Citroen C4 Picasso
În fotoliu
Se întâmplă de multe ori ca după o zi obositoare de muncă să nu-ţi doreşti decât să ajungi acasă, să te cufunzi în fotoliul confortabil din living şi să vegetezi, inert, vreme de câteva ore, în faţa televizorului. Până la fotoliul de acasă ai însă de traversat un oraş aglomerat, care îţi va stoarce şi ultima picătură de energie.
Nu şi dacă alegi să parcurgi drumul către casă într-un fotoliu la fel de confortabil ca cel din sufragerie. Ce maşină îţi poate oferi asta? Doar una: Citroen C4 Picasso.
Citeste si
-
4.4/5Noua generație Peugeot 3008 este o mașină care te face să strigi "Vive la France", de fiecare dată când o vezi. Noi am testat versiunea 3008 Hybrid, iar în rândurile următoare îți spunem dacă se conduce la fel de bine precum arată. Avem și video, desigur. Citeste tot
-
4.0/5Hyundai Bayon este cel mai mic SUV din oferta coreenilor pe piața din România. Și cel mai accesibil. Iar acum a primit un facelift complet, cu multe noutăți pe care le disecăm în acest test drive și într-un clip de prezentare. Citeste tot
-
4.6/5În ciuda curentului pro crossover și SUV din industria auto, Mercedes-Benz a găsit resursele necesare pentru a aduce pe piață încă o generație a emblematicului SL. Am testat versiunea AMG 63 și am pregătit impresii de la volan și un video de prezentare. Citeste tot
-
4.6/5Mercedes-Benz CLE este înlocuitorul vechilor Clasa C Coupe și Clasa E Coupe. Noi am condus versiunea CLE 300 4Matic, iar în rândurile următoare îți spunem cum se simte de la volan. Nu am uitat de video. Citeste tot
-
4.5/5Am fost în Slovenia pentru a testa noul Ford Explorer 100% electric. Fructul colaborării dintre Ford și Volkswagen, noul Explorer este prima electrică de pasageri produsă de Ford în Europa, la Koln mai exact, iar în procesul de dezvoltare a fost implicat și un român. Pe lângă impresiile de la volan, în acest articol vei regăsi și un video cuprinzător. Citeste tot
-
George, joi, 27.10.2011 10:01
Francezii fac intr-adevar monovolume de familie foarte confortabile, apreciate in vestul Europei. Din pacate insa, la noi nu a prins prea bine aceasta categorie de vehicule. Romanii prefera sedanurile ce, in mintea lor, le arata statutul social.
-
De stiut, joi, 27.10.2011 10:34Renault a inventat monovolumul
Grand Scenic incepe de la 15.700 pana la 21.400 euro pentru full-option privilege diesel
-
de asemenea de stiut, joi, 27.10.2011 12:09si motorola a facut primul telefon mobil si acum e undeva departe in mijlocul plutonului
reno e low-level. in plus scenic e concurent in clasa cu picasso, caci grand scenic are corespondend grand picasso.
-
io, joi, 27.10.2011 13:17@de asemenea de stiut
Ce treaba are sula cu prefectura? sunt stupide comparatiile astea intre electronice/ telefoane si autovehicule... scenic e "low-level"?!? esti sigur ca stii ce inseamna? sau te-ai incurcat in engleza ta de balta? inainte sa scrii aberatile astea, urca intr-un scenic si citeste review-urile presei de specialitate. Grand Scenic are varianta si cu 5 locuri, nu numai cu 7. Deci se incadreaza cu C4 Picasso. Apelativul "grand" se refera la varianta de sasiu alungita. Nu vad nimic rau in a oferi mai mult la un pret rezonabil.
-
io, joi, 27.10.2011 13:56@Automarket
La rubrica "Am testat în acelaşi segment" includeti si Renault Scenic cu punctaj 4.2 http://www.automarket.ro/test-drive/renault-grand-scenic-19-dci-28260.html#
-
persinaru, vineri, 28.10.2011 12:38e mai bine cu cutie automata
Nu, Citroen nu are vreo grozavie de cutie automata. Dar faptul ca e o cutie lenta, te face sa adaptezi un alt stil de condus in aceasta masina. Eu am condus varianta cu cutie automata si mi-a placut la nebunie. Cu aceasta masina nu vrei sa conduci agresiv, nu vrei sa abordezi viraje ca la raliu, vrei doar sa te relaxezi. E bine si pentru masina, si pentru tine. Totusi, cand am avut ocazia sa-mi cumpar una, mi-am luat un Mondeo hatchback :) Nu stiu de ce.
-
ccmax, miercuri, 02.11.2011 09:56Citronelul
Felicitari pentru acuratetea informatiilor prezentate. Intr-adevar este o masina cu adevarat conformtabila. Dupa 90 000 de km pot mentiona urmatoarele: - cutia automata schimba "normal" - rezultatul este extrem de confortabila de condus. - vizibilitatea este fantastica dar vine cu un cost major: a trebuit sa schimb parbrizul o data si sa il repar de cateva ori din cauza pietelor de pe drumurile noastre - pozitia de condus si pozitionarea comenzilor este aproape perfecta: totul se afla acolo unde ai nevoie. - spatiul este suficient pentru toti pasagerii plus bagaje cat incape - recomand motorizarea diesel. In concluzie este o masina confortabila dar care vine cu un cost de utilizare mediu spre mare.
" Ce maşină îţi poate oferi asta? Doar una: MercedesBenz S600 " .. C4 Picasso este un "inlocuitor" de S ;)