Citroen C5

Motor / Transmisie

4.5
Citroen a echipat versiunea de top a modelului C5 cu un motor dezvoltat in colaborare cu Ford. "Sangele nobil" ce curge prin cilindrii unitatii V6 infrateste noul C5 cu un model de referinta pe segmentul premium: Jaguar XF. Motorul este un "creme de la creme" in gama constructorului francez, cei 208 cai putere si cuplu impresionant de 440 Nm cooperand perfect pentru a oferi senzatii tari intr-un model sobru cu veleitati sportive. Resursele motorului V6 sunt transmise puntii fata prin intermediul unei cutii automate cu sase rapoarte care nu impresioneaza foarte tare prin raspunsul rapid. Pentru ca sub capota exista potential, Citroen a instalat si un buton S, care declanseaza un adevarat recital al orchestrei cu sase cilindri. Schimbarea treptelor de viteza se face astfel aproape de zona rosie pentru a profita din plin de resurse. Traseul treptelor P,R,N,D poate parea destul de ciudat la inceput, pentru unii putand fi chiar o problema de acomodare. Desi vrea sa tradeze un comportament sportiv Citroen a omis un detaliu destul de important in ceea ce priveste cutia de viteze: instalarea unor padele in spatele volanului.
  • andrei, miercuri, 14.01.2009 20:53
    C5

    unul dintre cele mai frumoase sedanuri, bv lor! dar totusi ce hidos arata cand e "pregatita" pt drumurile noastre

  • ioio, joi, 15.01.2009 10:10
    haina il face pe om

    nu inteleg de ce nu se "pun" masinile astea intr-un mediu potrivit? Un sedan intr-un oras, un suv in salbaticie, un coupe pe un circuit, aerodrom sau in fata unui restaurant de fite. Intodeauna noi astia, romanii, asezam o berlina pe drumuri de tara, un SUV intr-un parc (!) si coupe-urile pe niste stradute laturalnice din Ferentari...parerea mea

  • DavE, joi, 15.01.2009 11:39
    c5

    Nu imi place bordul.

  • gigi, duminică, 25.01.2009 21:19

    Bai oameni buni il mai pupati in cur pe Tariceanu chiar si acum cand nu mai e ce era el.......

  • Costache, duminică, 15.03.2009 21:14
    am un C5

    Un autoturism deosebit. Am avut surpriza ca masina sa fie cu mult mai multe dotari decit cele mentionate in oferta. Am un C5 2.0 HDI, BVA, Confort, suspensie hidropneumatica. Din 27 Decembrie 2008 si pina in acest moment am rulat peste 8000 km. In oras atrage atentia, in afara excesiv de confortabil. Puncte slabe: harta navigatiei veche de peste 2 ani si destul de sumara pentru Romania, are telefon incorporat in navidrive dar nu are miini libere pentru un alt telefon (ia sim-ul pune sim-ul), nu are senzori de parcare fata-spate, manualelel de utilizare foarte sumare cu multe functii si functiuni nedocumentate. Am avut un C5 din 2001 daca ar fi pastrat forma cheii de contact si functionalitatea alarmei ar fi fost foarte bine. Probabil pentru Romania se ofera variante pentru lumea a III-a. Daca o luam din vest cred ca ar fi fost eliminate punctele nu slabe ci suparatoare. Nici chiar Citroen Romania nu a fost in stare sa ofere in dotare senzorii de parcare.In orice caz nu regret absolut de loc achizitia facuta la mai putin de 30 000 €, pentru alte marci,cu fiti, la aceleasi dotari, performante si fiabilitate m-ar fi costat in jur de 45-50 000 €

  • cbo, sâmbătă, 28.08.2010 16:26

    Tare vreau si eu una