Volkswagen Polo facelift: schimbări subtile pentru subcompacta germană
Volkswagen a prezentat astăzi primele imagini oficiale ale lui Polo facelift. Modelul de clasă mică a primit o restilizare discretă şi o gamă de motorizări actualizată, unele unităţi fiind cu până la 21% mai eficiente.
Volkswagen Polo a primit un facelift discret la cinci ani de la lansarea celei de-a cincea generaţii. La fel ca predecesorul său, debutul are loc la Salonul Auto de la Geneva. Spre deosebire de lansarea din 2009, Polo facelift nu vine cu atât de multe schimbări la exterior, însă prezintă numeroase schimbări de ordin mecanic şi tehnologic. Primul lucru pe care îl observăm este operaţia estetică aplicată părţii frontale, după cum era şi de aşteptat la un facelift, restilizarea implicând modificări la blocurile optice, grila faţă, bara de protecţie faţă şi chiar la grila inferioară a barei de protecţie faţă. La nivelul posteriorului, avem o nouă bară de protecţie şi blocurile optice sunt modificate discret. Schimbările au fost completate de cinci modele noi de jante din aliaj şi de culori noi.
Motoare noi
Sub capotă, Polo facelift primeşte o serie de motoare noi, unele dintre acestea fiind cu până la 21% mai eficiente decât predecesoarele lor. Versiunea entry-level va fi un 1.0 MPI preluat din gama Up!, disponibil cu două nivele de putere: 60 şi 75 CP. Motorizarea TSI de 1.2 litri nu dispare, urmând să fie oferită în continuare în două versiuni de putere: 90 şi 110 CP. Celălalt "benzinar" nou este un 1.4 TSI cu tehnologia ACT de dezactivare a cilindrilor, care a ajuns să livreze 150 CP în versiunea care-l echipează pe Polo.
Gama de diesel-uri renunţă la motorizările 1.2 şi 1.6 în favoarea unui nou 1.4 TDI, disponibil cu 75 sau cu 90 CP. În ceea ce priveşte partea de performanţă din gama Volkswagen Polo, noul Polo GTI va fi oferit abia din 2015, iar detaliile tehnice ale acestuia sunt încă secrete. Ne putem aştepta la o creştere a nivelului de putere din partea acestui hot-hatch, împreună cu reducerea consumului de carburant şi a emisiilor de CO2. Facelift-ul lui Volkswagen Polo va fi disponibil pe piaţa din România începând cu luna mai, după cum arată calendarul de lansări al importatorului.
Update tehnologic
În materie de tehnologie, Polo facelift va avea în standard sistemul automat numit Post-Collision Braking System, care opreşte maşina în urma unui impact pentru a preveni alte avarii. Opţional, clienţilor li se vor oferi sistemele Driver Alert System, care monitorizează oboseala şoferului, tempomat adaptiv şi sistemul Front Assist cu City Emergency Braking, care previne impactul frontal la viteze mici prin frânarea automată. Lista de opţionale va oferi şi o suspensie cu amortizoare adaptive cu două setări, asociată unei direcţii variabile electromecanice, incluse în dotarea numită Sport Select. În plus, sistemul de infotaiment al lui Volkswagen Golf va fi disponibil şi pe Polo, cu tot cu ecranul tactil din dotare, ceea ce l-ar face pe Polo să aibă cel mai mare afişaj de acest gen din rândul subcompactelor, de 6.5 inch.
Nivelul calităţii percepute al materialelor din habitaclu a crescut, anunţă nemţii. Pe deasupra, remarcăm un nou model de volan cu trei spiţe, o consolă centrală reconfigurată şi o grafică îmbunătăţită pentru ceasurile de bord. Clienţii pot comanda şi o cameră video pentru marşarier.
Via Volkswagen
-
VAG, marţi, 28.01.2014 14:28
facelift??! ..unde?
-
wow, marţi, 28.01.2014 14:31
wooow... era sa nu-l recunosc, asa schimbat cum e :-P au reusit sa-l faca mai patratos
-
Dacia Plant, marţi, 28.01.2014 14:36
Pentru mine este ar putea mai frumoasa masina din clasa ei (poate exagerez), doar ca nu imi place spatele. Trebuia sa mai lucreze putin la el. Scaunele alea in Alcantara sunt foarte faine. Motorizarile sunt ok, dar am cateva nelamuriri in privinta motorizarilor diesel. De ce sa renunte la 1.2tdi 75cp care scotea consumuri bune ? Nu a fost bun ? A avut o perioada cam scurta de viata. Sa fie semn ca motorul 1.6tdi va fi eliminat din oferta VW pe modelele viitoare ? Sau se vor concentra sa ii faca niste upgradeuri si sa il foloseasca doar pe modele de la Golf in sus ? 1.4TDI s-ar putea sa fie vechiul motor revizuit.
-
ZT, marţi, 28.01.2014 14:43
a primit cineva pana acum cardul Automarket?
-
Alex Radoi, marţi, 28.01.2014 14:59
Asta, Jetta si Touareg, ultimele masini armonioasa din gama VW dupa parerea mea. Ar mai fi Scirocco, dar nu se mai pune la socoteala fiindca in acel caz faceliftul/schimbul este iminent.
-
Inexo-cuantic, marţi, 28.01.2014 15:21
Fecalift-ul arata mai binisor. Sper totusi ca au mai lucrat la calitate si finisaje, fiindca varianta anterioara nu se apropria nici macar de batranul R25 la calitate. In rest Polo beneficiaza de toate atuurile ce au facut peste 1.5 milioane de clienti sa cumpere prima generatie a modelului. In concluzie nota 10 pt Polo facelift. Sa auzim numai de bine !
-
Roverasu, marţi, 28.01.2014 15:55
@inexo-cuantic: ia mai termina tu cu mirificul tau R25 ca deja enervezi lumea pe aici. Mie mi se pare o masina anosta pe care nu as conduce-o decat la transport pizza.
-
Inexo-cuantic, marţi, 28.01.2014 16:18
Nu fi naiv, Nu ai inteles, insa Polo facelift chiar imi place, interiorul lui este probabil cel mai fantezist lucrat dintre toate modelele de clasa mica, dar totusi, in ciuda aparentei dezlantuiri creationale, totul este riguros organizat si functional, fara a penaliza ergonomia. In schimb Rover 25 are personalitate si originalitate, iar finisajele sunt de exceptie chiar si peste Passat ( cu toate ca sunt clase diferite) . Sa auzim numai de bine !
-
p_danny23, marţi, 28.01.2014 16:22
Personal cred ca e o ideea buna ca au renunutat la motorul diesel de 1.2. Conduc zilnic masina asta cu respectivul motor si nu imi place, e foarte lenes sub 3000 de ture, chestia care s-ar rezolva sigur cu motorul de 1.4. Am condus mai multi ani o Fabie cu motorul de 1.4 TDI (3 cilindrii), si mi se pare unul dintre cele mai bune motoare facute vreodata de VW.
-
sandu, marţi, 28.01.2014 16:26
f frumoasa masina! sa vedem si preturile. oricum polo era o masina frumoasa
-
nu inteleg ceva, marţi, 28.01.2014 17:04
Motorizarea 1.2 TSI de 90 cp de ce nu se gaseste si pe Octavia sau Golf 7, Seat Leon , in schimbul celei de doar 86 cp ?
-
tzenu_bmw, marţi, 28.01.2014 17:35
@inexo-cuantic:)))))))) ce zici fratioare de Rover 25???? ca are clasa si e o masina de calitate:))))hai fi serios.... se stie de cand e lumea ca Rover are probabil cele mai proaste masini din lume.....si u vi sa ne spui ca R25 e o masina buna??:))))) on-topic........Polo facelift.......chiar imi place ca sa nu mai zic de ce obtiuni poti pune pe ea......o super masinutza de oras(si nu numai)care de altfel e cea mai buna din segment....probabil doar Fiesta sai stea putin in 'cale' in rest jos palaria
-
Ducu, marţi, 28.01.2014 17:37
1.0 de 60CP in 2014 pe un Polo.... de toata jena.Si Peugeot 107 ca e mai mic, mai usor si e un model de 8-9 ani are 68cp.
-
Inexo-cuantic, marţi, 28.01.2014 17:59
Naivitatea ii aduce pe unii intr-un stadiu de degradare profund. Se pare ca nici tu nu ai inteles stimabile . Rover 25 are personalitate si originalitate ca orice marca britanica. VW nu prea o au esxceptand modelul Beetle si Sciroco, cu toate astea nu am zis ca nmu imi plac . Au si ele ergonomia lor. Intr-un final daca nu stiai Kia Rio hatch este peste Polo ca design, dotari, siguranta, pret. Asta ca sa nu zici ca vorbesc numai de R25. Am incheiat, Sa auzim numai de bine !
-
Roveru, marţi, 28.01.2014 18:05
Ce calitate visezi bre la R25 ? Uita-te putin la el macar la niste imagini sa vezi ca arata ca un Opel Astra F sau Cielo in interior doar ca aceste modele sunt de 10ori mai fiabile. Ce personalitate ? In a creea uratenii ?
-
Inexo-cuantic, marţi, 28.01.2014 18:12
Stimabile, ar fi cazul sa compari modelele din aceeasi clasa. De exemplu daca vrei sa faci o comparatie cu Opel sau Daewoo, hai sa comparam R75 cu Vectra B si Leganza, la final vei vedea ca ambele nici pe jumate nu il ajung. Nu imi place sa imi laud masina, insa calitatea trebuie sa fie parte integrata a fiecarui automobil, iar aici cat mai multe marci pierd in fata britanicelor. Ca si in cazul celor de la Mercedes care au inceput sa perceapa calitatea Bentley, drept urmare spatele noului S class si C class aduc mult a Flying Spur si Mulsanne, inelele ''cromate si rotunde'' ale aeratoarelor la fel sunt ca la Bentley. Deci Mercedes a luat'o pe pasul cel bun. Sa auzim numai de bine
-
Roveru, marţi, 28.01.2014 18:21
Sa inteleg ca mentalitatea ta din cultura auto se invarte in jurul inelelor cromate si rotunde ale aeratoarelor ? Ma opresc aici. Am vazut ce sti tu despre masini. Rover no.1 si masinile cu inele cromate si rotunde ale aeratoarelor sunt cele mai bune.
-
Inexo-cuantic, marţi, 28.01.2014 18:26
Nu ai raspuns la comparatie. Hai sa facem altfel . Rover 45 vs Astra F si Cielo, ca sunt din aceeasi clasa. Nu au nici o sansa cu 45 ca si finisaje . Oricum nu ai priceput ideea. Sa auzim numai de bine !
-
tzenu_bmw, marţi, 28.01.2014 18:55
Rover sa aibe personalitate si originalitate????:))))))) io cred ca tu confunzi marca Rover cu Morgan sau TVR.... are si un prieten de-al meu un Rover 416 si tot ce pot sa zic e ca se chinuie de 1 an sal vanda......o masina fara farmec....plictisitoare tare.... Rover 75.....nu e o masina proasta insa nu se poate compara cu Passat,Mondeo.Mazda6 si altele niciodata
-
Sam, marţi, 28.01.2014 18:58
Ma baieti, acuma ma bag si eu ca musca-n lapte dar de ce naiba comparam o masina lansata la sfarsitul anilor 90 cu una din 2014. Evident ca cea din 2014 este superioara din aproape orice punct de vedere (interior, motorizari, siguranta, consum, confort, dotari, etc.).
-
Inexo-cuantic, marţi, 28.01.2014 20:00
Amice, R75 in principiu se compara cu marci premium. Asa ca comparatia ta este deprisos. Passat, Mondeo, Mazda6, Toyota Avensis si altele sunt masini fara personalitate, in care plasticele bantuie de la A la Z , la peste 100 km/h se aude vajul pe la geamuri in ele, sunt slab antifonate, si asta fiindca sunt masini de volum care ii intereseaza cantitatea nu calitatea. Mai stiu si eu vecini aici la mine la Satu Mare care se plang de aceste aspecte la Opel Vectra si Honda accord. Iar R416, ai dreptate, insa este un model vechi de aceea nu l-a vandut, sau poate nu i-a convenit pretul fiindca mi se pare anormal ca o masina deosebit de luxoasa si bine finisata sa o vinzi la un pret derizoriu. Eu zic sa incheiem fiindca am vazut cat de pasionat esti tu. Sa auzim numai de bine !
-
Roveru, marţi, 28.01.2014 20:11
Lasa ca din cauza antifonarii perfecte, a personalitatii indistructibile si a inseriilor lipite din asa numitul ,,lemn" a disparut Rover 75 :))))))) Ia zi ca faceti schimb pt o luna, sa vezi ca si la a ta o sa zica tot asa. Lemnul din masina deja este demodat. Si nu stiu in ce cantitate are R75, ca doar nu are metrii cubi ca si R-Royce. Mie personal nu-mi place deloc designul. Nici motorizarile nu-s stralucite, singurul care l-as lua ar fi V8-ul care este destul de rar. La fiabilitate stau prost.
-
Razica, marţi, 28.01.2014 20:24
1.0 mpi...60 cp pe polo 2014..sa vezi senzatie vara cu a.c. pornit pe dealul negru.
-
MarchenM, marţi, 28.01.2014 20:29
@Inexo-Cuantic: Mai lasa-ne frate cu Rover-ul tau, indiferent care o fi. Nu de alta dar pari baiat destept si pana acum nu-ti atragi decat zambete. Daca era macar pe jumatate de bun din cat il lauzi, nu dadea faliment, sau macar rezista in UK, caci vorba aia, au a doua economie e Europei, deci putea sa reziste. Sau se gasea macar cineva s-o salveze (chinezii nu se pun ca au inchis totul in Europa). Aici e vb de Polo. Si atat.
-
Inexo-cuantic, marţi, 28.01.2014 21:38
@all, In primul rand, cred ca o sa crap daca mai aud mult de cuvantul asta ''fiabilitate'', fiindca asta ma intereseaza foarte putin la o masina. Ceea ce ma intereseze este sa pot avea o calotorie linistita, confortabila si in deplina siguranta drum de 400 KM, dar in aceleasi timp sa imi scald si orgoliul printre materiale de calitate superioara, Rolls este in alta liga, iar din acest punct de vedere nu il poate depasi nimic in acest moment, are o personalitate proprie si conservatoare spre modernism. Deci sa nu-l bagam pe el in aceasta situatie. Ar mai fi un model Rover superior multor rivali , adica R600 .Sa nu o mai lungesc, incerca macar odata sa conduci aceste masini si dupa aceea vom putea discuta la propriu despre ele. Pana atunci ramai la comparatia cu Cielo si Astra, nu de alta dar devii amuzant. MarchenM, pai ce crezi ? asa imi place mie sa comentez doar ca sa ma aflu in treaba.........bine mersi ?....................ce logica taica aveti si voi. Sa auzim numai de bine !
-
Roveru, marţi, 28.01.2014 22:05
Adica din 400 in 400km ti se tot strica 69-le ? :))))))) Ce materiale de calitate superioara visezi ? Sincer am mai vazut oameni care aprecieaza o marca, dar o marca premium care fabrica si in acest moment modele de lux si care nu ii iau atata apararea cum iei tu la o masina veche, nefiabila, cu design urat, care nu se mai fabrica si care a intrat in faliment. Sti ca are motorul de bmw care este foarte prost si a fost pus si pe e46 inainte de facelift nu ? Sti ca ii scumpa intretinerea ? Eu vb de fiabilitate fiindca imi place sa merg cu o masina 100.000km fara sa bag nici un ban in ea in afara de consumabile.
-
Roveru, marţi, 28.01.2014 22:16
Cum zici ca R600 este foarte bun si superior multor rivali, cand el este o replica la Honda Acoord asa cum este Dacia 1310 la Renault 12, si tot tu mai sus sau in alt articol te prindeai ca Honda Acoord este o masina proasta si ca nu se compara cu Roveru. Nu zic ca R75 este o masina rea, este o masina buna care a salvat putin o parte din Rover, daca nu erau in faliment mai devreme. A luat o multime de premii, are de toate da o prea lauzi.
-
antique, marţi, 28.01.2014 23:02
@inexo-cuantic. Pe langa comentariile lipsite de valoare acum citesc si despre marci demult apuse si ridicate in slavi. Pana acum site-ul acesta avea o calitate acceptabila a comentariilor, dar din 14.01.2014 este mai dificil de citit si de extras informatiile cu adevarat valoroase. Cred ca manutele rosii asociate cu comentariile scrise de tine confirma ce am scris mai sus! Foloseste cu incredere indemnul meu: Sa nu mai auzim de tine!
-
kaka, marţi, 28.01.2014 23:10
iar au inebunit astia cu roveru
-
Inexo-cuantic, marţi, 28.01.2014 23:11
Nu, nu, nu si NU, R75 este urmasul lui R600, ''care a fost proiectat integral ca un model nou, fara interventia BMW''.Anumite componente erau de la BMW in mare parte la alte modele insa la construirea R75, s-au facut mici exceptii de proiectare. Priveste http://www.rover75.ro/ . Poate te inscrii in comunitatea posesorilor. Sau dc nu, in fiecare seara in piata sudului din SM ne poti gasi, asta daca esti din zona. Mai poti invata cate ceva despre aceste masini. Te invit chiar si la o tura sa vezi ca nu am spus la abureala doar ca sa ma aflu in vorba. In rest cu totii stim ca japonezii ofera masini deosebit de fiabile, asta daca cauti una si te uiti numai la acest capitol, numai ca plasticele din Honda sau Toyota cam lasa de dorit uneori, cu toate ca o poti duce la un atelier specializat unde sa o imbrace de la un capat la celalat numai cu piele naturala sau alcantara, atunci te-ai simti mai om. Gusturile difera, si este libertatea fiecaruia sa faca un ''compromis'' atunci cand isi achizitioneaza un autovehicul bun sau second hand, te inteleg perfect daca nu-ti plac anumite caracteristici ale marcii Rover, doar este opinia ta si nu o poate ''sucii'' nimeni, doar tu.Salutare Sa auzim numai de bine !
-
lorinczi.thomas, miercuri, 29.01.2014 08:10
Facelift? ASTA ESTE FACELIFT???? Ce indragostit eram de masina asta, din 2009 cand a aparut! Pacat...
-
augustus, miercuri, 29.01.2014 09:02
Arata mai bine ca predcesorul, insa au cam exagerat.... se vede ca au luat la pilit vechiul model. Cam asta face vw - cand zici ca nu pot scoate un model mai urat ca unul actul te surprind brusc cu un facelift. O evolutie a lispei de imaginatie si de bun gust. De aceea, desi o masina este o simpla unealta (te duce din punctul A in punctul B) ii apreciez pe aceia care aleg masini de la producatorii "mici". Marcile de volum nu au ca prioritate dezvoltarea unor modele atractive, ci le vor, in primul rand, practice. Sunt curios, cine cumpara o masina vw pentru ca are 13 litri in plus la portbagaj si ajunge cu 0,145678 secunde mai repede la 100 km/h decat un competitor care, de cele mai multe ori arata cu muuuuuuuult mai bine si ofera cu muuuuult mai multe dotari, la un pret de multe ori mai mic!
-
vianu, miercuri, 29.01.2014 09:19
facelift?...eu l-as numi o NOUA generatie!
-
so, miercuri, 29.01.2014 09:31
cum adica au scos 1.6 tdi 105cp? pacat!!!
-
so, miercuri, 29.01.2014 09:34
i-au facut facelift in 2014 si probabil vor scoate noua generatie in 2015, cam asa se intampla... as vrea sa vad pe noul polo un diesel cu 130 cp macar...
-
sandu, miercuri, 29.01.2014 11:34
nu iti trebuie diesel pe o masina asa mica. benzina e treaba
-
so, miercuri, 29.01.2014 12:12
@sandu eu numai masini diesel am avut, nu se compara cu benzina, la orice vrei tu, la un diesel ai cuplu mare, consum mic, turatii joase. un exemplu: vw polo 1,4tdi consum mediu 8% ete aici diferenta!
-
so, miercuri, 29.01.2014 12:14
@sandu eu numai masini diesel am avut, nu se compara cu benzina, la orice vrei tu, la un diesel ai cuplu mare, consum mic, turatii joase. un exemplu: vw polo 1,4tdi consum mediu 8% ete aici diferenta!
-
so, miercuri, 29.01.2014 12:15
vw golf 4 1,4 benzina >8% vw polo 1,4 tdi
-
so, miercuri, 29.01.2014 12:16
ce ciudat...nu mi se posteaza comentariu complet vw polo 1,4 diesel are consum mediu sub 5%
-
johnny, miercuri, 29.01.2014 12:42
au evoluat mult, asta-i clar... scot modele din ce in ce mai reusite si cu foarte multa tehnologie in ele, insa mie imi place foarte mult golful pentru ca are ceva mai mult spatiu. E frumos noul polo :) FELICITARI VW!
-
sandu, miercuri, 29.01.2014 16:34
@so: da, nu te contrazic. eu am avut numai benzina si nu as da-o pt un diesel. doar pt un consum cu 1-2 litri mai mic nu merita diferenta de pret. nu mai vb de intretinere.
-
wld, vineri, 31.01.2014 18:31
din ce vad in poze, au bagat indicator in bord pentru temperatura apei. asta e un lucru bun, iarna nu mai dai cu banul ca nu stii daca e sau nu incalzit suficient cat s-o calci mai tare.
Citeste si
-
MODELE NOI | vineri, 22 noiembrieNoua Kia EV9 GT: cea mai puternică versiune are 501 cai putereKia a dezvăluit oficial noul EV9 GT, cea mai puternică versiune a SUV-ului electric. Noua versiune de performanță promite un propulsor de 501 cai putere și aduce numeroase elemente vizuale noi și exclusive. Citeste tot
-
MODELE NOI | joi, 21 noiembriePrimele imagini cu un nou SUV coupe electric DS: promite autonomie de 750 kmDS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. Citeste tot
-
MODELE NOI | joi, 21 noiembrieNoul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 kmHyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 20 noiembrieBMW: primele mașini de teste Neue Klasse X, produse în UngariaBMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. Citeste tot
-
MODELE NOI | marţi, 19 noiembrieViitorul Citroen C4, rival pentru Dacia Duster?Viitoarea generație a lui Citroen C4 este pe cale să devină un rival direct pentru modele ca Dacia Duster. Noul model compact va fi inspirat de conceptul Citroen Oli, prezentat în urmă cu 2 ani. Citeste tot
1.4 TSI 150 CP pe un Polo non-GTI wow...nu ma asteptam