MINI Countryman

1.6 Cooper S ALL4
4.3
de Sebastian Toma, Foto: Ciprian Mihai, luni, 14 februarie

Fast Food

Mini este o marcă al cărui succes le este datorat modelelor mici, cu aspect retro, care se manevrează la fel ca un kart. De fapt, Mini nici măcar nu are modele mari, sau cel puţin nu avea până de curând. Noul Countryman reprezintă primul compromis al englezilor, fiind un produs ceva mai ciudat al actualului trend. La fel ca la comandarea unui meniu la un fast-food, clienţii au vrut un model "mai mare", cu "de toate". Rezultatul este vizibil - Countryman arată ca un Mini care s-a îngrăşat şi căruia i-a mai "crescut" un rând de uşi. Deloc surprinzător, a devenit cel mai bine vândut model al mărcii pe unele pieţe în 2010, inclusiv în România.
  • Alex, marţi, 15.02.2011 19:58

    Nu stiu cati cunosc ca Mini, alaturi de Land Rover, MG , in total grupul Rover a fost cumparat de BMW si apoi au vandut Lend rover celor de la ford , MG si Rover le-a vandut altor britanici, BMW alegand sa ramana cu MINI astea in 1994 pana in 2000 cand le-a vandut.

  • dac, miercuri, 16.02.2011 18:01
    cooper

    Ce clasa de calibru , soul , c3 ,juke(jooke).AI tin pumnii.

  • tomita, vineri, 18.02.2011 17:07

    un MINI mai MARE :))

  • dudu, joi, 14.04.2011 20:35
    arata bine

    doar ca vitezometrul e un pic cam mic, in rest e ok