
Nissan Pathfinder
Ussuri
Pathfinder s-a mutat definitiv în Europa. Încă de la lansarea sa pe Bătrânul Continent, în 2007, modelul prezenta linii mai rotunjite şi un aspect mai european. Odată cu facelift-ul primit în 2010, Pathfinder îşi păstrează rădăcinile de off-roader şi primeşte un aspect mult mai prietenos pentru ochi. Adversarii săi pe piaţă sunt destui, iar lupta a trecut de la cea de imagine la preţuri şi dotări. Nissan Pathfinder, "ursul" Ussuri din Japonia, plusează cu un interior aproape premium şi un nivel ridicat de dotări standard.Citeste si
-
4.5/5BMW M440i Coupe nu este un model M veritabil, dar odată ce îl conduci ajungi să te întrebi dacă chiar ai nevoie de un M veritabil. Noi am testat cel mai recent facelift primit de coupe-ul german. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
4.2/5Am testat noul MG ZS Hybrid+, un rival extrem de serios pentru a noastră vedetă locală, Dacia Duster. Cu un preț competitiv și un sistem hibrid foarte performant, care dezvoltă în total aproximativ 200 de cai putere, MG ZS atrage din ce în ce mai mulți clienți. Deci, nu greșim dacă spunem că este un pericol iminent pentru Duster. Citeste tot
-
4.3/5Celebrul Renault 5 a reînviat sub forma unui model cu zero emisii. Noi am condus versiunea echipată cu cel mai puternic motor, dar și cu cea mai mare baterie. Cum se simte de la volan, dar și cât am acoperit cu un plin de baterie, afli din rândurile următoare. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
4.4/5Chiar dacă, în gama suedezilor de la Volvo, modelul XC60 este cel mai bine vândut, nu cred că exagerez când spun că cel mai iubit model la ora actuală este XC90. Deci, ce faci atunci când ești Volvo și trebuie să te adaptezi la această tranziție către vehicule electrice, fără a-ți pierde fanii? Simplu: apari pe piață cu un XC90 electric. Dar nu vă lăsați păcăliți, deoarece noul EX90 este un model cu totul nou, realizat pe o platformă dedicată. Citeste tot
-
4.6/5Am testat noul Porsche 911 GTS facelift sau, cu alte cuvinte, primul 911 hibrid din istoria acestui model. Despre cum se conduce și dacă rămâne, în continuare, un etalon pentru mașinile sport, afli din rândurile următoare. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
mircea, vineri, 06.08.2010 11:05@andrei
Segmentul off-roaderelor mari este exact cel pe care îl vezi mai sus. Dacă ai argumente, părerile tale sunt binevenite.
-
andrei, vineri, 06.08.2010 11:41argumente
Pai sa vedem. Un argument ar fi faptul ca Pajero si Land Cruiser ar fi masini cu tractiune integrala permanenta. Alt argument ar fi capabilitatile lor in off-road. Al treilea argumente. Pentru a "lupta: cu modele de mai sus, Nissan are/va avea in gama modelul Patrol. Un alt argument pe care cred ca l-ati putea accepta, e linkul asta de pe site-ul Nissan SUA http://compare.nissanusa.com/NNAComparator/selector Ca idee, uite ce model de la Toyota alege drept competitor. Inca un argument, Pathfinder e construit pe platforma lui Navara
-
..............., vineri, 06.08.2010 12:15..............
nasoala ca prastia
-
mircea, vineri, 06.08.2010 12:16@andrei
Hai să le luăm pe rând. Tu vorbeşti de piaţa americană şi de ce au băieţii ăia acolo. Uite ce zic spaniolii de la km77 despre Pathfinder şi concurenţii săi: "Es una alternativa a modelos como el Jeep Commander, el Mitsubishi Montero, el SsangYong Rexton o el Toyota Land Cruiser, entre otros. El Pathfinder más asequible tiene un precio ligeramente superior al del Rexton pero inferior al del Montero y el Commander, todo ellos con motores Diesel de entre 185 y 220 CV" Sau, ca să citez tot o sursă oficială, site-ul Nissan UK. "Pathfinder is aimed at the medium/large SUV sector of the market occupied by rivals such as the Land Rover Discovery, Mitsubishi Shogun, Volvo XC90 and Toyota Land Cruiser". Apoi, nu Pathfinder e construit pe platforma lui Navara, ci invers. La capitolul dimensiuni, Pathfinder stă exact între Land Cruiser şi Pajero, în timp ce Patrol, pe care îl aduci în discuţie, este cu 24 de centimetri (un sfert de metru!) mai mare decât Land Cruiser, de exemplu. Capacităţile off-road ale lui Pathfinder sunt cu puţin mai slabe decât ale celorlaţi (diferenţe de 3 grade la unghiul pantei,de exemplu), însă asta nu ne arată decât că ele sunt comparabile. Da, unul e mai slab, dar dacă o echipă de fotbal pierde un meci nu înseamnă că e retrogradată automat din campionatul respectiv). Diferenţele nu sunt atât de mari încât să se caşte o prăpastie care să nu-i dea nicio şansă modelului japonez. Singurul punct de sprijin al afirmaţiilor tale este legat, corect, de caracterul permanent al sistemului de tracţiune integrală de pe cei doi concurenţi amintiţi anterior. Da, aici vorbim de Patrol. Însă toate celelalte argumente vin înspre Pathfinder. Practic, ce face Nissan este să amestece puţin segmentele astfel încât clienţii de off-roadere să aleagă fie un model cu 5% în plus capacităţi de şosea, fie unul destinat exclusiv off-roadului. Mai ales că preţurile celor două sunt aproape identice. Altfel spus, ambele pot fi considerate ca făcând parte din concurenţa reală ale modelelor mai sus menţionate. depinde doar din ce unghi priveşti.
-
COObra, vineri, 06.08.2010 13:17pajero
Pajero nu este 4x4 permanent. are selector de 4x2, 4x4, , 4x4 diferential central blocat, 4x4 central blocat si reductor si se mai poate bloca separat si diferentialul spate.
-
Paul, joi, 12.08.2010 01:34dar ambreiajul?
cu ambreiajul au rezolvat problema? ca toti cunoscutii mei care au pathfinder, la fel ca si mine, au schimbat deja un disc la 50.000 km. Au fost cazuri cand ma opreau oameni pe strada sa ma intrebe daca l-am schimbat inca sau nu.
-
Ion, joi, 19.08.2010 22:18@Paul
mai, mai, dar ce de prieteni cu pathfinder ai tu... urmeaza Pathfinder succesul Logan-ului in Romania si nu stiu eu? hmmm... multi vrajitori pe site-ul asta pd: Nissan deabia acum si-a inceput ascensiunea in Europa /Romania
-
Paul, sâmbătă, 21.08.2010 09:45@Ion
Intamplator fac parte dintr-un club off-road, asa ca da, am destui prieteni cu Pathfinder. Daca tie ti-e pofta de mancaruri urat mirositoare, te rog exprima-te altundeva. Eu chiar stiu de problemele masinii asteia.
-
dani, miercuri, 01.09.2010 12:46pathfinder
Eu am un Pathfinder 2005 Full. Am 104.000 KM si e foarte ok! E folosit zi de zi si in concedii. In 10 zile am trecut prin Serbia, Muntenegru, Bosnia si Hertegovina, Croatia, Slovenia, Ungaria si inapoi Romania.(Inceputul si sfarsitul traseului din Suceava.) Nu am avut nicio problema!
-
V8, duminică, 19.09.2010 17:02Pathfinder
Oameni buni, Vreti masina sau vreti va duelati in performante pe hartie, sau vreti o masina de care sa va folositi oricand si in orice conditii? Eu am mai scris pe acest site mai de mult. Folosesc in Iraq un Armada, V8, nu e mare diferenta de Pathfinder. E un var mai mare al lui Pathfinder.(sa zic asa) Ascultati ce spun: masina e super tare. Sare peste tot felul de denivelari, adica senile de tanc , care sunt la tot pasul, inca, tot felul de dumpere, chiar si din cornier sudat. Apoi, functioneaza fara probleme cand afara suntoare la soare? Vara asta au fost regulat 50 grade in Baghdad. In plus am destule in portbagaj. Si e si blindata. Total, 5425 kg. deci ce mai vrei de la asa masina?, sa zboare? In plus e pe benzina si consuma in oras max 28. Fa comparatie cu un Cadillac Escalade cat consuma in oras si mai vorbim. Ce vreti de la Pathfinder in Romania? Hai sa fim seriosi. Daca vrei sa cauti nod in paura, atunci gasesti cusur si la o coala de geam. Vrajitori din fotoliu se gasesc, dar sa-i vad la fata locului. Deci pentru toti care au Pathfinder, sa-l stapaneasca sanatosi si sa se bucure de el. Pt fraieri, e treaba lor, Numai bine tuturor.
-
Razvan, sâmbătă, 20.11.2010 10:59Pathfinder
Am si eu un Nissan Pathfinder, l-am cumparat de nou, in 2005, chiar cand au aparut la noi. E cu cutie de viteze automata dar pot sa va spun ca in afara de consumabilele normale (ulei, filtre, antigel) in rest nu am avut probleme de nici un fel; si-a facut treba intotdeauna, asa ca, cum spune cineva, cine are, sa-l stapaneasca sanatos!
-
vali, duminică, 13.02.2011 18:40super masina
Buna si eu am avut un Pathfinder si chiar ieri la vindut lam tinu 3 ani lam luat de nou super masina acum ma gindesc sa iau un Pajero Instyle nu stiu c sa zic fac o alegere buna?
fara suparare, dar ati gresit rau de tot concurentii