
Citroen C3 facelift
Momentul de diversitate
Pentru a menţine treaz interesul celor doi actori implicaţi într-o căsnicie e nevoie de diversitate. Şi diversitatea nu trebuie să se lase aşteptată prea mult. În cazul mariajului dintre Citroen C3 şi publicul din segmentul mic, francezii au simţit nevoia acestei diversităţi.
Motiv pentru care apare un facelift mult aşteptat, cu îmbunătăţiri care vor alunga monotonia şi vor reaprinde dorinţa în showroom-urile constructorului din Hexagon.
Citeste si
-
4.6/5Deși se află încă la a doua generație, lansată în 2014, Volvo XC90 nu își arată deloc vârsta. Ce-i drept, în tot acest timp a primit mai multe pachete de îmbunătățiri, cel mai recent facelift fiind prezentat anul trecut. Pe lângă impresiile de la volan, avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
4.2/5Tayron este al doilea cel mai mare SUV Volkswagen din Europa, după Touareg. Noi am testat versiunea echipată cu motorul care nu are niciun plan să se pensioneze: 2.0 TDI. Avem pentru tine și un video cuprinzător. Citeste tot
-
4.5/5BMW M440i Coupe nu este un model M veritabil, dar odată ce îl conduci ajungi să te întrebi dacă chiar ai nevoie de un M veritabil. Noi am testat cel mai recent facelift primit de coupe-ul german. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
4.2/5Am testat noul MG ZS Hybrid+, un rival extrem de serios pentru a noastră vedetă locală, Dacia Duster. Cu un preț competitiv și un sistem hibrid foarte performant, care dezvoltă în total aproximativ 200 de cai putere, MG ZS atrage din ce în ce mai mulți clienți. Deci, nu greșim dacă spunem că este un pericol iminent pentru Duster. Citeste tot
-
4.3/5Celebrul Renault 5 a reînviat sub forma unui model cu zero emisii. Noi am condus versiunea echipată cu cel mai puternic motor, dar și cu cea mai mare baterie. Cum se simte de la volan, dar și cât am acoperit cu un plin de baterie, afli din rândurile următoare. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
sandu, vineri, 10.10.2014 13:33
citroen nu mai face masini atractive. masinile sunt banale, motoarele au ramas aceleasi de cativa ani buni, service-ul in RO este sub orice critica....de aici vine si scaderea vanzarilor
-
LauCalin, vineri, 10.10.2014 20:56
Nu stiu in ce masura se poate spune de Citroen ca face masini banale. Depinde la ce te uiti, la C1 si C3 sau la C5 si DS. In alta ordine de idei Automarket scrie ca are performante slabe, dar masina primeste 4 stele si jumatate. Nu prea inteleg de ce. In plus masina asta se compara cu Sandero in privinta spatiului, pretului si dotarilor. Dar asta nu inseamna ca ii este concurent direct. Pentru ca C3 nu este un low cost, asa cum nu este nici Citroen. Sandero este intr-o alta liga si cam "joaca" singur. Si pentru banii pe care ii dai, cam joaca si bine.
-
Adrian, sâmbătă, 11.10.2014 12:56
Pt mine CItroen insemana C6. Restul e tacere !
-
@Adrian, sâmbătă, 11.10.2014 17:16
Cu C6 sau fara C6 tot una este! C6 n-a facut nicodata ceva reprezentativ pe segment. Daca era o oferta competitva, inca ar mai fi existat pe piata. C6 nu mai exista. Inseamna ca e doar tacere.
-
vianu, sâmbătă, 11.10.2014 19:08
@Suleyman...supsensia ce ii facea invidiosi pe cei de la Mercedes este inca in oferta si sa zici ca modelele Citroen sunt banale....sunt curios care ar fi marca aia deosebita, dupa @Sandu.
-
citronada?, sâmbătă, 11.10.2014 20:18
Ultima optiune intre masinile frantuzesti de segment B. Au ajuns rau de tot. Pacat ! Eu sunt fan masini frantuzesti.
-
@Automarket, sâmbătă, 11.10.2014 21:02
Fratilor, unde-i testul cu Renault Clio ?! La "am testat in acelasi segment" puneti asta: http://www.automarket.ro/test-drive/renault-clio-15-dci-dynamique-energy-48569.html
-
citroen!! bagati bani in publi, duminică, 12.10.2014 02:08
Eu aveam aceiasi parere ca voi despre c3, insa sa stiti ca e o masina confortabila cu materiale bine finisate (si nu glumesc), motorizarea 1.2 benzina e extrem de silentioasa, elastica, urca de placere in turatii, nu este ca 1.2-ul de la Corsa de exemplu care parca se chinuie cand urca in turatii. Poate e prea scumpa pentru ce ofera iar suspensiile pot fi deranjant de confortabile pentru unii, insa credeti-ma ca pentru oras e ideala, in fond asta ai nevoie in oras, sa nu vezi in interior plastic ieftin ca la corsa sau sandero, sa fie confortabila silentioasa si economica.
-
update, duminică, 12.10.2014 17:38
http://europe.autonews.com/article/20141011/ANE/141019990/renault-sets-pricing-for-clio-initiale-paris
Intr-un cuvant plictisitor. Nu vad dc ar mai cumpara lumea un Citroen ? La acest model doar plafonul panoramic daca ar determina pe cineva sa cumpere acest model, iar in rest modelele DS nici nu se pot compara cu vechiul C6 care era o masina superba. Citroen renunta si la suspensiile alea ce faceau invidiosi si pe cei de la Mercedes. Deci tot ce este bun s-a dus.