Isuzu D-MAX Cabina Dubla

2.5 Diesel 163CP 4x4 Man5 Classic
4.1
de Sebastian Toma, vineri, 19 octombrie

Recalificare

Pick-up-urile erau cândva vehicule cu scop strict utilitar. Mai mult, era de prost gust să conduci unul prin oraş dacă nu aveai bena plină cu ceva care să sugereze că ai şi ceva treabă cu maşina respectivă şi nu o foloseşti doar pentru drumul birou-acasă şi retur. La un moment dat, ceva s-a schimbat, iar americanii au început să-şi conducă utilitarele peste tot, dacă tot le aveau. Între timp, moda s-a dus mai departe, iar constructorii au răspuns cu toate armele din dotare.

Isuzu a produs primul său pick-up în 1963. Acesta se numea WASP. În 2002, l-au lansat pe D-Max. Un deceniu mai târziu, D-Max vine cu cel mai bun coeficient aerodinamic din segment, cel mai bun consum din clasă, cele mai bune emisii de CO2, cea mai lungă benă şi patru stele EuroNCAP. Am încercat versiunea de top pentru a vedea ce a învăţat pick-up-ul japonez pentru a răspunde la segmentul de lifestyle, reprezentat de clienţii care cumpără un pick-up pentru distracţie, nu doar pentru ceea ce poate el să facă.

  • slVW_83, vineri, 19.10.2012 15:22

    In sfarsit o masina dedicata off-roadului! Arata bine, garda la sol uriasa, motor potent! Lipseste insa cireasa de pe tort......un diferential blocabil spate!

  • antonny, vineri, 19.10.2012 16:29

    isi merita locul 3 dupa toyota si ranger ......

  • MRC, vineri, 19.10.2012 19:52

    Incerc sa inteleg de ce o asemenea masina costa atat de mult. Personal, 30.000 de euro mi se pare o suma mare pentru o asemenea masina. Tipul de masina imi place (la fel Ford Ranger, Nissan Navara, Mitsu L200 si altii asemenea). Dar totusi, cu 30.000 de euro iti poti cumpara o masina mai bine dotata, mai confortabila, cu materiale mai bune la interior....cu alte cuvinte, o masina mai buna (cu toate ca in cazul de fata termenul "mai bun" e relativ). La fel si cu Suzuki Jimny; este o masina foarte faina, capacitate de trecere ok, dar dotarile cam slabute. Si 15.000 de euro. Cat o compacta cu dotari de bun simt. Chiar nu inteleg de ce cu bani multi iti poti cumpara o masina care ofera putin.....oare unde gresesc?

  • octav71, vineri, 19.10.2012 20:59

    Poze cu interiorul foarte putine, eu unul merg in interiorul acestui vehicul, nu in afara lui. Sa mai spun despre poze cu locurile din spate sau cu bena - interiorul ei? Comparatorul automarket, nu ofera informatii corecte, in sensul ca Isuzu D-Max nu are AC (manual sau automatic), nimic despre garantie, conform acestui configurator. In rest, interesanta, neasteptat pretul mai mic decat Amarok! Pana la urma, unde este construita si ce consum are in regim de autostrada?

  • BaditzaEx, vineri, 19.10.2012 22:03

    Mitsubishi L200 de ce nu e si el in test?!, si acela e un veritabil pick-up offroad

  • AndreiRN, vineri, 19.10.2012 22:24

    Masina "americana" dar la un pret prea ridicat.

  • hilmi, sâmbătă, 20.10.2012 08:05

    Toyota Hilux Duoble Cab cu motot de 2.5 are consum de 7,4 l/100km.....

  • Sebastian Toma, luni, 22.10.2012 11:58

    @hilmi Da, dar noi am testat versiunea cu transmisie automată a lui D-Max, aşa că o comparăm doar cu rivalii care au transmisie automată în ofertă şi motoare apropiate ca nivel de putere. Astfel, versiunea echivalentă a lui Hilux este asta: http://www.automarket.ro/masini-noi/toyota/hilux-cabina-dubla-facelift-30-d-4d-double-cab-style-4wd-auto-104836/specificatii.html

  • Isuzu Mures, miercuri, 18.09.2013 09:56

    Daca doriti sa faceti un test drive pentru a va convinge singuri care sunt punctele forte si care sunt punctele slabi va asteptam la Tg mures unde avem un isuzu varianta premium . Parerea mea este ca se comporta excelent pe teren accidentat , dar nu vreau eu sa va conving de lucrul acesta . Pentru alte detalii si programari puteti sa ne contactati la nr de tel : 0749.197.197 sau pe adresa de mail [email protected] . Va asteptam cu mare drag .