş atunci când vine vorba de schimbul de generaţii.
  • dany, miercuri, 14.07.2010 21:50

    ar fi superb daca n-ar aduce a hyundai din spate...stopurile alea si eleronul acela masiv deasupra lunetei...

  • Lamborghini, miercuri, 14.07.2010 23:17

    motorul ce'i de el atat...in rest...bheaaac

  • Hadouken, miercuri, 14.07.2010 23:20
    @automarket

    eu nu inteleg, care e treaba cu numerele care apar dupa ce votezi?

  • Hadouken, miercuri, 14.07.2010 23:21

    nevermind...

  • ............., joi, 15.07.2010 02:21
    ............

    prea tare....as vrea unul

  • black_ink, joi, 15.07.2010 10:52
    hmmm!

    @automarket : voi spuneti ca balanta segmentului cand vine vorba de pret, se inclina spre X5 ca e cu 2000 euro mai ieftin! hellou! poate daca articolul asta nu era scris pt Romania !:) Adevarul e ca daca am 105.000 euro sa dau pe o masina, precis nu voi alege in functie de gust si de preferinte. O voi cumpara pe cea de 103.000 euro ca sa-mi ramana si bani de tigari si de o bere la plastic :D ...

  • black_ink, joi, 15.07.2010 10:53
    2000 eur

    ...pai da, ca poate berea aia vreau sa o beau pe plaja la Ibiza! ;)

  • Darius, joi, 15.07.2010 14:04
    Greseala

    "Dacă ne raportăm la evoluţia lucrurilor şi la succesul de care s-a bucurat Porache Cayenne". Ar trebui sa corectati greseala asta de tipar, nu e prea profi sa stiti.....auzi, Porache :)

  • dany, vineri, 16.07.2010 10:20

    are reductor ca vechiul model?

  • ZerM, joi, 30.12.2010 12:08
    Porsche

    Parca aratat mai bine vechiul cayenne.. cel putin din fatza si din spate... nu stiu de ce.... seamana acesta din spate cu o japoneza coreana sau ma rog o asiatica. Probabil e destinata pentru piata respectiva. Cu putin noroc sper sa gasesc una Sh(vechiul S ) la bani buni doar de fun' . Cu toate ca e criza... nush de e o invesitie buna sau nu , dar e Porsche.. isi mentine o oarecare valoare indiferent de an.