Porsche Panamera
4.8l V8 400CP 4S
de Bogdan Mirică, Foto: Golfuletz Studio, luni, 2 august
Paranormal
Cine spunea că brandul vinde orice nu s-a înşelat. Dacă Coca-Cola s-ar apuca acum să vândă gogoşi umplute cu gem, cu siguranţă s-ar vinde ca pâinea caldă. Apple a intuit de mult timp acest lucru şi a profitat la maxim de pe urma imaginii create odată cu lansarea lui iPhone: a lansat iPad. Publicul a fost entuziasmat, iar produsul s-a vândut în număr record. În ultimii 10 ani, sindromul s-a transmis şi în industria auto, unde constructorii de nişă au devenit din ce în ce mai populari, tentaţi de mirajul profitului. La Porsche totul a început cu Cayenne, SUV-ul care a pus lacăt spiritului tradiţionalist şi a salvat brandul de la faliment. A urmat apoi Panamera, o dovadă vie a faptului că eticheta Porsche vinde orice, logo-ul din Stuttgart fiind sinonimul unor motoare fabuloase, unei transmisii fulgerătoare şi unei calităţi exemplare. Este însă suficient? Merită sacrificat tradiţionalismul în schimbul mercantilismului? Am aflat răspunsul după ce am încercat Panamera.
" Dacă reuşeşti să te detaşezi de decorul care se succede pe "Fast Forward", vei savura fiecare izbucnire a motorului, fiecare strop de benzină ars pentru doza ta de adrenalină. Viteza maximă se opreşte la 282 de km/h, adică acolo unde realitatea se împleteşte cu visul, iar linia orizontului pare tot mai aproape. " --- suna a caracterizare a unui personaj principal dintr-o opera studiata candva odata :)) . Scuze dar, daca ar suna mai tehnic treaba asta , totul ar fi ok. p.s. - frumos articol dar cam romantic.