Porsche 911
Emblemă
Porsche 911 este un model ce a intrat deja în legendă. Are în spate 47 de ani de istorie şi nu mai puţin de şase generaţii. Deşi modelul poartă numele generic 911, generaţiile sale au purtat numere de cod precum 964, 993, 996, 997. Actualul model este denumit 991. Deocamdată, este disponibil în două variante: Carrera şi Carrera S. Pentru că Mircea a testat varianta mai puternică la lansarea din Statele Unite, pentru testul din România am ales un 911 Carrera simplu. Diferenţa este dată de cilindreea motorului. Carrera este animat de un motor boxer de 3.4 litri ce dezvoltă 350 CP, în timp ce Carrera S are 400 CP dezvoltaţi tot de un motor boxer, dar de 3.8 litri.
Citeste si
-
4.3/5Cupra Leon a primit un facelift menit să diferențieze și mai bine brandurile Seat și Cupra, care acum ceva timp, formau o singură marcă. Cu Leon, spaniolii au vrut să ne arate că sufletul arzător iberic există, chiar și în această versiune cu doar 150 de cai putere. Citeste tot
-
4.6/5Am testat noul BMW Seria 5 Touring pe un traseu care a însumat 1.500 de kilometri, între România și Grecia. În acest articol îți spunem de ce break-ul german este una dintre cele mai bune mașini pentru drumuri lungi. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
4.5/5Am testat noul Cupra Terramar, inclusiv pe circuitul legendar al cărui nume îl poartă. Noi am avut la dispoziție cea mai puternică versiune, cu 272 CP. Mai jos îți spunem cum se conduce geamănul iberic și mai arțăgos al lui Volkswagen Tiguan. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
4.3/5Am testat noul Renault Captur facelift, pe drumurile patriei. Am avut la dispoziție noul nivel de echipare Esprit Alpine, iar motorizarea a fost cea mild-hybrid cu 160 de cai putere. Afli din rândurile următoare cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
4.5/5Ford Capri a renăscut sub forma unui SUV electric. Noi am testat versiunea cu tracțiune integrală și 340 CP, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Am pregătit și un video. Citeste tot
-
Adi, vineri, 23.03.2012 13:52@adi Asa este !!
Dar pana la munte te rupe de spate....de aia pt. Romania e bun Cayenne si pe viitor Macan. 911 este emblema marcii dar nu ai ce face cu ea in tara fara sosele. Pe Transalpina sau Transfagarasan ar fi sinucidere curata pt. un conducator mai putin talentat....
-
Dorin, vineri, 23.03.2012 14:27lipsa de obiectivitate
Nu vi se pare cam scurta maneta de viteze domnu Dragos?
-
danutz9393, vineri, 23.03.2012 14:40Porsche 911
Probably the best car in the world
-
Ferdinand, vineri, 23.03.2012 14:46@Dorin Si ce ai vrea ? Coda de lopata ?
Cand o sa pui mana pe o maneta de 991 o sa vezi ca nu e scurta deloc.
-
Dorin, vineri, 23.03.2012 15:01@Ferdinand
Daca nu stii despre ce este vb, de ce te bagi? Citeste si un alt test al domnului Dragos si apoi vezi la ce m-am referit.
-
slv83, vineri, 23.03.2012 16:32911
Porsche 911...probably the best sport car in the world!
-
constantin, vineri, 23.03.2012 18:59super
prietene slv83 Pagani Huaya.probably the best sport car in the world!
-
ISUS, sâmbătă, 24.03.2012 10:38Prietene constantin
Pagani HUYARA, nu huaya face parte din alta categorie de masini si o clasificare de genul "best sports car" nu are numai in vedere "cat baga"sau "cati cai " Ci si pretul, utilitatea, confortul e.t.c. Acestea fiind spuse exprimarea "probably the best sportscar in the world" este cel mai probabil corecta!
-
constantin, sâmbătă, 24.03.2012 11:19Prietene ISUS
daca asta face parte in categoria "best sports car" atunci bugatti veyron,Koenigsegg Trevita,Lamborghini Reventón,Leblanc Mirabeau aceste masin di ce gama fac parte,Most Popular Cars ca nu te inseleg prietene sa nu imi zic best exotic sport car ca o da-m deja in floarea soarelui cu atatea titluri
-
ISUS, sâmbătă, 24.03.2012 15:35Ca idee
Supercar, hipercar . Doua denumiri folosite in domeniu. Te legi prea mult de nume si omiti criteriile care definesc o astfel de masina. Te rog, nu te mai incapatana ca nu ai dreptate.
-
LauCalin, sâmbătă, 24.03.2012 17:36
Comutatoarele de lumini sunt exact la la Polo. Inca ceva: a nu se face confuzie intre masinile sport (gen M3), masinile supersport (gen Porsche 911) si exotice (exclusiviste), gen Koenigsegg Trevita,Lamborghini Reventón, Bugatti Veyron sau, din ograda Porsche, Carrera GT (e drept insa ca a cam trecut vremea ei). A se observa ca si preturile sunt foarte diferite.
-
adrian78, sâmbătă, 24.03.2012 19:24LauCalin
LauCalin de ce 911 e supersport si BMW M3 sport ca 911 are motor boxer in spate si are un portbagaj minuscul in fata?M3 are 420 cu cutia PDK aceleasi performante si este si mai ieftin cu vreo 40000 de euro!!
-
Adi, sâmbătă, 24.03.2012 20:36Pt cei de mai sus ! Exista trei clase de masini sport.
Clasa sport: Porsche 911, Alfa Romeo 8C Competizione etc Clasa supersport: Lamborghini Aventador, Ferrari F12 Berlinetta, Clasa supercar: Pagani Huyara, Pagani Zonda Cinque Roadster, Bugatti Veyron Super Sport, Koenigsegg etc., ps. daca gresesc sa ma corecteze cineva. Am auzit si de ' hypercar ' ... e cumva sinonim supercar?
-
Moshu, sâmbătă, 24.03.2012 22:12Pentru Dragos Baltateanu
Nu este deloc relevanta aprecierea ta ca Porsche "ïnsista" ca + si - sa fie altfel decat vrei tu raportat la media celorlalti producatori. Te exprimi fara sa ai experienta si asta se vede. Ca sa-ti traduc, la secventiale asocierea este cu viteza 1 si pentru ca la 99% dintre masini viteza 1 este inainte, atunci toate plusurile sunt "ïnainte", iar cele inferioare, la cerere, sunt inapoi, stii tu, plus inainte, minus, inapoi. Asa este normal si firesc si fizic. Este ca la interfata "mouse", unele jocuri te intreaba daca vrei ...invers. Nu media dicteaza ce este firesc, ci normalul definit de progresie fizica, logica si naturala. Sa nu mai faci aceeasi greseala data viitoare, ca nu-ti mai scriu nimic, ever si n-o sa stii unde n-ai nimerit-o..
-
LauCalin, sâmbătă, 24.03.2012 23:48
Adi, zic asta pentru faptul ca pe piata cam asa sunt catalogate BMW si Porsche. Un 911 nu va fi niciodata la fel de spatios sau practic precum un M3 (si probabil nici la fel de economic), asta face parte din "deliciul" daca pot spune asa al masinilor supersport. de exemplu un 911 iti va rupe spatele le un drum cu denivelari, un M3 iti va placea mai mult, iar pe circuit te va face sa te simti rege. Dar cu toate astea Porsche inseamna masini in primul rand rapide si cel putin la o prima idee ar putea fi alegerea de moment.
-
unckle, luni, 26.03.2012 00:46
ehe .. cale lunga mai tata ma ... superbe aceste noi 911 ... 911turbo va fi belea .. GT2 si mai belea :) @sleahta de mai sus ... ma baieti, cand o sa va luati voi si o sa vi se pare nush-cum-nasol sa ne dati si noua sa facem o tura.. sa vedem si noi de ce nu-i buna
Daca si 911 e facut pentru autostrada, atunci limuzinele de clasa peste medie pentru ce mai sunt? Asta e masina pentru drum virajat, montan, circuit...nu pt autostrada! Ce sa faci pe autostrada cu ea? sa mergi cu 230km/h? asta faca si un 320D .... Du-o pe circuit la la munte si o sa vezi la ce-i buna masina asta ;)