Citroen C2

3.8
de Bogdan Mirică, marţi, 7 aprilie

Piticul Atomic

Anul trecut Citroen a revizuit modelul C2, interpretarea masculina a unui model urban si dinamic. Automarket a avut ocazia de a testa versiunea de 110 cai putere a noului C2 si de a nota punctele tari si punctele slabe ale "piticului" francez.
  • DVictor, marţi, 07.04.2009 23:39
    Si fiat ?

    14.600 :)) auzi tu 14600 pt c2. Si Fiat500 ce mai zice?

  • ion, miercuri, 08.04.2009 10:13
    @DVictor

    Pai tu compari Citroen-ul cu Fiat ma? 500-le sucks rau de tot...tot ce place la el e designul....in c2 ai personalitate si dotari mai bune

  • R, miercuri, 08.04.2009 11:37
    @ion

    Ioane, nu prea agreez Fiatul dar pe design si optiuni ii rupe capul lui C2 la 14600 EUR. Iar 500-le chiar are ceva de spus la capitolul design, in comparatie cu C2. Si sa nu mai vb. Citroen e cam pe acolo cu Fiat ca brand.

  • LauCalin, miercuri, 08.04.2009 13:33
    C2

    Dar nu numai prin design este peste C2 ci si prin calitatea materialelor. Am urcat intr-un 500 si materialele mi s-au parut de calitate, finisarile perfecte, la fel si imbinarile. In privinta comparatiei cu acest C2 nu uitati de versiunea Abarth a lui 500.

  • Ion, miercuri, 08.04.2009 15:31
    @LauCalin

    Hai sa nu vb de Abarth...poate nu stii ca C2-ul face fata cu brio in CNR si alte competitii din motorsport...desi no comment... Nu stiu cum ai reusit tu sa gasesti materiale de buna calitate in 500. e plastic din acela prost de se faceau soldateii pe vremea lu ceasca. @R Citroen-ul e peste 500 ca brand...parerea mea...e brandul francez care tinde cel mi mult spre premium, in special cu verisunile Exclusive.

  • asdfgh, miercuri, 08.04.2009 15:38
    profesionalism cat cuprinde...lol

    Domnilor de la automarket, poate nu ar fi rau sa atasati si o fisa tehnica pentru masinile pe care le testati! Sunteti siguri ca motorul ala avea 110CP ca eu nu-l gasesc nici pe www.citroen.fr? Consumul extraurban nu se calculeaza la 120-150Km/h de aia nu corespunde cu cel dat de producator....poate nu stiati...

  • Tequila, miercuri, 08.04.2009 16:49
    @ asdfgh

    http://www.citroen.ro/c2 N-o fi existand pe citroen.fr verziune cu 110cp. DAR, exista pe citroen.ro Din pacate sau din fericire, suntem romani, nu francezi ;)

  • bogdanm, miercuri, 08.04.2009 17:51
    lamurire @asdfgh

    Pentru ca suntem in Romania ar fi bine sa te uiti pe site-ul cu extensia ".ro" Daca nu gasesti te ajut eu cu un link desi nu ar trebui http://www.citroen.ro/c2/lista-preturi Poate asa te vei convinge de profesionalismul tau in a posta comentarii si iti vei reevalua pozitia fata de noi. In ceea ce priveste consumul extraurban, inregistrat de noi pe autostrada nu-ti spun decat atat: vorbim de un test normal si nu de unul de consum. 99% dintre romani merg cu viteza aia pe autostrada asa ca e mult mai relevant modul in care noi am testat consumul si nu cel pe care l-ai subinteles tu. Daca vrei test de consum cauta la noi pe site Polo BlueMotion.

  • marius, vineri, 19.06.2009 18:46
    aoleeeuuuu

    daca si pentru c2 dati 73 de pct si lui kia ii dati doar 62 apoi sunteti la pamant da' ma scuzati e marca europeana e din franta citroen normal hai sa-i ridicam in slavi ehh asa e romanu obisnuitiva

  • crick, marţi, 04.08.2009 10:24
    C2 sau 500 sau altceva la 14.000E

    Desi pare un motor puternic pe o caroserie mititica si inghesuita, timpul 0-100 nu impresioneaza cu absolut nimic. Este ceva mediocru dar poate datorita cutiei. Pretul este aberant de mare si nu stiu cat de premium te poti simti intr-o masinuta fara prea multa personalitate. Pe langa C2, Fiat 500 este o bijuterie care inglobeaza, stil, isotrie si eleganta. Trebuia sa fi insistat macar sa testati C2 VTR. Pretul este aberant de ridicat, ba 14000E, iti poti cumpara o gama larga de masini mai dotate decat buburuza care nu e nici macar atomica. La banii astia iti iei Bravo echipare Dynamic care are de toate si un motor turbo benzina :) dar pasiunea pentru buburuze nu se discuta. Stiu ca e practica la parcat dar si un Matiz e la fel de practic daca asta urma sa fie un argument. Dovada celor spuse mai sus este numarul scazut de C2 de pe strazi comparativ cu Fiat 500