Opel Astra Sedan
Extensie naturală
De câte feluri de mâncare este nevoie pentru un prânz complet, pentru un real festin regal? De cât mai multe, nu-i aşa? Ar fi bune câteva role de caşcaval, nişte brânză Brie sau Roquefort. Ar fi bun şi un muşchi de vită în sânge, o raţă cu portocale sau un miel cu smochine. Poate şi câteva tipuri de salată verde alături de fileuri de şalău, somon şi rechin.
De câte modele este însă nevoie pentru a crea o gamă completă? Aţi ghicit! Şi aici e nevoie de cât mai multe. Şi cu portbagaj şi fără. Cu cât mai multe uşi, dar şi cu cât mai puţine. Şi mai economice, dar şi extrem de puternice.
Opel a ştiut asta şi a exploatat la maxim capitalul de imagine câştigat de Astra, poate cel mai frumos reprezentant al biroului de design din Russelsheim. Aşa au luat naştere Sports Tourer, GTC, OPC şi acum, proaspăt scos din cuptor, încă aburind, Astra sedan.
Am fost deja invitaţi la o degustare pe meleaguri germane şi vă putem spune cam între ce arome oscilează cel mai nou membru al familiei.
Citeste si
-
4.3/5Cupra Leon a primit un facelift menit să diferențieze și mai bine brandurile Seat și Cupra, care acum ceva timp, formau o singură marcă. Cu Leon, spaniolii au vrut să ne arate că sufletul arzător iberic există, chiar și în această versiune cu doar 150 de cai putere. Citeste tot
-
4.6/5Am testat noul BMW Seria 5 Touring pe un traseu care a însumat 1.500 de kilometri, între România și Grecia. În acest articol îți spunem de ce break-ul german este una dintre cele mai bune mașini pentru drumuri lungi. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
4.5/5Am testat noul Cupra Terramar, inclusiv pe circuitul legendar al cărui nume îl poartă. Noi am avut la dispoziție cea mai puternică versiune, cu 272 CP. Mai jos îți spunem cum se conduce geamănul iberic și mai arțăgos al lui Volkswagen Tiguan. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
4.3/5Am testat noul Renault Captur facelift, pe drumurile patriei. Am avut la dispoziție noul nivel de echipare Esprit Alpine, iar motorizarea a fost cea mild-hybrid cu 160 de cai putere. Afli din rândurile următoare cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
4.5/5Ford Capri a renăscut sub forma unui SUV electric. Noi am testat versiunea cu tracțiune integrală și 340 CP, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Am pregătit și un video. Citeste tot
-
alinmarina, miercuri, 29.08.2012 18:38
OPC nu este o caroserie distincta ci un derivat cu valente sportive al GTC-ului...
-
alinmarina, miercuri, 29.08.2012 18:42
@Sambernardu "Audi nu inteleg ce marca premium se vrea a fi ,ca pare prea inofensiv si prea slabut fata si de jaguar ,care inca nu are un rival pt a6 la ora actuala." Prietene, rivalul lui Audi A6 este Jaguar XF
-
STARK, miercuri, 29.08.2012 22:07
Felicitari Automarket pentru test, asa cum ne-ati obisnuit sunteti in continuare cei mai buni la testele auto online insa nota la acest model mi se pare un pic cam mica. Mi se pare fara sa fiu subiectiv (am bmw ) cel mai frumos model din clasa lui si opel cam in toate clasele unde e prezent are primul loc la design, cel putin. As fi fost curios de un test cu motorul 2.0 biturbo pe acest astra sedan , sau pe gtc. Sper ca veti avea ocazia sa faceti si acest test precum si cu astra j opc si mercedes e 63 amg, si bmw seria 6 gran coupe.
-
', joi, 30.08.2012 08:09
Referitor la afirmatia "atunci când încerci să faci dintr-un hatchback un sedan ies mutaţii greu de digerat de masa mare a publicului" din articol as dori sa fac timitere la modelul Buick Verano sau Chevrolet Cruze care sunt sedanuri. Deci Astra sedan nu e neaparat un hatchback modificat ci urmeaza linia definita de altii.
-
draco, joi, 30.08.2012 08:55
Ca sa citez articolul de zilele trecute cu ingrijorarea privind vanzarile in Europa...pai cum dracu sa nu scada cand ei se arunca la niste scoruri de nici comunitarii nu mai au curaj sa le ude rotile...pornire de la 18.000??? :)))))))) FALIMENT RAPID SI DUREROS VA UREZ !!!
-
ian, joi, 30.08.2012 10:19
...la 18000euro...gasesti variante sh...de nu sti ce sa alegi...personal mi-as cumpara o honda accord de prin 2010-2011....deci e o exagerere grosolana sa dai peste 18mii ...pe un opel...hai sa fim seriosi.
-
Suedezu, joi, 30.08.2012 11:38
Cataaaaa? Sun eu orb?18.000???? Barem nici fiabila nu e.Pai in banii astia imi cumpar Elantra full sau un Saab 95 second.
-
dany, joi, 30.08.2012 11:58
"În schimb, modelul se vinde în Germania cu un preţ de pornire de 18.270 de euro" Daca citeati, filozofi ramaneati. Preturile de Germania n-au nici o legatura cu cele de Romania, sunt cu minimum 10% mai mari. Probabil ca aici va incepe de pe la un 15-16k, ceea ce se incadreaza in media clasei. De altfel, dupa lansarea lui Rapid, pariez pe cat vreti ca vom avea o surpriza tare neplacuta din partea Skoda vis-a-vis de "scorul" noii Octavia.
-
alinmarina, joi, 30.08.2012 15:20
Draga Dany, apreciez spiritul tau de observatie in legatura cu gama Skoda, insa tin sa fac cateva precizari pentru a clarifica situatia... Noul Rapid care se va lansa spre sfarsitul lunii Octombrie in Romania este succesorul de drept al modelului Octavia actual, in clasa Compacta, cle putin ca dimensiuni, iar ca pret se va situa sub pragul de 14k... Deci premisele sunt foarte bune pentru cariera noului nascut din gama Skoda! Cat priveste viitoarea Octavia, aceasta va avea un pret mai mare decat actuala generatie, justificat prin noua abordare in gama constructorului ceh: noua Octavia va face un pas inainte, catre clasa medie, deci atat dimensiunile exterioare vor creste cosnsiderabil cat si finisajele, gradul de siguranta, tehnologia, toate vor ajunge la un nivel superior actualei generatii... Sper ca am fost de ajutor si va asigur ca sursele mele sunt foarte sigure, deci credeti-ma ca noua Octavia va fi un nou hit, doar ca in alta clasa si cu alte preturi, evident!
-
dany, joi, 30.08.2012 16:33
Alinmaria, eu nu neg ca noua Octavia va fi o masina buna, eu doar spun ca vom avea surprize si la pret, si nu neaparat placute. Si nu, Rapid nu este succesorul de drept al actualei Octavia, pentru ca nu va face parte din gama compacta asa cum se desfasoara ea acum, ci ii va urma Fabiei Sedan adaugand cativa cm, la fel cum nici noua Octavia nu va intra peste Passat, ci va ramane in partea de sus a segmentului compact, foarte probabil si cu o caroserie tip hatch mai apropiata de linia clasica. De fapt cam in acelasi fel se pozitioneaza si Superb, in partea de sus a clasei medii unde sta Passat-ul dar foarte aproape de granita cu clasa mare, nefiind insa nicidecum o surioara mai pricajita a lui Phaeton. Revenind la Astra Sedan, nu pot sa nu remarc liniile foarte interesante ale caroseriei, care o fac sa para mai degraba un model de sine statator decat un derivat dintr-un hatchback. De data asta, pe design Opel a reusit o treaba buna, dupa parerea mea.
-
Andy, vineri, 31.08.2012 00:12
Rapid-ul este subcompacta (clasa mica) sedan. La dimensiunile respective se gasesc si principalii concurenti actuali sau viitori: 301, C-Elysee, Aveo Sedan, Rio Sedan. Clasa mica s-a marit foarte mult in ultimii 10-15 ani. Un Mondeo din 96 (clasa medie, deci peste compacte) e la fel de lung ca un Aveo nou. Octavia e compacta sedan. Skoda nu va intra peste VW decat la capitolul dimensiuni. Nu trebuie sa comparam mere cu pere. Skoda e solutia buget (nu low cost cum zic unii, ca nu e Dacie, Tata sau GWM) iar VW e solutia medie (masina poporului nu? Poporului german ca masini noi si poporului roman ca seconduri -in mare majoritate - )
-
Fane, vineri, 31.08.2012 22:33
superba..si cea mai buna din clasa ei ...biturbo diesele 195cp :X suna absolut delicios si fara concurenta ...
Tot mai cautat va fi viitorul Kia K3.Opelul si VW-ul sunt praf la motoare.Adica sunt prea sensibile nu rezista prea mult timp si nici Audi care tot aceleasi motoare are de la VW mai ales cele diesel.Audi nu inteleg ce marca premium se vrea a fi ,ca pare prea inofensiv si prea slabut fata si de jaguar ,care inca nu are un rival pt a6 la ora actuala.