Volkswagen CrossPolo, Polo GT şi Polo BlueMotion au primit un facelift
Volkswagen a restilizat şi ceilalţi membri ai gamei Polo. Aceştia vor debuta, odată cu hatchback-ul pe care sunt bazaţi, la Salonul Auto de la Geneva.
Volkswagen a aplicat facelift-ul lui Polo şi pe celelalte versiuni ale subcompactei sale. Împreună cu hatchback-ul vor debuta la Geneva noile CrossPolo facelift, Polo GT facelift şi Polo BlueMotion facelift. Pachetul R-Line pentru Polo a fost actualizat, singurul membru al gamei rămas neschimbat fiind Polo GTI, dar ne aşteptăm ca acesta să primească modificările implementate de facelift în decursul anului curent. În plus, nemţii sunt aşteptaţi să lanseze o versiune plug-in hybrid a lui Polo, programată pentru anul 2015.
Volkswagen Polo facelift: schimbări subtile pentru subcompacta germană
Noul Polo BlueMotion TSI introduce o motorizare complet nouă în gama Volkswagen, un motor 1.0 turbo cu trei cilindri în linie. Acesta livrează 90 CP şi anunţă un consum mediu de 4.1 litri la sută. Fanii lui Polo TDI BlueMotion nu au de ce să se impacienteze, acesta rămâne în gamă, motorizarea TDI de 1.4 litri cu trei cilindri în linie asigurând 75 CP şi 3.1 litri la sută în regim mixt.
CrossPolo facelift
Crossoverul din gama Polo a primit un set de jante din aliaj cu un design nou, care completează ornamentele din plastic montate pe barele de protecţie, bosajele aripilor şi pragurile laterale. Barele longitudinale de pe plafon au inserţii argintii, care se potrivesc cu inserţiile de aceeaşi nuantă integrate în barele de protecţie şi cu capacele oglinzilor laterale. Interiorul primeşte un nou volan, materiale diferite, alt levier de control al frânei de parcare şi mai multe echipamente standard şi în lista de opţionale.
Polo BlueGT facelift
Versiunea GT a lui Polo facelift prezintă o gardă la sol redusă cu 15 milimetri faţă de hatchback-ul standard. În plus, beneficiază de jante din aliaj cu diametrul de 17 inch, completate de un set de bare de protecţie şi praguri laterale cu un design mai agresiv şi un spoiler spate montat pe uşa hayon-ului. Motorizarea a fost şi ea actualizată, unitatea 1.4 TSI asigurând 150 CP, în timp ce consumul mixt a scăzut la 4.8 litri la sută graţie prezenţei sistemului de dezactivare a cilindrilor.
Via Volkswagen
eu nu`i inteleg pe VW. au lansat motoras nou, 1l turbo, dar cu puterea mai lejer. ok, inteleg o fi mai fiabil decat 1.l turbo de la Ford avand puterea mai mica, dar totusi, vii cu ceva nou, macar vino langa astia, daca nu peste ei.. in fine...vad ca deja raman in urma la motorizarile astea mici, sub 2l. deja Ford sta mai bine, mai ales la benzinare, Renault sunt cam la acelasi nivel, ba chiar mai bine la diesel..