
Citroen C5
Francezii gandesc premium
Citroen a reusit sa aduca in fata publicului un altfel de C5, cu mult diferit fata de precursorul sau. Calitatea materialelor de la interior, motorizarile mult mai puternice si economice, pretul competitiv si designul atragator sunt calitatile care vor inclina in foarte multe cazuri balanta in favoarea lui C5.Citeste si
-
4.6/5Am călătorit în Spania pentru a conduce noul BMW iX3 Neue Klasse, un model care promite să rescrie regulile din segmentul SUV-urilor premium cu zero emisii. Avem pentru tine și un video. Citeste tot -
4.3/5După ce am făcut cunoștință cu Nissan Qashqai facelift în 2024, pe străzile din Portugalia, acum a venit momentul să vedem cum face față modelul nipon la drumurile din țara noastră. Totodată, v-am pregătit și o prezentare video cu noul Nissan Qashqai facelift. Citeste tot -
4.3/5Francezii de la Peugeot ne-au invitat în Portugalia, acolo unde am avut întâlnire cu noul 308 facelift. Noi am condus varianta 308 SW Plug-in Hybrid, iar mai departe îți spunem ce s-a schimbat, dar și cum se conduce modelul francez. Avem pentru tine și un video. Citeste tot -
4.7/5Porsche 911 Carrera 4 GTS Tribute to Transfăgărășan nu este o simplă ediție limitată la 10 exemplare. Este o declarație de dragoste, din partea constructorului german, pentru România și, în special, pentru "cel mai frumos drum montan din lume,". Noi am condus unul dintre cele 10 exemplare și ți-am pregătit și un video. Citeste tot -
4.4/5BYD Atto 2 a primit o versiune Plug-in Hybrid, echipată cu sistemul inovator al mărcii chinezești. Vorbim despre unul dintre cele mai accesibile SUV-uri Plug-in Hybrid din Europa, dar nu doar acest aspect îl face irezistibil. Noi l-am condus pe drumurile din Spania, iar în acest articol îți spunem cum se simte de la volan. Citeste tot
-
ioio, joi, 15.01.2009 10:10haina il face pe om
nu inteleg de ce nu se "pun" masinile astea intr-un mediu potrivit? Un sedan intr-un oras, un suv in salbaticie, un coupe pe un circuit, aerodrom sau in fata unui restaurant de fite. Intodeauna noi astia, romanii, asezam o berlina pe drumuri de tara, un SUV intr-un parc (!) si coupe-urile pe niste stradute laturalnice din Ferentari...parerea mea
-
DavE, joi, 15.01.2009 11:39c5
Nu imi place bordul.
-
gigi, duminică, 25.01.2009 21:19
Bai oameni buni il mai pupati in cur pe Tariceanu chiar si acum cand nu mai e ce era el.......
-
Costache, duminică, 15.03.2009 21:14am un C5
Un autoturism deosebit. Am avut surpriza ca masina sa fie cu mult mai multe dotari decit cele mentionate in oferta. Am un C5 2.0 HDI, BVA, Confort, suspensie hidropneumatica. Din 27 Decembrie 2008 si pina in acest moment am rulat peste 8000 km. In oras atrage atentia, in afara excesiv de confortabil. Puncte slabe: harta navigatiei veche de peste 2 ani si destul de sumara pentru Romania, are telefon incorporat in navidrive dar nu are miini libere pentru un alt telefon (ia sim-ul pune sim-ul), nu are senzori de parcare fata-spate, manualelel de utilizare foarte sumare cu multe functii si functiuni nedocumentate. Am avut un C5 din 2001 daca ar fi pastrat forma cheii de contact si functionalitatea alarmei ar fi fost foarte bine. Probabil pentru Romania se ofera variante pentru lumea a III-a. Daca o luam din vest cred ca ar fi fost eliminate punctele nu slabe ci suparatoare. Nici chiar Citroen Romania nu a fost in stare sa ofere in dotare senzorii de parcare.In orice caz nu regret absolut de loc achizitia facuta la mai putin de 30 000 €, pentru alte marci,cu fiti, la aceleasi dotari, performante si fiabilitate m-ar fi costat in jur de 45-50 000 €
-
cbo, sâmbătă, 28.08.2010 16:26
Tare vreau si eu una
unul dintre cele mai frumoase sedanuri, bv lor! dar totusi ce hidos arata cand e "pregatita" pt drumurile noastre