
Citroen C3 facelift
Momentul de diversitate
Pentru a menţine treaz interesul celor doi actori implicaţi într-o căsnicie e nevoie de diversitate. Şi diversitatea nu trebuie să se lase aşteptată prea mult. În cazul mariajului dintre Citroen C3 şi publicul din segmentul mic, francezii au simţit nevoia acestei diversităţi.
Motiv pentru care apare un facelift mult aşteptat, cu îmbunătăţiri care vor alunga monotonia şi vor reaprinde dorinţa în showroom-urile constructorului din Hexagon.
Citeste si
-
4.4/5Am testat noua generație Audi A6 Avant. Dar nu versiunea pur electrică, ci una care te unge pe suflet: 55 TFSI quattro. Asta înseamnă un motor V6 de 3.0 litri, pe benzină, și cel mai nou sistem mild-hybrid de la Audi. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
4.6/5Am condus noul Mercedes-Maybach EQS SUV sau, cu alte cuvinte, primul Maybach pur electric. Dacă ar fi să îl descriu în câteva cuvinte ar suna cam așa: o odă închinată luxului și rafinamentului, duse la extrem. Dar mai multe îți spunem în testul nostru, unde am integrat și un video cuprinzător. Citeste tot
-
4.1/5După ce anul trecut am călătorit la Viena pentru a face cunoștință cu noua generație Citroen C3, acum a venit momentul să ne întâlnim cu fratele mai mare. Se numește Citroen C3 Aircross și promite să aducă tot ce apreciază clienții la un C3, doar că într-un pachet mai mare și mai practic. Citeste tot
-
4.3/5Temperaturile ridicate și soarele verii s-au dovedit a fi motivul perfect pentru a testa noul Mini Cooper Cabrio. Indiferent de marcă, model, motor și putere, o mașină decapotabilă îți pune zâmbetul pe buze cum puține o pot face. Avem pentru tine și un video cuprinzător. Citeste tot
-
4.5/5Noul Audi A5 este o mașină seducătoare. De ce? Pentru că nu se limitează la a fi admirată, ci te atrage inevitabil, te invită să o descoperi până în cele mai mici detalii. Noi am testat versiunea TDI quattro, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
sandu, vineri, 10.10.2014 13:33
citroen nu mai face masini atractive. masinile sunt banale, motoarele au ramas aceleasi de cativa ani buni, service-ul in RO este sub orice critica....de aici vine si scaderea vanzarilor
-
LauCalin, vineri, 10.10.2014 20:56
Nu stiu in ce masura se poate spune de Citroen ca face masini banale. Depinde la ce te uiti, la C1 si C3 sau la C5 si DS. In alta ordine de idei Automarket scrie ca are performante slabe, dar masina primeste 4 stele si jumatate. Nu prea inteleg de ce. In plus masina asta se compara cu Sandero in privinta spatiului, pretului si dotarilor. Dar asta nu inseamna ca ii este concurent direct. Pentru ca C3 nu este un low cost, asa cum nu este nici Citroen. Sandero este intr-o alta liga si cam "joaca" singur. Si pentru banii pe care ii dai, cam joaca si bine.
-
Adrian, sâmbătă, 11.10.2014 12:56
Pt mine CItroen insemana C6. Restul e tacere !
-
@Adrian, sâmbătă, 11.10.2014 17:16
Cu C6 sau fara C6 tot una este! C6 n-a facut nicodata ceva reprezentativ pe segment. Daca era o oferta competitva, inca ar mai fi existat pe piata. C6 nu mai exista. Inseamna ca e doar tacere.
-
vianu, sâmbătă, 11.10.2014 19:08
@Suleyman...supsensia ce ii facea invidiosi pe cei de la Mercedes este inca in oferta si sa zici ca modelele Citroen sunt banale....sunt curios care ar fi marca aia deosebita, dupa @Sandu.
-
citronada?, sâmbătă, 11.10.2014 20:18
Ultima optiune intre masinile frantuzesti de segment B. Au ajuns rau de tot. Pacat ! Eu sunt fan masini frantuzesti.
-
@Automarket, sâmbătă, 11.10.2014 21:02
Fratilor, unde-i testul cu Renault Clio ?! La "am testat in acelasi segment" puneti asta: http://www.automarket.ro/test-drive/renault-clio-15-dci-dynamique-energy-48569.html
-
citroen!! bagati bani in publi, duminică, 12.10.2014 02:08
Eu aveam aceiasi parere ca voi despre c3, insa sa stiti ca e o masina confortabila cu materiale bine finisate (si nu glumesc), motorizarea 1.2 benzina e extrem de silentioasa, elastica, urca de placere in turatii, nu este ca 1.2-ul de la Corsa de exemplu care parca se chinuie cand urca in turatii. Poate e prea scumpa pentru ce ofera iar suspensiile pot fi deranjant de confortabile pentru unii, insa credeti-ma ca pentru oras e ideala, in fond asta ai nevoie in oras, sa nu vezi in interior plastic ieftin ca la corsa sau sandero, sa fie confortabila silentioasa si economica.
-
update, duminică, 12.10.2014 17:38
http://europe.autonews.com/article/20141011/ANE/141019990/renault-sets-pricing-for-clio-initiale-paris
Intr-un cuvant plictisitor. Nu vad dc ar mai cumpara lumea un Citroen ? La acest model doar plafonul panoramic daca ar determina pe cineva sa cumpere acest model, iar in rest modelele DS nici nu se pot compara cu vechiul C6 care era o masina superba. Citroen renunta si la suspensiile alea ce faceau invidiosi si pe cei de la Mercedes. Deci tot ce este bun s-a dus.