Citroen C4 Picasso

2.0 HDi 150 Exclusive

Motor / Transmisie

4.0

Nu suntem la prima întâlnire cu monovolumul francez, însă faceliftul suferit recent ne-a apropiat din nou şi ne-a dat ocazia de a petrece câteva zile împreună. Livingul confortabil prinde viaţă cu ajutorul unui motor diesel cu patru cilindri, de 2.0 litri, capabil să livreze 150 de cai putere şi un cuplu motor de 340 Nm, ideal atunci când în maşină se află copii, bagaje şi jucării.

Dinamica ansamblului este bună, momentul motor, resimţit chiar de la 2000 de rotaţii, oferind un impuls hotărât atunci când vrei să pui în mişcare un monovolum încărcat mai bine decât sania lui Moş Crăciun. Resursele sunt suficiente, garantând siguranţă atunci când tatăl încearcă depăşiri riscante, sau forţează limitele de viteză.

Cutia de viteze manuală cu şase rapoarte, bine etajată, dar cu o timonerie puţin imprecisă, este exact ce-i trebui motorului de 2.0 litri. Este o alegere mult mai bună decât cutia pilotată, oferită opţional, chiar dc nu la fel de confortabilă.

  • unckle, miercuri, 26.10.2011 20:13

    " Ce maşină îţi poate oferi asta? Doar una: MercedesBenz S600 " .. C4 Picasso este un "inlocuitor" de S ;)

  • George, joi, 27.10.2011 10:01

    Francezii fac intr-adevar monovolume de familie foarte confortabile, apreciate in vestul Europei. Din pacate insa, la noi nu a prins prea bine aceasta categorie de vehicule. Romanii prefera sedanurile ce, in mintea lor, le arata statutul social.

  • De stiut, joi, 27.10.2011 10:34
    Renault a inventat monovolumul

    Grand Scenic incepe de la 15.700 pana la 21.400 euro pentru full-option privilege diesel

  • de asemenea de stiut, joi, 27.10.2011 12:09
    si motorola a facut primul telefon mobil si acum e undeva departe in mijlocul plutonului

    reno e low-level. in plus scenic e concurent in clasa cu picasso, caci grand scenic are corespondend grand picasso.

  • io, joi, 27.10.2011 13:17
    @de asemenea de stiut

    Ce treaba are sula cu prefectura? sunt stupide comparatiile astea intre electronice/ telefoane si autovehicule... scenic e "low-level"?!? esti sigur ca stii ce inseamna? sau te-ai incurcat in engleza ta de balta? inainte sa scrii aberatile astea, urca intr-un scenic si citeste review-urile presei de specialitate. Grand Scenic are varianta si cu 5 locuri, nu numai cu 7. Deci se incadreaza cu C4 Picasso. Apelativul "grand" se refera la varianta de sasiu alungita. Nu vad nimic rau in a oferi mai mult la un pret rezonabil.

  • io, joi, 27.10.2011 13:56
    @Automarket

    La rubrica "Am testat în acelaşi segment" includeti si Renault Scenic cu punctaj 4.2 http://www.automarket.ro/test-drive/renault-grand-scenic-19-dci-28260.html#

  • persinaru, vineri, 28.10.2011 12:38
    e mai bine cu cutie automata

    Nu, Citroen nu are vreo grozavie de cutie automata. Dar faptul ca e o cutie lenta, te face sa adaptezi un alt stil de condus in aceasta masina. Eu am condus varianta cu cutie automata si mi-a placut la nebunie. Cu aceasta masina nu vrei sa conduci agresiv, nu vrei sa abordezi viraje ca la raliu, vrei doar sa te relaxezi. E bine si pentru masina, si pentru tine. Totusi, cand am avut ocazia sa-mi cumpar una, mi-am luat un Mondeo hatchback :) Nu stiu de ce.

  • ccmax, miercuri, 02.11.2011 09:56
    Citronelul

    Felicitari pentru acuratetea informatiilor prezentate. Intr-adevar este o masina cu adevarat conformtabila. Dupa 90 000 de km pot mentiona urmatoarele: - cutia automata schimba "normal" - rezultatul este extrem de confortabila de condus. - vizibilitatea este fantastica dar vine cu un cost major: a trebuit sa schimb parbrizul o data si sa il repar de cateva ori din cauza pietelor de pe drumurile noastre - pozitia de condus si pozitionarea comenzilor este aproape perfecta: totul se afla acolo unde ai nevoie. - spatiul este suficient pentru toti pasagerii plus bagaje cat incape - recomand motorizarea diesel. In concluzie este o masina confortabila dar care vine cu un cost de utilizare mediu spre mare.