Maserati GranTurismo Sport facelift
Concerto
Am primit zilele trecut un bilet la concert. Un concert pe care îl aşteptam de multă vreme şi la care îmi doream să merg. Biletul? În primul rând, cu acces în culisele show-ului electrizant.
Uşile sălii de concert s-au deschis de îndată ce „biletul de acces”, colorat în albastru şi embosat cu Tridentul lui Poseidon, s-a învârtit în contact. Primele acorduri nu mi-au ridicat părul pe mâini. Asta o făcea de obicei Porsche.
De data aceasta a fost mai mult de atât. A fost dragoste la prima audiţie. O dragoste născută la primele acorduri, împărtăşită la fiecare apăsare a acceleraţiei şi consumată nebuneşte în tuneluri prea scurte.
Citeste si
-
4.3/5Cupra Leon a primit un facelift menit să diferențieze și mai bine brandurile Seat și Cupra, care acum ceva timp, formau o singură marcă. Cu Leon, spaniolii au vrut să ne arate că sufletul arzător iberic există, chiar și în această versiune cu doar 150 de cai putere. Citeste tot
-
4.6/5Am testat noul BMW Seria 5 Touring pe un traseu care a însumat 1.500 de kilometri, între România și Grecia. În acest articol îți spunem de ce break-ul german este una dintre cele mai bune mașini pentru drumuri lungi. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
4.5/5Am testat noul Cupra Terramar, inclusiv pe circuitul legendar al cărui nume îl poartă. Noi am avut la dispoziție cea mai puternică versiune, cu 272 CP. Mai jos îți spunem cum se conduce geamănul iberic și mai arțăgos al lui Volkswagen Tiguan. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
4.3/5Am testat noul Renault Captur facelift, pe drumurile patriei. Am avut la dispoziție noul nivel de echipare Esprit Alpine, iar motorizarea a fost cea mild-hybrid cu 160 de cai putere. Afli din rândurile următoare cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
4.5/5Ford Capri a renăscut sub forma unui SUV electric. Noi am testat versiunea cu tracțiune integrală și 340 CP, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Am pregătit și un video. Citeste tot
-
Vasilica, marţi, 30.07.2013 11:24
Pai la banii aia de ce sa nu imi iau un 911 si gata am terminat orice poveste, sau GT-R
-
ztele, marţi, 30.07.2013 11:29
@Vasilica: pentru ca nu e Maserati.
-
Vasilica, marţi, 30.07.2013 11:30
Corect nici Maserati nu e Porsche mai au mult pana acolo. Anii lumina!
-
Pavl, marţi, 30.07.2013 11:52
Vedeti ca ati scapat niste mici greseli si numele Ghibli prin text. In rest, masina e alceva decat germanele. Greu de spus insa pentru ce as opta daca as avea banii.
-
gorilla, marţi, 30.07.2013 12:47
Sunt de parere ca un Camaro ZL1 e o alegere mai buna. Sportivul american arata mai bine,e mai puternic si e cam la jumatate de pret fata de acest Maserati.
-
gogu, marţi, 30.07.2013 13:03
Dupa gusturile mele, e exagerat pentru nevoile unei masini uzuale chiar si motorul de 2 litri benzina de pe Octavia RS. Dar adevarul e ca astfel de "bestii" fac sa zambeasca orice iubitor de masini (sau o mare majoritate macar), fie ca ai ocazia sa le conduci macar putin, sa auzi motorul pornind sau macar sa le vezi parcate
-
@scorpy, marţi, 30.07.2013 13:22
corect.ia vezi de niste porscheuri si bentleyuri ,sti tu,alea tdi ca doar consuma putin ,diesel...ce mai?....
-
Adrian, marţi, 30.07.2013 14:51
@Vasilica Sunt fan Porsche...am sa imi cumpar in viitorul apropiat unul (Macan). Dar Maserati este o marca mai exclusivista si primesti motor de Ferrari !!! La pret de jumatate. Eu consider ca Maserati este putin mai sus la orice capitol fata de Porsche mai putin la eficienta si consum. Design-ul este subiectiv....fiecare cu gusturile lui. Consider ca Maseratie ste mai deosebit ca Porsche. @ AM. Felicitari pt. test. Testati si un Quattroporte..,sa fie toata gama :).
-
Pavl, marţi, 30.07.2013 16:14
@Adrian Eu te-as contrazice. Porsche e peste Maserati din orice punct de vedere. Si ca si gama de modele, si ca si motorizari, care pleaca de la 3l si V6 la v8 si 4l. Dar e adevarat ca Maserati pare mai exclusivista pentru ca nu sunt asa de multe pe strazi. Mie de exemplu imi place foarte mult Quatroporte.
-
Adrian, marţi, 30.07.2013 18:44
@Pavl Ai dreptate ca Porsche ofera mult mai multe pt. clienti. Au doua roadstere (Boxster si Cayman). Au masina sport 911, coupe cu 4 usi (Panamera), SUV (Cayenne), pe viitor crossover (Macan care o sa fie si cel mai economic Porsche). Motorizarile sunt multe la fiecare. Ambele marci au produs si masini mai speciale cum este 959 si Carerra GT la Porsche. Maserati nu mai stiu exact cum se numeste dar a scos la un moment dat un supercar. Ca imagine sunt apropiate. Maserati este ,,ruda de sange cu Ferrari'' si aici castiga mult pt ca (repet primesti motor de Ferrari la pret de jumatate). Acum fiecare cu parerea lui....
-
nume, marţi, 30.07.2013 21:26
Mai rapid ca Jaguar XKR? In ce film? In filmul automarket, poate. Concurent cu BMW Seria 6? Si viitorul Ghibli Coupe va concura cu Seria 4, nu-i asa? Ar mai fi si alte aberatii, insa ma opresc aici.
-
Marius, miercuri, 31.07.2013 20:35
"Inutil să vă spun ce atrage opulenţa în România, nu-i aşa? Sute de cereri. Cereri de bani la semafor, cereri de taxe şi, cine ştie, poate chiar şi cereri în căsătorie." Excelent spus ! :))
-
Adrian, joi, 01.08.2013 00:46
@nume Da...este concurent cu seria 6. Dimensiuni apropiate si aceeasi clasa (GT) ambele...
-
si si, luni, 12.08.2013 01:57
au identitate si asta ma bucura....cu siguranta un tata de familie din napoli va lua un maserati si nu un porsche.italienii au un design frumos al masinilor:alfa romeo scoate masini frumoase pacat ca pierde la alte capitole.Sanatate tuturor si spor la bani....poate cine stie va da prin cap sa achizitionati un bizon dinasta care rage urat tare de tot cand apesi pe acceleratie.
-
@LEX, miercuri, 14.08.2013 19:50
De ce imi par materialele din interior ieftine, in special plasticul??? la o privire "on-line" imi aduce aminte de Solenza, plasticul si butoanele de la clima. :)
-
andrei1, vineri, 23.08.2013 21:30
toti sunteti guvizi.Mai putin gorilla.mai bine iau un zl1 decapotabil si un camaro standard si tot mai am benzina asigurata cativa ani buni
Toate frumoase, dar nu mi-as lua o asemenea masina pentru consumul pe care il are.