Citroen C5

4.2
de Bogdan Mirică, miercuri, 14 ianuarie

Francezii gandesc premium

Citroen a reusit sa aduca in fata publicului un altfel de C5, cu mult diferit fata de precursorul sau. Calitatea materialelor de la interior, motorizarile mult mai puternice si economice, pretul competitiv si designul atragator sunt calitatile care vor inclina in foarte multe cazuri balanta in favoarea lui C5.
  • andrei, miercuri, 14.01.2009 20:53
    C5

    unul dintre cele mai frumoase sedanuri, bv lor! dar totusi ce hidos arata cand e "pregatita" pt drumurile noastre

  • ioio, joi, 15.01.2009 10:10
    haina il face pe om

    nu inteleg de ce nu se "pun" masinile astea intr-un mediu potrivit? Un sedan intr-un oras, un suv in salbaticie, un coupe pe un circuit, aerodrom sau in fata unui restaurant de fite. Intodeauna noi astia, romanii, asezam o berlina pe drumuri de tara, un SUV intr-un parc (!) si coupe-urile pe niste stradute laturalnice din Ferentari...parerea mea

  • DavE, joi, 15.01.2009 11:39
    c5

    Nu imi place bordul.

  • gigi, duminică, 25.01.2009 21:19

    Bai oameni buni il mai pupati in cur pe Tariceanu chiar si acum cand nu mai e ce era el.......

  • Costache, duminică, 15.03.2009 21:14
    am un C5

    Un autoturism deosebit. Am avut surpriza ca masina sa fie cu mult mai multe dotari decit cele mentionate in oferta. Am un C5 2.0 HDI, BVA, Confort, suspensie hidropneumatica. Din 27 Decembrie 2008 si pina in acest moment am rulat peste 8000 km. In oras atrage atentia, in afara excesiv de confortabil. Puncte slabe: harta navigatiei veche de peste 2 ani si destul de sumara pentru Romania, are telefon incorporat in navidrive dar nu are miini libere pentru un alt telefon (ia sim-ul pune sim-ul), nu are senzori de parcare fata-spate, manualelel de utilizare foarte sumare cu multe functii si functiuni nedocumentate. Am avut un C5 din 2001 daca ar fi pastrat forma cheii de contact si functionalitatea alarmei ar fi fost foarte bine. Probabil pentru Romania se ofera variante pentru lumea a III-a. Daca o luam din vest cred ca ar fi fost eliminate punctele nu slabe ci suparatoare. Nici chiar Citroen Romania nu a fost in stare sa ofere in dotare senzorii de parcare.In orice caz nu regret absolut de loc achizitia facuta la mai putin de 30 000 €, pentru alte marci,cu fiti, la aceleasi dotari, performante si fiabilitate m-ar fi costat in jur de 45-50 000 €

  • cbo, sâmbătă, 28.08.2010 16:26

    Tare vreau si eu una