
Zona Manga
A venit vremea ca tripleţii mici şi nebuni să treacă la următoarea generaţie. Primul sosit pe piaţa noastră este Toyota Aygo, un model desprins parcă dintr-o bandă desenată japoneză.
-
zexe, luni, 10.11.2014 15:01
Motorul acesta a stat la baza dezvoltarii motoarelor Daihatsu si a fost furat apoi si de cei de la Daewoo . A fost cel mai titrat motor al vremii lui primind o multime de premii pentru eficienta . are 67 de kg greutate si produce 69 cp . Este un motor preponderent pentru Aygo , pe yaris nu face fata .... sa nu uitam distributia pe lant si fiabilitatea japoneza ....
-
Alex Radoi, luni, 10.11.2014 15:51
Sa speram nu va mai avea problemele tipice de fiabilitate ale generatiei anterioare (pompa de apa, kit ambreiaj si cutie). E drept ca am avut chiar prima editi (vechea generatie a avut trei editii, ce initiala si 2 facelifturi). Dezamagitor ca timoneria cutie este inca neplacuata (agata). Macar sa nu se mai strice de tot. La 65.000km aproape nu mai intra in treapata 1...
-
Suleyman Cunoscatoru, luni, 10.11.2014 18:54
Vroiam doar sa le reamintesc unora despre fiabilitatea modelului Daihatsu, pe care unii il cred inferior modelelor Daewoo (Matiz).
-
ioi, marţi, 11.11.2014 10:35
o masina f buna si cu design foarte modern si tineresc. am avut prima generatie, si pot sa spun ca nu am de ce sa ma plang. in afara de kit-ul de ambreiaj la vreo 65 de mii km, nu am schimbat nimic. am tras de masina ca nebunul, schimbat in zona rosie, schimbat treptele de viteza f agresiv, ceea ce explica si problema cu ambreiajul. daca stii cum sa o folosesti, te tii cu ea si de masini mult mai puternice. consum mai mare de 6.7 mediu n-am obtinut indiferent de incarcatura, agresivitate, AC.
-
Gustav, duminică, 05.04.2015 18:57
Majoritatea testelor din revistele straine spun ca timoneria este ok, Automarket spune ca agata! Pe cine sa credem?
Citeste si
-
DRIVE TEST | miercuri, 1 octombriePerformanță cu stilAm testat noua generație Audi A6 Avant. Dar nu versiunea pur electrică, ci una care te unge pe suflet: 55 TFSI quattro. Asta înseamnă un motor V6 de 3.0 litri, pe benzină, și cel mai nou sistem mild-hybrid de la Audi. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 17 septembrieMagistralAm condus noul Mercedes-Maybach EQS SUV sau, cu alte cuvinte, primul Maybach pur electric. Dacă ar fi să îl descriu în câteva cuvinte ar suna cam așa: o odă închinată luxului și rafinamentului, duse la extrem. Dar mai multe îți spunem în testul nostru, unde am integrat și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 9 septembrieMărimea contează?După ce anul trecut am călătorit la Viena pentru a face cunoștință cu noua generație Citroen C3, acum a venit momentul să ne întâlnim cu fratele mai mare. Se numește Citroen C3 Aircross și promite să aducă tot ce apreciază clienții la un C3, doar că într-un pachet mai mare și mai practic. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 3 septembrieDeschis spre aventurăTemperaturile ridicate și soarele verii s-au dovedit a fi motivul perfect pentru a testa noul Mini Cooper Cabrio. Indiferent de marcă, model, motor și putere, o mașină decapotabilă îți pune zâmbetul pe buze cum puține o pot face. Avem pentru tine și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 25 augustSeducțieNoul Audi A5 este o mașină seducătoare. De ce? Pentru că nu se limitează la a fi admirată, ci te atrage inevitabil, te invită să o descoperi până în cele mai mici detalii. Noi am testat versiunea TDI quattro, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
Este adevarat ca: 1. Motorul acesta este preluat de la Daihatsu ? 2. Consumul de la modelul Kia este mult mai mare si masina este mai lenta, deoarece sunt al naibii de grele Picanto si i10 comparativ cu celelalte masini din clasa sa ?