
Turbo-licious
Automarket a testat versiunea 2.0 Turbo 4x4 a modelului Opel Insignia. Desi fisa tehnica impresioneaza prin cei 220 de cai, masina pierde din sportivitate din cauza transmisiei automate.
-
Adrian, joi, 10.09.2009 18:47
Penalu - destept ? hehe...ma faci sa rad in hohote
-
Blue, joi, 10.09.2009 18:57Hmm
Cam mare nota pt performante. Nu stiu in raport cu ce ati luat-o da eu va spun ca un A4 2.0 TSI Quattro 211Cp are 0-100km/h in 6.6s fata de 7.8 cat are aceasta masina de 220Cp. Pe de alta parte nu inteleg de ce asa putin la siguranta? 8 din 10 la o masina de 5* care are toate sistemele de bun simt. Se pare ca pt automarket notele de la siguranta se dau dupa ureche si doar Renault si Mercedes au 10....In rest toate bune
-
george, joi, 10.09.2009 19:07
O masina in adevaratul sens al cuvantului
-
Alex, joi, 10.09.2009 19:07
Imi place grila!
-
LEE, joi, 10.09.2009 19:14
Seamana cu o masina chinezeasca
-
illy, joi, 10.09.2009 19:17acceptabil
fiind vorba de opel vad o evolutie favorabila , mult succes in continuare si la mai multe
-
sergiu, joi, 10.09.2009 20:06motor?
motorul e pe injectie directa sau indirecta? :)
-
ionut, joi, 10.09.2009 21:15insignia
sergiu,gandesti ??? sau te prefaci? Eu cred ca este o masina ok si nu trebuie coparata cu audi cum facea alt ''destept'' ci poate cu vw
-
Ghiorghi, joi, 10.09.2009 21:25rtwe
Ii cieli mai buni masini din lumii uopiel si cu sievroliet astia, bunnni tarii, nu ca ragaliili alia di vonzvaghen sau rieno . Iaca io am un kadiet pi gaz da stii cum miergii? Voailieii... rupii tuat pamantu si tati sielii pi ulita?
-
brunetu, joi, 10.09.2009 22:09
Am acasa un Cielo 700.000 km si nu am schimbat un surub la masina, desigur exeptie facand consumabilele.Credeti ca Insignia o sa rezista asa ceva de genu? Nu cred!!!!!!! Teapa!
-
VW, joi, 10.09.2009 22:23@ Bogdan Mirica
De ce ati amanat publicarea review-ului pentru VW Polo?
-
mircea, joi, 10.09.2009 22:29@VW
Vine si Polo. Luni dimineata e sus :)
-
Claudiu, vineri, 11.09.2009 00:11opel
o masina beeton
-
cs, vineri, 11.09.2009 10:12Top 3 in clasamentul celor mai gurmande masini, conform AutoBuild
in revista AutoBild (numarul 15), Insignia 2.0 T 4x4 apare cu un consum de 28.3% la acceleratie maxima, in consecinta o diferenta suplimentara de 172% fata de consumul normal...
-
mircea, vineri, 11.09.2009 10:23@cs
Da-mi voie sa iti spun ca faptul ca cineva, oricine, ia ca reper consumul la acceleratia maxima este o mare mare eroare. Consumul din cartea tehnica a constructorului este unul mediu mixt. O parte foarte redusa a testului de uzina este reprezentat de acceleratia maxima, cu viteza a sasea. Asa cum se intampla, de altfel, in viata reala.
-
cs, vineri, 11.09.2009 10:48Testele nu sunt din Romania
Ei mentioneaza viteze de peste 200km/h si teste pe autostrada... nu puteau face testele astea in treapta a 2-a cu 200 km/h... normal ca rulajul a fost facut in regim de autostrada in treapta a 6-a. Deci "te spargi in figuri" la aceeleratie max. pe autostrada, insignia consuma 28,3% ! Aproape cat un Porsche Cayman S !!!
-
my, vineri, 11.09.2009 16:08dfdg
consumul e chiar mare la capacitatea motorului si puterea lui cred k e f slab atat la consum cat si la performante.... nu vad ce altceva te-ar face sa cumperi masina asta....cc mult mai rentabil chiar dc e mai scumpa
-
you_hoooo, duminică, 13.09.2009 13:13necunoscatori
Se vede ca o mare parte habar n-aveti de masina. Am avut ocazia sa merg cu asa ceva, am avut ocazia sa fac teste comparative si cu concurenta . Masina e beton, cu sistem Flexride cuplat pe Sport fuge de rupe. Consumul mediu indicat de computer era la 11 l/ 100 km. Mi se pare cea mai potrivita 2.0 T din gama de motoare pe benzina.
-
TZENU BMW, duminică, 13.09.2009 14:28masina de cacat
opel vectra 4x4 turbo a existat si in 92' sau 93' si avea 204hp si 250 km/h pe atunci parca asta e mai slaba opel in germania exact ca dacia in romania
-
unckle, marţi, 15.09.2009 09:31
baieti, comentariile au inceput sa fie acide... acide rau ... poate incepem sa facem o "moderare" mai serioasa, macar la DRIVE TEST , ca intra lumea sa citeasca si da de toate comentariile de kko de mai sus ... este pacat , parerea mea... @ consum - sum puteti sa va asteptati ca un motor de 2l sa pape 8% in oras ... normal ca o sa consume peste 15% daca mergi "linistit" ... iar acceleratiile pe a 1-a in coloana o sa iti duca consumul peste 30%, lejer . ( a mea masina cu motor de 1,6i poate sa bata 20% in coloana daca stau numa in blana pe a 1-a ... )
-
TOMTOM, joi, 17.09.2009 11:43
Masina este super,am mers cu un model de 2.8-v6 turbo 260 cp in Ungaria si vreau sa va spun ca a fost o experienta de neuitat....cei care spun ca are un consum mare habar nu au ce inseamna o masina sportiva.Este un pas important pentru Opel.
-
Carlos, duminică, 20.09.2009 13:48@TOMTOM
daca ai coborat din vectra, e si normal sa ti se para avion...
-
@penalu, luni, 28.09.2009 15:21esti penal
Nici nu iti dai seama cat de penal si necunoscator esti. Ce stii tu despre masini? Un exemplu: Opel Astra 101cp - 220 indica GPS-ul. Oare acest Insignia cu 220 cp si 4x4 pe deasupra nu e mai presus decat un Astra din 2001?
-
maryruky, marţi, 04.05.2010 21:42comentariu
este super tare. sincera sa fiu mi-as dori o astfel de masina, indiferent de pret, numai k pe criza asta......cam greu. oricum este marfa de masina.
-
Pufulete, duminică, 06.03.2011 14:36Superba
Mai am un an de rate la Ceed-ul pe care il posed acum si dupa ce trece anul , mai mult ca sigur voi lua o Insignia. Este superba.
Citeste si
-
DRIVE TEST | vineri, 2 maiRock starLand Rover Defender este un adevărat rock star în lumea auto. În 2020 a primit o nouă generație, după 4 ani de pauză, și a devenit mai bun din toate punctele de vedere. Anul trecut au venit o serie de îmbunătățiri care să-l facă și mai relevant. Dacă s-a reușit, afli din rândurile următoare. Avem și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 25 aprilieUniversal apreciatÎn garajul Automarket a aterizat Mazda 3. Nu, nu este vorba de vreun facelift sau un nivel de echipare diferit, ci este vorba despre o nouă motorizare. Mazda 3 tocmai a primit un motor de 2.5 litri benzină, aspirat natural, conectat la un sistem mild-hibrid. Versiunea se numește E-SkyActiv G și va reprezenta motorizarea de bază pentru acest model. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 23 aprilieMezinul familieiAm testat cel mai nou și, probabil, cel mai controversat model Alfa Romeo. Acesta se numește Junior și este un crossover de segment B, realizat pe noua platformă Stellantis. Totodată, Junior va fi primul model electric din istoria Alfa Romeo, dar pentru moment noi am testat versiunea termică. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 15 apriliePremiantEV3 este mezinul familiei de modele cu zero emisii EV de la Kia. Un SUV subcompact, eficient și accesibil, comparativ cu frații săi mai mari, care trebui să convingă clienții că este momentul să treacă la o mașină electrică. Are șanse? Asta am încercat să aflăm în testul nostru. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 11 aprilieFabricat în RomâniaAm călătorit la Barcelona pentru a face cunoștință cu cea mai nouă mașină produsă la noi în țară. Este vorba despre noul Ford E-Transit Courier. Aceasta este prima autoutilitară electrică produsă în România, mai exact la fabrica Ford din Craiova. Cu o baterie de 43 kWh, E-Transit Courier oferă o autonomie de până la 300 de kilometri. Citeste tot
Asta sa prinda 240? hehe.... ma faceti sa rad in hohote