
Chevrolet Spark
Frumusete pe muchie de cutit
Uitati de vechiul si insipidul Matiz sau de evolutia fara curaj a acestuia, actualul Spark. Chevrolet a realizat faptul ca publicul a ramas cu mintea la vechiul Matiz produs de Daewoo si a luat o decizie pe cat de curajoasa, pe atat de logica: inlocuirea completa a unui model cu fata ieftina cu o masina care se aliniaza cu succes la cerintele anului 2010. Din toate punctele de vedere. La fel ca in cazul noului Cruze, Chevrolet Spark promite design de top si calitate medie a finisajelor la un pret superior multor concurenti care se afla deja inspre finalul generatiilor actuale.Citeste si
-
4.6/5Am condus noul Mercedes-Maybach EQS SUV sau, cu alte cuvinte, primul Maybach pur electric. Dacă ar fi să îl descriu în câteva cuvinte ar suna cam așa: o odă închinată luxului și rafinamentului, duse la extrem. Dar mai multe îți spunem în testul nostru, unde am integrat și un video cuprinzător. Citeste tot
-
4.1/5După ce anul trecut am călătorit la Viena pentru a face cunoștință cu noua generație Citroen C3, acum a venit momentul să ne întâlnim cu fratele mai mare. Se numește Citroen C3 Aircross și promite să aducă tot ce apreciază clienții la un C3, doar că într-un pachet mai mare și mai practic. Citeste tot
-
4.3/5Temperaturile ridicate și soarele verii s-au dovedit a fi motivul perfect pentru a testa noul Mini Cooper Cabrio. Indiferent de marcă, model, motor și putere, o mașină decapotabilă îți pune zâmbetul pe buze cum puține o pot face. Avem pentru tine și un video cuprinzător. Citeste tot
-
4.5/5Noul Audi A5 este o mașină seducătoare. De ce? Pentru că nu se limitează la a fi admirată, ci te atrage inevitabil, te invită să o descoperi până în cele mai mici detalii. Noi am testat versiunea TDI quattro, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
4.5/5Peugeot 5008 și-a început viața acum 16 ani ca un monovolum, într-o perioadă în care segmentul MPV era cât se poate de popular. Din păcate, monovolumele au cedat în fața unui nou trend, care a acaparat într-un mod accelerat piața auto, adică SUV-urile. Deoarece 5008 a fost un model de succes, cei de la Peugeot nu l-au eliminat, ci l-au transformat în SUV odată cu apariția generației anterioare. Iată că acum suntem la a doua generație de când 5008 a schimbat tabăra, iar noi l-am condus pentru a vedea cu ce vrea să își impresioneze clienții. Citeste tot
-
olteanul, duminică, 13.12.2009 23:51
Trebuia sa il dati acum 3 zile ... Mircea Mester sau alt administrator imi poate da o explicatie logica ?
-
Seniorul, luni, 14.12.2009 00:15
Domnule Mircea Mester, ce platforma are acest Chevrolet? Este cea de pe vechiul model sau platforma Suzuki Splash?
-
mircea, luni, 14.12.2009 00:34@seniorul
Nici una, nici alta. Noul Spark este construit pe o platforma globala nou- nouta, acest model fiind primul care beneficiaza de aportul acesteia. @olteanul Boli de sezon. E destul de logic? :)
-
you_hoooo, luni, 14.12.2009 00:47NOUL BESTSELLER
Faina masinutza! Nu vom sta mult si vom afla ca e un nou bestseller la nivel european. Bafta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Merita.
-
olteanul, luni, 14.12.2009 00:53
mda...dar oricum ati dat c-am mult la design , mie nu imi place de 10
-
Adimo, luni, 14.12.2009 00:58
"Insipidul Matiz"?????. Domnule, imi pun reale intrebari despre jobul dumneavoastra de jurnalist auto. Invechit da, insipid in nici un caz. Pentru vremea respectiva a fost o adevarata lectie de design, refuzata de Fiat, promovata de Daewoo, dar mai ales apreciata de multime (vanzarile o confirma). Nu stiu daca atunci gaseai masina mai frumoasa la clasa sa. Stilul sau de "Buggy" poate fi si azi poate fi o lectie de design pentru multe "tentative chinuite" din clasa mica. Are anumite finisaje la interior chiar si peste Logan. Si noul spark e dragut, dar asta nu inseamna ca "bunicutul" trebuia jignit in scopul obtinerii de efecte literare
-
k_a_t_a, luni, 14.12.2009 04:08frana
ma, n-are nicio treaba forta de franare a pedalei de acceleratie cu cresterea consumului. nu sunt nici direct proportionale, nici invers proportionale. daca nu vrei sa modifici textul prea mult, inlocuieste cu "viteza" de apasare.... are mai multa logica. forta de apasare conteaza la celelalte doua pedale. crede-ma! si nu mai cerceta :))
-
k_a_t_a, luni, 14.12.2009 04:09erata
forta de apasare
-
Dr Felix, luni, 14.12.2009 09:04nu e cam scump?!?!?!
Nu pot sa nu compar pretul (asta e cand nu prea ai bani ;-))) cu cel al uni Logan. Deci, l-a acelasi pret iti iei o familiala, poate nu atat de accesorizata precum Spark. In plus Fiat ofera Panda la pret mai mic si pare mai bun.
-
hmm, luni, 14.12.2009 10:39
Masina asta o fi frumoasa pentru americani, dar nu inseamna ca si pentru europeni... nota 10 la design nu e justificata.
-
raaul, luni, 14.12.2009 11:06
in sfarsit designul masinii in special interiorul arata si merita sa fie pus sub emblema chevrolet.cel putin se vad inspiratiile din celebrele chevrolet...
-
Etienne, luni, 14.12.2009 12:24[email protected]
Din testul vostru se pare ca noul Spark intrece toate asteptarile. Concluzia ar fi ca e cea mai buna alegere din segmentul mini, Panda fiind mai putin economic si mai slab accesorizat, C1/107 fiind finisate prea ieftin , cu mult prea multa tabla la vedere in interior, singurii concurenti reali fiind Picanto si I10; probabil viitoarele teste comparative care vor aparea ne vor edifica problema ierarhiei modelelor mini. Ar fi interesant de vazut si consumul variantei cu motor de un litru, daca va fi si mai economic de 6l/100km. Comparatia cu Logan nu-si are rostul , masinile fiind mult prea diferite (personal, am preferat acum cativa ani, un Matiz oltenesc in fata unui Logan - era mai bine echipat, la un pret de achizitie si exploatare inferior, si nu aveam nevoie de prea mult spatiu). Sunt de acord cu Adimo, batranul Matiz nu era deloc insipid (e drept ca nu e o masina "macho", dar nu asta e scopul unei masini mici), poate doar numarul mare de exemplare de pe strada facandu-l intr-o oarecare masura comun, dar in nici un caz plictisitor. Daca va demonstra si o fiabilitate buna, succesul e asigurat si il va atinge pe cel al vechiului Matiz/Spark.
-
jiji-piperatu, luni, 14.12.2009 13:02raedeti voi
partoleta asta era sa ia 5 stele la euro ncap in enele locuri cred ca isi merita punctele
-
......, luni, 14.12.2009 13:48..........
najpa rau
-
bozzo26, luni, 14.12.2009 14:58
ce faruri de camion are :)))).......iti vin aproape de parbriz, plus k pare a kitch.
-
anca, luni, 14.12.2009 18:47
draguta masina
-
dmc, luni, 14.12.2009 20:22portbagaj????
Naspa cu portbagajul cand te duci la hypermarket!!!Pana si mai micul Fiat 500 are un porbagaj de 185 l !!!!!
-
kim_vl, luni, 14.12.2009 20:25[email protected]
D-le Mircea Mester, ce norme euro au motoarele de pe noul Spark ?
-
HA HA HA, luni, 21.12.2009 22:43HA HA HA
...DA SI VREM SA STIM DACA MOS CRACIUN ARE LOC IN EL.NEAPARAT...
-
HA HA HA, luni, 21.12.2009 22:49HA HA HA
FATA DE OPEL CORSA,DIN LATERAL SEAMANA CU FORD FIESTA,SPATE DE PEUGEOT 107 SI PRIVITA DE DEASUPRA PARCA E CITROEN C1.E OK, ATITA TIMP CAT NU E DACIE,NU-I ASA?CA DACA ERA,SIGUR ERA NASPA...
-
alin, sâmbătă, 20.03.2010 20:04e varya
e praf
-
alyx91, luni, 21.06.2010 14:39spark
singurul lucru la bord ma deranjeasa ca nu au pus turometrul pe ceas si viteza pe display-ul digital, ceva ca la motociclete.
Imi place bordul. E funky. Vad ca are si climatizare automata. Misto.