Pe drumul cel bun
De mult nu mi s-a mai întâmplat să fiu oprit în trafic pentru a fi întrebat despre mașina pe care o conduc. Și nu eram la volanul unui BMW de ultimă generație, ci conduceam un SsangYong. Noul Torres. Cine este el, dar și cum se simte de la volan, îți spun în rândurile următoare și în clipul VIDEO pe care l-am pregătit.
-
adi_10, vineri, 05.01.2024 17:49
@mikkik - te ambalezi degeaba, 8.1 secunde prinde versiunea full hybrid cu motor de 2.5 litri. Versiunea pe benzina de 2L, la fel cum scrie si in test, prinde suta in 11 secunde. Oricum am facut test drive cu Torres, am fost impresionat de calitatea scaunelor si cam atat. Nici nu intra la programul Rabla, nefiind nici macar mild hybrid.
-
[email protected], vineri, 05.01.2024 18:44
4x4 este zgomotos în habitaclu de la 70km/ora, pe lateral nu sunt senzori de detectarea obstacole..iar cei 191km/ora nu-i prinde nici daca este panta și bate vântul din spate..(doar 180 km /ora pe autostrada..)
-
Robinson, sâmbătă, 06.01.2024 08:22
Are destul de multe minusuri(fără hybrid, ssangyong nici nu vrea sa audă de asta, doar full electric sau full termic; valoare mica de revanzare, nimeni nu vrea sa ți-o cumpere; consum mare pe acest motor, calitatea interioarelor nu prea e reușita)
-
adig01, sâmbătă, 06.01.2024 19:58
Foarte scumpă. Îți iei orice la banii ăștia. Rav4 hibrid sau kodiaq 2.0Tsi 4x4 style (cu matrix led etc). Prețul corect ar fi de 30000 și puțin. Consumul e exagerat.
-
alex_cu_a_mic, luni, 08.01.2024 02:59
Hard sell. Consumul e de Tuareg 3 litri diesel.
-
Mircea Badea, luni, 08.01.2024 04:00
iar vorbim de prostiile de suv-uri?!
-
ds, luni, 08.01.2024 08:42
Nu știu de ce, dar îmi aduce aminte de o chinezărie no name dintre multele mașini chinezești. Aș zice pas pentru că: - Schimbările dese de acționariat/falimente nu-mi inspiră încredere. - Cred că reprezentanțe/service-uri în România sunt cam spre minim. - Consumul enorm pentru un 1.6 litri. - Preformanțe modeste. - Preț. La prețul de plecare 28.950 ai multe opțiuni, iei noul Duster hybrid de exemplu. La 42.470 preț maxim nici nu mai zic ce variante ai. - Servisare, garanții? - Reglarea ac/incălzire pe touch screen? Nu, mersi!
-
Nsrei, luni, 08.01.2024 10:08
Era o vreme când sangyong ăștia făceau niste mașini tare urate, dar cel puțin grupul motopropulsor era de Mercedes. Acuma cu motorul asta mic pe benzina o sa consume mult
-
eu, luni, 08.01.2024 11:11
aprob si eu pe cei de mai sus, sunt 3 lucruri mari si late care o fac de necumparat: 1. consumul ridicol de mare, trebuie sa fii nebun sa accepti asa ceva in 2024; 2. stilul pare prea din topor si aspectul frontal imbufnat care aduce a broasca abia trezita din somn - prin comparatie, noul duster e capodopera de design; 3. preturi prea mari fata de ofertele concurentei si apoi daca vrei s-o vinzi peste niste ani, nu scapi deloc usor de ea, trebuie sa lasi foarte mult la pret - devalorizarea e uriasa pentru marca asta.
-
PMC, luni, 08.01.2024 17:14
Masina asta are nevoie de Diesel. Trebuie sa fii rau dus cu pluta sa iei o masina fara renume cu un asemenea consum.
-
@gigimintecaporcu, sâmbătă, 13.01.2024 11:44
https://www.youtube.com/watch?v=_M1AJKC7VPU 197 km/h... cu imagini
Citeste si
-
DRIVE TEST | miercuri, 17 septembrieMagistralAm condus noul Mercedes-Maybach EQS SUV sau, cu alte cuvinte, primul Maybach pur electric. Dacă ar fi să îl descriu în câteva cuvinte ar suna cam așa: o odă închinată luxului și rafinamentului, duse la extrem. Dar mai multe îți spunem în testul nostru, unde am integrat și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 9 septembrieMărimea contează?După ce anul trecut am călătorit la Viena pentru a face cunoștință cu noua generație Citroen C3, acum a venit momentul să ne întâlnim cu fratele mai mare. Se numește Citroen C3 Aircross și promite să aducă tot ce apreciază clienții la un C3, doar că într-un pachet mai mare și mai practic. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 3 septembrieDeschis spre aventurăTemperaturile ridicate și soarele verii s-au dovedit a fi motivul perfect pentru a testa noul Mini Cooper Cabrio. Indiferent de marcă, model, motor și putere, o mașină decapotabilă îți pune zâmbetul pe buze cum puține o pot face. Avem pentru tine și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 25 augustSeducțieNoul Audi A5 este o mașină seducătoare. De ce? Pentru că nu se limitează la a fi admirată, ci te atrage inevitabil, te invită să o descoperi până în cele mai mici detalii. Noi am testat versiunea TDI quattro, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 19 augustCe-am fost și ce-am ajunsPeugeot 5008 și-a început viața acum 16 ani ca un monovolum, într-o perioadă în care segmentul MPV era cât se poate de popular. Din păcate, monovolumele au cedat în fața unui nou trend, care a acaparat într-un mod accelerat piața auto, adică SUV-urile. Deoarece 5008 a fost un model de succes, cei de la Peugeot nu l-au eliminat, ci l-au transformat în SUV odată cu apariția generației anterioare. Iată că acum suntem la a doua generație de când 5008 a schimbat tabăra, iar noi l-am condus pentru a vedea cu ce vrea să își impresioneze clienții. Citeste tot
Toyota RAV4, "melcul grupului" - cum spuneti voi, e de fapt cea mai rapida din comparativ, cu 8.1 secunde pentru 0-100 km/h. Nu stiu de unde ati scos 11 secunde.