
Opel Meriva
Operaţiunea Porţi Deschise
În luna mai a acestui an, pe malul Mării Nordului, la Hamburg, Opel îmi făcea cunoştinţă cu noul Meriva, un familist convins şi în acelaşi timp inovativ. La cinci luni după, m-am reîntâlnit cu Meriva în Bucureşti. Ne-am salutat, ne-am îmbrăţişat, am povestit şi am pornit la drum pe şoselele româneşti, pentru o experienţă autohtonă, palpabilă şi mult mai elocventă pentru publicul din România.
Citeste si
-
4.5/5Prin intermediul unui "MY2025", Mazda susține că a rezolvat sincopele SUV-ului CX-60. Noi am testat un exemplar pentru a vedea dacă niponii chiar au îmbunătățit rețeta, sau doar au montat-o într-o farfurie mai atrăgătoare care să îți distragă atenția. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
4.7/5După mulți ani, BMW a cedat și a prezentat lumii întregi un M3 Touring. Anul trecut, break-ul de performanță al mărcii germane a primit un facelift. Noi l-am condus și îl putem asemăna cu forța unui uragan pentru că îmbină forța brută cu eleganța controlată, ca o rafală precisă ce străbate liniștea cotidianului. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
4.0/5MG tocmai a lansat în România două modele noi: SUV-ul electric S5 și noul HS Hybrid+. Pe acesta din urmă l-am testat și noi, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan cel mai scump și cel mai mare SUV hibrid al mărcii. Citeste tot
-
4.1/5Nu greșim dacă spunem că brandul Dacia a ajuns în cel mai ridicat punct de la înființarea sa, iar noul Bigster este chiar dovada acestui lucru. Dacia Bigster deschide portița pentru o nouă clasă de clienți, iar noi am avut de-a face cu versiunea 4x4 și echiparea Extreme, dedicată pasionaților de ieșiri în natură. Citeste tot
-
4.6/5Deși se află încă la a doua generație, lansată în 2014, Volvo XC90 nu își arată deloc vârsta. Ce-i drept, în tot acest timp a primit mai multe pachete de îmbunătățiri, cel mai recent facelift fiind prezentat anul trecut. Pe lângă impresiile de la volan, avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
gica, luni, 18.10.2010 21:28@gigel
pun pariu ca tu iti imaginezi ca laptele este un derivat al petrolului iar ouale vin dintr-o fabrica din Taiwan ce face si mingile de golf. consumul mi se pare usor exagerat, nu vad progrese in materie, iar denumirea de Ecotec e usor nepotrivita.
-
Thor, marţi, 19.10.2010 01:38vulpea
Acrii sunt strugurii
-
Faurelianu, marţi, 19.10.2010 04:54
fara suparare dar este urata, mai apare un smecheras cu Logan care si normal ca zice ca Meriva arata bine.si inca ceva...un barbat adevarat nu ar alege niciodata asa ceva, nu are cum.
-
mihai, marţi, 19.10.2010 08:59@faurica fara frica
Daca pentru tine nivelul "barbatiei" are vreo legatura cu dimensiunile masinii, chiar ai o problema! Probabil ca atunci cand erai in clasa a opta o luai zi de zi in bot de la pustii de clasa a patra si acum cand prietena ta s-a saturat de partidele de amor incredibil de scurte, nu-ti mai ramane decat masina sa te dai barbat. Cunosc oameni care detin mai multe masini care ti-ar reda increderea in tine si care nu se sfiesc sa utilizeze, atunci cand e cazul, o masina compacta si utila.
-
George, marţi, 19.10.2010 10:14@Automarket
Consumul mi se pare putin cam maricel; insa cred ca acest lucru se datoreaza faptului ca masina nu avea foarte multi kilometri la bord. Din experienta proprie pot sa va spun ca un motor consuma diferit atunci cand are 5000 de kilometri rulati, sa zicem, fata de situatia cand are 30000. Diferenta de consum poate varia de la 0.5 litri/100 de km la motoare mici diesel pana la 3.5-4 litri/100 de km la benzinare de 2000-2200 cm cubi.
-
ironR, marţi, 19.10.2010 10:19crescendo
Am vazut un exemplar pe sosea. Pot sa spun ca pozele te insala, masina parand mai mica in poze decat in realitate; exact acelasi lucru l-am simtit cand am vazut si peugeot 3008 - ambele in poze sunt relativ normale ca dimensiuni, dar pe strada sunt cam "explodate", cel putin meriva asta noua mi s-a parut ca parca vroiau sa o incadreze intr-o clasa intermediara B-C. Masina nu stiu daca merita punctajul 3.9, dar: garda la sol e una buna, volumul masinii e bun, portbagajul e mare avand in vedere modul de depozitare, pretul cam maricel... Kia Venga nu am vazut-o inca la treaba, dar sunt tare curios, mai ales ca are portbagajul mai mare cu 40litri iar pretul e imbatabil, numai cuvinte de lauda pt kia, cel putin canapeaua aia care se da 13cm in spate pare ireal pt pasagerii pretentiosi. Pt echipa Automarket: ar trebui sa pastrati parerile voastre: "Ne-a placut & Nu ne-a placut" la fiecare drive test. PS: o masina de familie trebuie sa fie de familie - e pt toata familia si o conduce cine vrea, cele barbatesti sunt altele la fel ca si cele de dama.
-
demin2609, marţi, 19.10.2010 16:36mamă ce consum are!
sunt modele cu motoare de 2 litri care au consumul ăsta în oraş! Ce să mai spun în afară... este un consum ENORM! iar performanţele... lasă rău de dorit! LOGANul este mult peste această maşină!
-
Rio, marţi, 19.10.2010 17:17
Am vazut masinuta asta in showroom la Radacini in BV, am urcat putin in ea, m-am jucat pe-acolo cu pedalele, butonasele si schimbatorul, etc. Mi-a placut spatiul interior. Adevarul este ca de la exterior masina pare micuta, poate doar inaltimea ii tradeaza categoria de monovolum. La interior insa este extrem de spatioasa, pozitia la volan este inalta, iar sistemul Flex Doors este ideal pentru pasagerii inalti sau varstnici care se luptau cu usa din spate. Consumul pe care l-ati obtinut este totusi destul de mare dar cum zicea cineva, se poate sa fie din cauza ca masina era noua. @ironR ai dreptate, la exterior pare mica, dar interiorul este ideal pentru familie. @Faurelian depinde ce intelegi tu prin barbatie. Eu am 21 de ani, o sotie, o fetita minunata, sunt programator si conduc o Solenza. Iar masina asta este candidata ca my next car. Asta inseamna ca nu sunt barbat adevarat? mai gandeste-te ;) @demin2609 nu uita ca este masina de familie, motorul este mic si nou, iar cutia este etajata in asa fel incat sa nu se gatuie cand iti iei toata familia + bagaje, catel, purcel, etc.
-
Mihai, miercuri, 20.10.2010 12:14interesanta
arata fff bine, consumul si performantele sunt discutabile, si nu toti au nevoie de performante deosebite pt a demara de la semafor, nu stiu cu ce ar fi peste aceasta masinuta Logan-ul, poate doar cu pretul, care este singurul atu al acestei masini.
-
al, joi, 16.12.2010 14:23a
Ba sa pastrati si sa continuati sa spuneti ce va placut si ce nu, e un ghid simplu dincolo de teoretizarile ulterioare din drive test.
copie dupa un cotet