PeRSonalitate
Oricâte SUV-uri am avea, mereu se găsește câte unul care să fure atenția. Fix așa este și Skoda Enyaq Coupe iV, un crossover coupe electric, cu mulți cai sub capotă. L-am testat și am pregătit un clip VIDEO cuprinzător.
-
ACE - Craiova, marţi, 12.09.2023 13:20
Volumul portbagajului Enyaq Coupe: 570 litri, cu 15 litri mai putin decat varianta Enyaq standard. Cei 299 CP sunt disponibili cand stadiul incarcarii acumulatorului este peste 80%. Altfel ramai cu 265 CP - ccea ce nu e putin. Ar merita, ca pret, varianta Enyaq Coupe 80X care beneficiaza permanent de 265 CP (nedisponibila inca in Romania). Cel mai frumos coupe electric din Grupul VW!
-
63000!!!, marţi, 12.09.2023 13:54
pentru o skoda cu care nu poti face un citi break la mare fara sa cauti o statie de incarcare?!?! Mentionez ca stau in Bucuresti.
-
Alx, marţi, 12.09.2023 14:03
Ati cautat alte masini asemanatoare cu care sa o comparati, suv electric cu forma coupe, dar Tesla Model Y nu va venit in minte? Cea mai vanduta masina de orice fel in primele 3 trimestre, din lume. Eu cred ca problema sta in faptul ca Tesla nu plateste jurnalisti pentru review-uri. Va fac eu un rezumat scurt la cum ar fi o comparatie intre cele 2. Model Y in varianta Dual Motor Long Range, mai rapida cu 1.5 sau 2 secunde (daca se cumpara Acceleration Boost din aplicatie) pana la 100, viteza maxima mai mare cu 37 km/h, se incarca la max 250kw fata de 175kw, consum ceva mai mic. Enyak RS Coupe cu optiunile adaugate pentru a putea fi comparata cu ce vine din stock Model Y, ajunge la 68000 Eur, cu 14000 de euro mai mult decat Model Y, ca sa nu mai mentionam ca tesla livreaza intr-o luna de zile masina, Skoda in 8 - 12 luni. Pacat, pentru ca Skoda este o masina mai frumoasa decat Model Y.
-
Fast_and_Curious, marţi, 12.09.2023 15:45
Eu nu inteleg modalitatea de notare: - Motor / Transmisie: 4,5/5 - Consum: 4/5 - Performante: 4,5/5 - Interior: 5/5 - Pret de achizitie: 4,5/5 - Siguranta: 5/5 - Tinuta de drum: 4,5/5 - Vizibilitate: 4/5 - Tehnologie: 4,5/5 - Design: 5/5 Nota finala: 4,7 ---> CUM!? Cel putin dpdv matematic nu se poate. Ar dori autorul sa ne lumineze cum se poate ca o Skoda Eniaq sa aiba nota finala mai mare ca un BMW i7 notat cu 4,6?
-
Gabriel.Nica, marţi, 12.09.2023 16:21
@Fast_and_Curious, nu pot sa te luminez. E un algoritm al sistemului de notare pe care nici eu nu il stiu... Nu e medie aritmetica, e medie ponderata, unele criterii avand o pondere mai mare in nota finala decat altele.
-
Andrei, marţi, 12.09.2023 18:11
Skoda asta e mai scumpa, mai lenta și cu autonomie mai mică decât Model Y? Bravo! Cumva au reușit sa o facă și mai urâtă decât Model Y, ceea ce cred ca a fost destul de greu. Grila aia, după ce ca e complet inutilă, mai arată și precum un gard de închisoare.
-
Banditos, marţi, 12.09.2023 20:15
Fata de Y, interiorul Skodei este absolut OK. Ca design mi se pare la cote f inalte. Exteriorul este mai digerabil in realitate decat in poze. Daca autonomia ar fi fost identica cu cea a lui Y, Tesla nu ar fi avut nicio sansa. Skoda compenseaza prin design.
-
Fast_and_Curious, miercuri, 13.09.2023 15:37
@Gabriel.Nica multumesc de raspuns Dar recunosti ca e ciudat ca o Skoda sa aiba nota mai mare decat un BMW de lux :)
-
bogdanm, joi, 14.09.2023 00:23
@Fast_and_curious Pe lângă explicația algoritmului oferită de Gabi, cred că cel mai important lucru de reținut este următorul: noi acordăm notele uitându-ne în segment. Deci, notele pe care le primește mașina sunt raportate la rivalii săi. BMW i7 are alți rivali decât acest Enyaq. Nu putem compara notele a două mașini care nu sunt în același segment.
-
alex_cu_a_mic, joi, 14.09.2023 12:14
2.25 tone un suv coupe mediu? Asta-i greutate de Dodge RAM. Oare chiar asa sa arate viitorul? Masini de 2 tone care fac 3-400 km dupa care dau emotii? Si pe care dai 40-50k?
-
ironR, vineri, 22.09.2023 12:59
La ce e buna aceasta masina? Daca au ajuns sa poarte sigla RS masinile cu viteza maxima 180km/h, am ajuns rau de tot, rad si aia cu logan 0.9
Citeste si
-
DRIVE TEST | sâmbătă, 5 iulieTest Drive Pericol iminentAm testat noul MG ZS Hybrid+, un rival extrem de serios pentru a noastră vedetă locală, Dacia Duster. Cu un preț competitiv și un sistem hibrid foarte performant, care dezvoltă în total aproximativ 200 de cai putere, MG ZS atrage din ce în ce mai mulți clienți. Deci, nu greșim dacă spunem că este un pericol iminent pentru Duster. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 2 iulieNostalgieCelebrul Renault 5 a reînviat sub forma unui model cu zero emisii. Noi am condus versiunea echipată cu cel mai puternic motor, dar și cu cea mai mare baterie. Cum se simte de la volan, dar și cât am acoperit cu un plin de baterie, afli din rândurile următoare. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 27 iunieMjölnirChiar dacă, în gama suedezilor de la Volvo, modelul XC60 este cel mai bine vândut, nu cred că exagerez când spun că cel mai iubit model la ora actuală este XC90. Deci, ce faci atunci când ești Volvo și trebuie să te adaptezi la această tranziție către vehicule electrice, fără a-ți pierde fanii? Simplu: apari pe piață cu un XC90 electric. Dar nu vă lăsați păcăliți, deoarece noul EX90 este un model cu totul nou, realizat pe o platformă dedicată. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 23 iunieEtalonAm testat noul Porsche 911 GTS facelift sau, cu alte cuvinte, primul 911 hibrid din istoria acestui model. Despre cum se conduce și dacă rămâne, în continuare, un etalon pentru mașinile sport, afli din rândurile următoare. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 16 iunieTemperatAm urcat la volanul noii generații Hyundai Kona, de această dată în echiparea de top N Line. Cu un preț mai mare cu 500 euro față de echiparea obișnuită Premium+, SUV-ul sud-coreenilor configurat astfel vrea să demonstreze că este mai mult decât doar un simplu pachet vizual. Va reuși noua Hyundai Kona N Line să impresioneze? Răspunsul îl vei afla în testul nostru, acolo unde ți-am pregătit și un video. Citeste tot
O glumă de mașină. Urâtă cu craci și cu formă inutilă.