Hyundai Santa Fe
Excepţia
Hyundai Santa Fe. Îl ştiţi cu toţii. Undeva, cândva, o cunoştinţă sau un prieten a avut unul. De altfel, la 350.000 unităţi vândute în Europa, putem să spunem că ştim cu toţii cine şi ce este Hyundai Santa Fe. Pe asta mizează şi Hyundai, deoarece coreenii vroiau să schimbe numele celebrului lor SUV în ix45, pentru a se potrivi cu noua linie de nume a mărcii coreene, dar ceva i-a făcut să se răzgândească.
Ce este noul Santa Fe? Un SUV de segment D, pentru clienţii trecuţi de 40 de ani, care au ambiţii premium şi un spirit practic. Am fost la Dusseldorf să vedem ce ştie să facă noul Santa Fe pe drumurile nemţeşti.
Citeste si
-
4.3/5Cupra Leon a primit un facelift menit să diferențieze și mai bine brandurile Seat și Cupra, care acum ceva timp, formau o singură marcă. Cu Leon, spaniolii au vrut să ne arate că sufletul arzător iberic există, chiar și în această versiune cu doar 150 de cai putere. Citeste tot
-
4.6/5Am testat noul BMW Seria 5 Touring pe un traseu care a însumat 1.500 de kilometri, între România și Grecia. În acest articol îți spunem de ce break-ul german este una dintre cele mai bune mașini pentru drumuri lungi. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
4.5/5Am testat noul Cupra Terramar, inclusiv pe circuitul legendar al cărui nume îl poartă. Noi am avut la dispoziție cea mai puternică versiune, cu 272 CP. Mai jos îți spunem cum se conduce geamănul iberic și mai arțăgos al lui Volkswagen Tiguan. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
4.3/5Am testat noul Renault Captur facelift, pe drumurile patriei. Am avut la dispoziție noul nivel de echipare Esprit Alpine, iar motorizarea a fost cea mild-hybrid cu 160 de cai putere. Afli din rândurile următoare cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
4.5/5Ford Capri a renăscut sub forma unui SUV electric. Noi am testat versiunea cu tracțiune integrală și 340 CP, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Am pregătit și un video. Citeste tot
-
Sebastian Toma, vineri, 14.09.2012 18:43
În cazul versiunilor cu tracţiune integrală ale lui Santa Fe, puterea este transferată 100% punţii faţă cât timp aceasta are aderenţă. Când sistemul detectează pierderea aderenţei la roţile faţă, distribuie puterea şi punţii spate. Există şi o funcţie LOCK de blocare a diferenţialului central, care împarte puterea în mod egal între punţi.
-
alex, vineri, 14.09.2012 21:02
Se pare ca ar fi deja de vanzare in State... de la 25.000$ https://www.hyundaiusa.com/vehicles/2013/santa-fe/?
-
slVW_83, vineri, 14.09.2012 21:22
Singurul SUV cu veleitati off-road de la Hyundai a fost Terracan, produs intre 2001-2007, asta exceptand Galloper, ce avea o mai veche platforma de Pajero. Acest Santa Fe, din pacate, e doar un Van ceva mai inaltat, eventual cu tractiune integrala, asemeni noului si fadului Pathfinder. Pacat, insa mai nou SUV-urile se transforma in Crossovere, asemeni acestui Van numit Santa Fe.
-
davidjupanu, sâmbătă, 15.09.2012 13:02
@slVW_83 ai dreptate da daca asa cere piata trebuie sa te conformezi cu ea daca vrei sa ai profit....astazi la un SUV conteaza mai mult pt clienti cum se comporta pe strada decat cum se descurca in domeniul off-road....uitate ce vanzari a avut pana acum de Santa Fe si ce vanzari a avut Terracan care cum spui u pana la urma in 2007 a fost scos din productie si nau scoso pt ca a fost o masina proasta....puteau linistiti sai introduca un facelift da cu criza asta erau in pierdere acum....chiar si un posesor de Terracan daca il intrebi iti spune ca rar iese cu masina prin mlastini campuri sau dealuri...si atunci daca oamenii rar mai ies cu ele prin off-road dc sa sa te mai dai mare cu asa cv??plus costuriile......vezi cazul lui Pathfinder si Patrol....generatiile trecute si generatiile actuale....
-
ionut, duminică, 16.09.2012 11:23
Hyundai Santa Fe mai tare ca tranvaiul ))))))))))))))))))))
-
antonny, duminică, 16.09.2012 22:04
@slVW_83......Daca Santa FE e van ,atunci hai sa neuitam in curtea celor de VAG si observam Skoda YETI oare ce o fii???ce spui de pretul de 29000 euro la nivelul cel mai echipat ??????si sa fi sigur ca Santa FE are veleiatati de off road decat un Opel Antara, Touareg sau altele ......
-
GTR, luni, 17.09.2012 23:32
SUV-ul de fel nu are veleitati off-road, iar Teracanul arata ca un off-roader dar are un sitem 4x4 mai prost decat acest Santa-fe. Mai documentati-va si voi inainte sa aberati.
-
CRISTIAN, miercuri, 15.05.2013 14:00
Am facut azi un drive test si parerea mea este ca,masina-i extraordinara si isi merita fiecare ban.Singura problema,dupa parerea mea,este motorizarea,foarte rafinata dar mult prea anemica pentru gustul meu.Varianta 3.3 v6 e mai ok,dar din pacate nu e disponibila in Romania.Modelul din drive test era varianta luxury si era mega dotata ,de la voice control ,camera pentru marsarier,park assist la sistem de franare automata pentru evitarea accidentelor.Spatiul pentu pasageri este si el extraordinar,am reglat scaunul soferului cat mai confortabil pentru mine(am 1,90m) si am reusit sa stau decent pe bancheta din spate,ceea ce nu am reusit intr-un x6 mai scump cu 30 de mii.Am tot auzit ca la 41 de mii,Santa Fe intra periculos in zona de preturi a Suv-urilo mai populare in Romania.Am intrat pe pagina oficiala din Romania a marcilor respective si am facut o configuratie. VW TOUAREG MOUNTAIN V6 TDI BLUE MOTION TECH 204 CP,porneste de la 41.521,40 (varianta "cheala") si am ajuns la 62.358,36.TOUAREG HYBRID porneste de la 67.098,88(varianta cheala).AUDI Q7 3.0 QUATTRO 204 CP TIPTRONIC,porneste de la 57.650(varianta cheala) si am ajuns la 72.879,76,Aici doar vopseaua era intre 1.123,44 si 3.662,92.MERCEDES ML 250 4M BLUTEC 2.1 204 CP,porneste de la 56.575 si am ajuns la 94.413,60 ( si asta deoarece m-am saturat de bifat optionale!)
Santa Fe nu are tractiune integrala permanenta,iar din articolul de acum citeva zile se pe automarket ar rezulta ca nici noua generatie nu vine cu tractiune integrala permanenta.Cu toate acestea,la capitolul Motorizare/Transmisie scrieti ca este permanenta.Care e varianta corecta?