Isuzu D-MAX Cabina Dubla
Recalificare
Pick-up-urile erau cândva vehicule cu scop strict utilitar. Mai mult, era de prost gust să conduci unul prin oraş dacă nu aveai bena plină cu ceva care să sugereze că ai şi ceva treabă cu maşina respectivă şi nu o foloseşti doar pentru drumul birou-acasă şi retur. La un moment dat, ceva s-a schimbat, iar americanii au început să-şi conducă utilitarele peste tot, dacă tot le aveau. Între timp, moda s-a dus mai departe, iar constructorii au răspuns cu toate armele din dotare.
Isuzu a produs primul său pick-up în 1963. Acesta se numea WASP. În 2002, l-au lansat pe D-Max. Un deceniu mai târziu, D-Max vine cu cel mai bun coeficient aerodinamic din segment, cel mai bun consum din clasă, cele mai bune emisii de CO2, cea mai lungă benă şi patru stele EuroNCAP. Am încercat versiunea de top pentru a vedea ce a învăţat pick-up-ul japonez pentru a răspunde la segmentul de lifestyle, reprezentat de clienţii care cumpără un pick-up pentru distracţie, nu doar pentru ceea ce poate el să facă.
In sfarsit o masina dedicata off-roadului! Arata bine, garda la sol uriasa, motor potent! Lipseste insa cireasa de pe tort......un diferential blocabil spate!