Audi TT: imagini oficiale cu blocurile optice ale noii generaţii
Audi a prezentat două imagini oficiale ale blocurilor optice ale noului TT. Modelul va fi lansat la Salonul Auto de la Geneva din luna martie.
Audi a publicat astăzi, două cele două schiţe care prezintă aspectul viitorului TT, două imagini teaser ale blocurilor optice frontale şi posterioare ale acestui model. Schiţele respective confirmau înrudirea estetică a noului TT cu conceptul Allroad Shooting Brake, expus în luna ianuarie a acestui an în cadrul Salonului Auto de la Detroit . Acum, cele două imagini teaser întăresc legăturile dintre schiţe şi concept, promiţând cel mai dinamic TT oferit vreodată pe piaţă, totul doar din design, fără să mai luăm în considerare caracteristicile tehnice.
Noua generaţie a lui TT va beneficia de o nouă platformă, un design schimbat, noul sistem MMI de la Audi şi un interior reconfigurat. Nemţii aplică schimbări drastice în această gamă, care ar trebui să-i aducă lui TT o popularitate nemaiîntâlnită de modelul german, cu toate că acesta este de succes în materie de vânzări.
Maşini de poveste: Audi TT sau cum s-a născut plăcerea de a conduce
Audi Allroad Shooting Brake Concept, prima dintre surprizele Audi în 2014
Conceptul Allroad Shooting Brake venea cu o caroserie fabricată din aluminiu şi plastic întărit cu fibră de carbon, măsurând 4.2 metri lungime. Asemănările dintre partea frontală a conceptului Allroad Shooting Brake şi cea a schiţei publicate azi sunt evidente, singurele diferenţe putând fi notate în partea posterioară, acolo unde schiţa revine la liniile unui coupe clasic.
Audi TT îşi dezvăluie parţial interiorul la CES 2014, primul eveniment al anului din lumea IT
Noul format al ceasurilor de bord care va fi implementat pe noul TT presupune folosirea unui ecran TFT color cu o dimensiune de 12.3 inch, alături de noi butoane pentru climatizare, o consolă centrală redesenată, scaune sport şi un volan redesenat.
Odată cu noul TT, Audi va lansa şi noul săi sistem MMI, care va elimina cele patru butoane care înconjoară butonul rotativ în favoarea unei noi configuraţii, cu doar două butoane, pentru o uşurinţă în utilizarea fără privire. Audi vrea ca noul MMI să poată fi folosit instinctiv, fără ca şoferul să aibă nevoie să se uite la butoane. Butonul din stânga va fi destinat submeniurilor, în timp ce butonul din dreapta va accesa setările elaborate ale fiecărui submeniu în parte, funcţia sa fiind comparată cu butonul din dreapta al mouse-ului.
Via Audi