Nissan Note
Note înalte
Dacă vă aflaţi din întâmplare pe Wikipedia şi căutaţi Nissan Note, o să vedeţi că modelul japonez este descris ca fiind un mini MPV, frate cu Renault Modus. Dacă o să-l vedeţi pe stradă o să-l plasaţi tot în categoria modelelor de familie de clasă mică. Dacă întrebaţi în stânga sau în dreapta o să vi se răspundă la fel: Nissan Note e o maşină de familie, cu priză la femei.
Definiţia lui Note se schimbă însă radical, odată cu anul 2013. Nissan lansează o nouă generaţie şi dă o notă complet nouă japonezului, repoziţionat acum în segmentul mic. Aici, îşi propune să se dueleze cu Ford Fiesta şi Volkswagen Polo, modelele cu un succes nebun la publicul european.
Pentru a nu părea o misiune sinucigaşă, Nissan plusează cu câţiva aşi, proaspăt scoşi din laboratoarele sale de cercetare şi dezvoltare. Şi pentru ca reţeta să fie perfectă, totul este condimentat cu un design ce se vrea a fi dinamic şi agresiv.
Citeste si
-
4.3/5Cupra Leon a primit un facelift menit să diferențieze și mai bine brandurile Seat și Cupra, care acum ceva timp, formau o singură marcă. Cu Leon, spaniolii au vrut să ne arate că sufletul arzător iberic există, chiar și în această versiune cu doar 150 de cai putere. Citeste tot
-
4.6/5Am testat noul BMW Seria 5 Touring pe un traseu care a însumat 1.500 de kilometri, între România și Grecia. În acest articol îți spunem de ce break-ul german este una dintre cele mai bune mașini pentru drumuri lungi. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
4.5/5Am testat noul Cupra Terramar, inclusiv pe circuitul legendar al cărui nume îl poartă. Noi am avut la dispoziție cea mai puternică versiune, cu 272 CP. Mai jos îți spunem cum se conduce geamănul iberic și mai arțăgos al lui Volkswagen Tiguan. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
4.3/5Am testat noul Renault Captur facelift, pe drumurile patriei. Am avut la dispoziție noul nivel de echipare Esprit Alpine, iar motorizarea a fost cea mild-hybrid cu 160 de cai putere. Afli din rândurile următoare cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
4.5/5Ford Capri a renăscut sub forma unui SUV electric. Noi am testat versiunea cu tracțiune integrală și 340 CP, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Am pregătit și un video. Citeste tot
-
Stefan, joi, 11.07.2013 12:20
Imi place! Mai ales ca ofera destul loc la picioare pt pasagerii din spate! :D Si portbagajul e generos! Nu stiu, dar nu cred ca celelalte din clasa ofera la fel, atata spatiu!
-
eee, joi, 11.07.2013 12:34
@Automarket: de ce polo nu figureaza in lista din dreapta, cea cu note? Aveti 3 teste cu polo de generatie actuala, fara note toate.
-
mircea, joi, 11.07.2013 12:37
@eee Notele dispar din testele noastre după doi ani de la apariţia pe site a textului. Nu mai sunt relevante după această perioadă din cauza faptului că notele au fost date la ora respectivă în urma unor comparaţii cu concurenţii din acel moment. Iar modelele din segmente, versiunile şi cifrele se schimbă radical în 24 de luni în lumea auto a anului 2013. Rămâne textul, e acolo, poate fi consultat de oricine. Dar cifrele nu mai sunt relevante după doi ani.
-
eee, joi, 11.07.2013 12:39
@Automarket: heheee, cred ca v-am vazut in Bratislava Joia trecuta pe la 4 ... sau cel putin am vazut o armata de Nissan Note! chiar m-am holbat si m-am mirat ce e cu atatea Note de-alea noi! arata fain in trafic!
-
SS, joi, 11.07.2013 13:24
Japoneza sta bine la consum, confort, spatiu si tehnologie, avand cateva chestii pe care le gasesti in premiera pe segmentul ei . Masina buna.
-
ScorpyonVAG, joi, 11.07.2013 14:00
Schimare radicala fata de modelul precedent, insa mie nu-mi place ca are motor de Renault. Deja astia sunt ca un virus... ofera Dci-u ala incepand de la DACIA, pana la Mercedes. Mi-ar placea sa aibe o motorizare facuta de Nissan sa sti ca ii japoneza in totalitate nu renault.
-
@ScorpyonVAG, joi, 11.07.2013 14:14
Motorul se comporta bine, e silentios, consuma putin, livreaza performante decente. Ce spui tu tine mai mult de prejudecatile personale. La motoarele concepute dupa 2007, exista o colaborare intre Renault si Nissan, asadar daca vrei un diesel cu aport Nissan, iti recomand sa astepti un 1.6 dCi sau 2.0 dCi. Sau poti sa alegi un benzinar 1.2 DIG-S la ~100 CP care consuma la fel de putin.
-
dap, joi, 11.07.2013 16:01
Sper sa apara si o varianta NISMO. O cumpar !
-
@ScorpionFiat, joi, 11.07.2013 16:31
La ora actuala, raportat la cilindreea si caii putere pe care-i are, a fost si inca este cel mai bun motor diesel de pe piata. Decat sa investeasca intr-un motor pe care nu-l au si sa-ti bage 1000 de euro in plus la masina nu mai bine apeleaza la sora Renault?
-
Alpine77, joi, 11.07.2013 17:05
@ScorpyonVAG-doar din curiozitate-de ce trebuie sa fie motorul japonez?Chiar crezi ca persoanele responsabile cu dezvoltarea modelelor echipate cu acest motor sunt niste amatori si l-au ales din greseala? Nu vreau sa intru intr-o polemica, doar vreau sa vad logica a ceea ce ai spus. Poate ma convingi ca ai dreptate cu argumente potrivite.
-
Vasilica, vineri, 12.07.2013 12:44
Ce le mai place Jazz-uu!
-
lorinczi.thomas, vineri, 12.07.2013 14:02
@Automarket, @eee Oricum, trebuie sa vina si Polo Facelift, deci stati linistiti!
-
@Automarket, sâmbătă, 13.07.2013 16:10
Uitati o opinie diferita baieti: "Like its predecessor, the latest Note has a well-judged suspension set-up. The car stays composed in fast corners, yet it also manages to suppress all but the biggest bumps in the road. The way the diesel Note handles isn't exactly fun, but the steering is consistently weighted and precise. It’s also light enough around town to allow for easy manoeuvring. The supercharged 1.2-litre petrol model - which we’re yet to try - comes with a handling pack as standard, which brings a slightly stiffer setup to complement the extra power on offer." Sursa: whatcar.com
-
Eko, duminică, 14.07.2013 09:20
Ar fi frumos un test si cu motorul turbo benzina 1.2 de 98cp, ca de 1.5dci sunt satul :))
EXCEPTIONALA TRANSFORMARE ! Nissan are un viitor stralucit !