Citroen C-Crosser

2.4i 170 Seduction auto 4WD
3.8
de Mircea Meșter, miercuri, 27 ianuarie

Pret-a-porter

Atunci cand Citroen si Peugeot au decis ca au nevoie de un SUV in gama, hotararea a fost luata mai degraba pentru completarea portofoliului decat pentru a spera la vanzari radicale care sa ridice brandul si imaginea acestuia. Iar decizia de a imparti produsele cu cei de la Mitsubishi a venit si ea normal, in virtutea unor intelegeri de lunga durata. Ei bine, pasul al treilea in aceasta discutie a fost adoptarea motorului pe benzina de la Mitsubishi, in conditiile in care cel diesel deja existent le apartinea 100% francezilor. In versiune Citroen, rezultatul ecuatiei se numeste C-Crosser 2.4i 170 CP, un model care se deosebeste de fratii 4007 si Outlander prin design si pret.
  • Claus-Claudel, joi, 28.01.2010 10:19
    ........

    eu unul ii dau nota 10 acestei masini

  • Carlos, joi, 28.01.2010 10:27
    citroen c-crosser?? nu, multumesc!

    pentru solutii de interior, gadget-uri, consum, performante si aptitudini 4x4 aleg in orice ora Renault Koleos 2.0dci 175 CP

  • ion, joi, 28.01.2010 11:17
    @Carlos

    ce sa zici si tu!!

  • Victor, joi, 28.01.2010 13:01
    Asa nu.

    Pai cu motorul asta e normal sa obtina punctajul asta. Nu cred ca il cumpara nimeni. Daca era test drive cu motorul 2.2 HDI ( prezent pe Outlander, Freelander 2, 4007, C5, Jaguar X-Type, Mondeo si cam atat imi amintesc) se schimba povestea. Obtinea performante bune ( la anumite capitole nu la fel de bune ca benzina) si era mult mai tentant.

  • Castravetele, joi, 28.01.2010 13:54

    asa... si scopul unui camion de 1,8 tone??? nu vad cu ce ar fi mai bun asta decat orice alt model sedan sau break. Chiar am vizionat zilele trecute un documentar despre SUV-uri si despre urmasul lor mai modest Crossover-ul... 50% din cumparatori sunt femei, in 80% din cazuri o femeie este implicata in cumpararea unui astfel de model. Motivul? atat la barbati cat si la femei: nesiguranta in spatele volanului. Atata vreme cat capacitatile offroad ale acestor modele sunt egale cu multimiea vida, nu gasesc o justificare. Eu nu, dar altii care se potrivesc profilului cumparatorului de suv-uri si crossovere vor gasi cu siguranta.

  • persinaru, joi, 28.01.2010 13:57

    Am mers si eu cu c-crosser-ul anul trecut, in varianta 2.2 HDI si mi-a placut foarte mult masina. L-am dus pe dealuri, pe drumuri desfundate, pe la Capidava, prin muntii Macinului, dar si pe serpentine, unde se tine f bine. http://www.persinaru.ro/blog/citroen-c-crosser-22-hdi-exclusive-7-surprize-placute N-as merge cu unul pe benzina si in niciun caz cu acea cutie automata. Am mers cu un C2 cu cutie automata/secventiala si nu mi-a placut raspunsul greoi. Nu stiu daca are acelasi comportament cutia asta.

  • Maka, joi, 28.01.2010 23:25

    Oare asta e una din masinile alea care erau promovate anul tre/cut print toamna pe site-ul Citroen la promotie pe la 30000 de euro? Daca da, inseamna ca in sfarsit promotia aia are si un stoc si poate vreun dealer stie sa spuna si altceva decat minciuni. Oricum e prea tarziu; pentru un exemplar s-a ratat vanzarea la un client cu banii in mana...

  • Gica, luni, 08.03.2010 12:22
    Scularu

    Domnu' jurnalist de new media, cutia aia de viteze este una tip CVT, ceea ce pentru o masina cu tractiune integrala e o maaare smecherie. Iar ca nota, sa o cotezi sub Captiva... mi se pare ridicol. E mai masina din multe puncte de vedere. Singurul neajuns este intr-adevar consumul. Iar ca bani parca e mai ieftina de cat ai spus matale. Ia incearca "versiunea testata" sub 20k de euroi. Poate-ti iese...