European cu acte în regulă
Am testat noua generație Toyota C-HR, un model dezvoltat în Europa, pentru europeni. Pe lângă impresiile de la volan, ți-am pregătit și un video cu toate noutățile adoptate de modelul nipon cu motorizare hibrid de generația a 5-a.
-
Banditos, joi, 16.05.2024 15:34
Tot timpul bagi piciorul in acceleratie ca Ghita.
-
ds, vineri, 17.05.2024 09:13
Conduc frecvent un Lexus Ux250h, tot motor de 2l hibrid + cvt, 50-60% din drumurile în oraș sunt în mod electric iar cvt-ul se comportă admirabil. Ce să mai, C-HR este o mică bijuterie, un 6-6.5% în oraș, cu un motor de 1.8-2 nu e la îndemâna multora, iar cine se miră de preț să nu uite ca, totuși, e un GR Sport cu tehnologie japoneză pură.
-
Pokemon, vineri, 17.05.2024 10:38
Bah ce urata e!!!
-
Banditos, vineri, 17.05.2024 11:06
Nu pot crede ca CHR obtine doar 6-6.5%.
-
andrei, vineri, 17.05.2024 17:28
50000 euro si transmisie de scuter. Next!
-
Michi, sâmbătă, 18.05.2024 20:43
Mizeria asta fabricată în Turcia va rupe norii în România. :))))) Stau taximetriștii să arunce 50k pe motor aspirat de 1.8. :)))))))))
-
Matei, sâmbătă, 18.05.2024 23:53
Lumea nu vrea electrice la 50k, dom'le. Ia de aici șomoioc de hârtie la 50k! :))
-
Dizăl Rulz Forevăr, duminică, 19.05.2024 16:09
Buburuza asta hidoasă costă cu 10k mai mult decât un e2008 similar ca dimensiuni. Mult succes, lol.
-
@Dizal, luni, 20.05.2024 11:49
Ma pis pe masinile frantuzesti!
-
@chelu' penibil, luni, 20.05.2024 23:04
Peugeot e lux de săraci, produce electrice ca atare, modeste și penibile, uzate moral. :
-
Levente, vineri, 31.05.2024 12:14
Mi se pare ciudat ca la consumul mediu sa imi afiseze 4.4-5.7l/100km. Eu pana acum nu am condus asa o masina. Toate masinile conduse imi aratau o valoare fixa a consumului mediu nu o perioada. Ciudati mai sunt cei de la Toyota
Citeste si
-
DRIVE TEST | miercuri, 2 iulieNostalgieCelebrul Renault 5 a reînviat sub forma unui model cu zero emisii. Noi am condus versiunea echipată cu cel mai puternic motor, dar și cu cea mai mare baterie. Cum se simte de la volan, dar și cât am acoperit cu un plin de baterie, afli din rândurile următoare. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 27 iunieMjölnirChiar dacă, în gama suedezilor de la Volvo, modelul XC60 este cel mai bine vândut, nu cred că exagerez când spun că cel mai iubit model la ora actuală este XC90. Deci, ce faci atunci când ești Volvo și trebuie să te adaptezi la această tranziție către vehicule electrice, fără a-ți pierde fanii? Simplu: apari pe piață cu un XC90 electric. Dar nu vă lăsați păcăliți, deoarece noul EX90 este un model cu totul nou, realizat pe o platformă dedicată. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 23 iunieEtalonAm testat noul Porsche 911 GTS facelift sau, cu alte cuvinte, primul 911 hibrid din istoria acestui model. Despre cum se conduce și dacă rămâne, în continuare, un etalon pentru mașinile sport, afli din rândurile următoare. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 16 iunieTemperatAm urcat la volanul noii generații Hyundai Kona, de această dată în echiparea de top N Line. Cu un preț mai mare cu 500 euro față de echiparea obișnuită Premium+, SUV-ul sud-coreenilor configurat astfel vrea să demonstreze că este mai mult decât doar un simplu pachet vizual. Va reuși noua Hyundai Kona N Line să impresioneze? Răspunsul îl vei afla în testul nostru, acolo unde ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | joi, 12 iunieAmenințare directăRecent, BYD, cel mai important producător de vehicule electrice la ora actuală a intrat oficial în România. Iată că, la puțin timp după acest eveniment, producătorul chinez a lansat deja oficial primul model la noi în țară. Este vorba despre Dolphin Surf, cel mai mic și accesibil model din gamă, care reprezintă un atac direct la Dacia Spring. Citeste tot
49000 euro - glumiti... cred ca pret real ar fi 30-35. Cind pui piciorul pe accelerator, tipa de parca l-ai pus pe coaste.... jale mare, nu masina.