Motor / Transmisie
Citroen a echipat versiunea de top a modelului C5 cu un motor dezvoltat in colaborare cu Ford. "Sangele nobil" ce curge prin cilindrii unitatii V6 infrateste noul C5 cu un model de referinta pe segmentul premium: Jaguar XF. Motorul este un "creme de la creme" in gama constructorului francez, cei 208 cai putere si cuplu impresionant de 440 Nm cooperand perfect pentru a oferi senzatii tari intr-un model sobru cu veleitati sportive. Resursele motorului V6 sunt transmise puntii fata prin intermediul unei cutii automate cu sase rapoarte care nu impresioneaza foarte tare prin raspunsul rapid. Pentru ca sub capota exista potential, Citroen a instalat si un buton S, care declanseaza un adevarat recital al orchestrei cu sase cilindri. Schimbarea treptelor de viteza se face astfel aproape de zona rosie pentru a profita din plin de resurse. Traseul treptelor P,R,N,D poate parea destul de ciudat la inceput, pentru unii putand fi chiar o problema de acomodare. Desi vrea sa tradeze un comportament sportiv Citroen a omis un detaliu destul de important in ceea ce priveste cutia de viteze: instalarea unor padele in spatele volanului.
unul dintre cele mai frumoase sedanuri, bv lor! dar totusi ce hidos arata cand e "pregatita" pt drumurile noastre