Isuzu D-MAX Cabina Dubla

2.5 Diesel 163CP 4x4 Man5 Classic

Motor / Transmisie

4.0

Isuzu a decis să actualizeze serios gama D-Max, aşa că acest lucru nu putea fi efectuat fără să modernizeze şi propulsoarele. Pe piaţa din România, este oferit un singur motor, disponibil într-un singur nivel de putere, 163 CP şi 400 Nm. La fix, am spune noi, pentru că se încadrează destul de bine între modele precum Amarok, Hilux, Navara şi L200. Nici prea multă putere, nici prea puţină. Există şi motorizări mai puternice în curţile rivalilor, cei de la Nissan ieşind în evidenţă cu oferta lor pentru Navara. Revenind la D-Max, unitatea 2.5 TwinTurbo vine fie în compania unei transmisii manuale cu şase trepte, fie în compania unei automate cu cinci trepte, disponibil doar pentru versiunea cu cabină dublă.

Pentru că am vrut să vedem latura de lifestyle a lui D-Max, am încercat versiunea cu transmisie automată, pentru a gusta o zi din viaţa unui client Isuzu care vrea să se relaxeze şi nu vrea să schimbe treptele de viteză în drumul lui spre distracţie. Transmisia automată a lui D-Max face exact acest lucru, iar unitatea se achită de sarcini şi pe teren accidentat. Modelul are un reductor controlat electronic, care permite schimbarea de la tracţiune 4x2 la 4x4 sau 4x4 cu reductor. Odată cuplat reductorul şi folosit modul manual, D-Max ascultă cu sfinţenie, aşa că nu vă veţi trezi cu o schimbare nedorită de treaptă când urcaţi o pantă plină de noroi.

Pe şosea, căci trebuie să circulăm şi pe şosea până să ajungem la distracţie, transmisia lui D-Max asigură o călătorie destul de confortabilă, fiind axată pe un consum bun de carburant, nu pe reprize şi demaraje fulger. La demarajul de pe loc cu pedala de acceleraţie apăsată brusc la fund, D-Max necesită câteva secunde de gândire până la înaintarea cu toate forţele. Vestea bună este că nivelul ridicat al cuplului motor permite o exploatare relaxată şi fără griji cât timp nu există ambiţii sportive exagerate. Propulsorul se face auzit în habitaclu la viteze mici şi la ralanti, dar nu este deranjant la un drum mai lung.

  • slVW_83, vineri, 19.10.2012 15:22

    In sfarsit o masina dedicata off-roadului! Arata bine, garda la sol uriasa, motor potent! Lipseste insa cireasa de pe tort......un diferential blocabil spate!

  • antonny, vineri, 19.10.2012 16:29

    isi merita locul 3 dupa toyota si ranger ......

  • MRC, vineri, 19.10.2012 19:52

    Incerc sa inteleg de ce o asemenea masina costa atat de mult. Personal, 30.000 de euro mi se pare o suma mare pentru o asemenea masina. Tipul de masina imi place (la fel Ford Ranger, Nissan Navara, Mitsu L200 si altii asemenea). Dar totusi, cu 30.000 de euro iti poti cumpara o masina mai bine dotata, mai confortabila, cu materiale mai bune la interior....cu alte cuvinte, o masina mai buna (cu toate ca in cazul de fata termenul "mai bun" e relativ). La fel si cu Suzuki Jimny; este o masina foarte faina, capacitate de trecere ok, dar dotarile cam slabute. Si 15.000 de euro. Cat o compacta cu dotari de bun simt. Chiar nu inteleg de ce cu bani multi iti poti cumpara o masina care ofera putin.....oare unde gresesc?

  • octav71, vineri, 19.10.2012 20:59

    Poze cu interiorul foarte putine, eu unul merg in interiorul acestui vehicul, nu in afara lui. Sa mai spun despre poze cu locurile din spate sau cu bena - interiorul ei? Comparatorul automarket, nu ofera informatii corecte, in sensul ca Isuzu D-Max nu are AC (manual sau automatic), nimic despre garantie, conform acestui configurator. In rest, interesanta, neasteptat pretul mai mic decat Amarok! Pana la urma, unde este construita si ce consum are in regim de autostrada?

  • BaditzaEx, vineri, 19.10.2012 22:03

    Mitsubishi L200 de ce nu e si el in test?!, si acela e un veritabil pick-up offroad

  • AndreiRN, vineri, 19.10.2012 22:24

    Masina "americana" dar la un pret prea ridicat.

  • hilmi, sâmbătă, 20.10.2012 08:05

    Toyota Hilux Duoble Cab cu motot de 2.5 are consum de 7,4 l/100km.....

  • Sebastian Toma, luni, 22.10.2012 11:58

    @hilmi Da, dar noi am testat versiunea cu transmisie automată a lui D-Max, aşa că o comparăm doar cu rivalii care au transmisie automată în ofertă şi motoare apropiate ca nivel de putere. Astfel, versiunea echivalentă a lui Hilux este asta: http://www.automarket.ro/masini-noi/toyota/hilux-cabina-dubla-facelift-30-d-4d-double-cab-style-4wd-auto-104836/specificatii.html

  • Isuzu Mures, miercuri, 18.09.2013 09:56

    Daca doriti sa faceti un test drive pentru a va convinge singuri care sunt punctele forte si care sunt punctele slabi va asteptam la Tg mures unde avem un isuzu varianta premium . Parerea mea este ca se comporta excelent pe teren accidentat , dar nu vreau eu sa va conving de lucrul acesta . Pentru alte detalii si programari puteti sa ne contactati la nr de tel : 0749.197.197 sau pe adresa de mail [email protected] . Va asteptam cu mare drag .