Transplant
Kadjar a primit noul motor turbo pe benzină de 1.3 litri și este mai agil ca niciodată. Am pus la încercare noul Renault Kadjar 1.3 TCe EDC Intens XMOD în versiunea de 159 CP.
-
Kirotractor, joi, 03.10.2019 12:43
Interesantă politica Renault de-a oferi versiuni 4x4 exclusiv pt Duster (OK, e şi-un Kadjar diesel 4WD, da-l trec cu vederea nu fiindcă-i scump, ci doar că-i condamnat la apropiate interdicţii ...de la naştere.) Designul post-facelift nu-i rău, deşi rămâne cam prea "bio" şi botos pentru unele gusturi, iar interiorul a progresat şi el. Ceva mai spaţios la 4,49 m, nici nu costă de fapt mai mult decât Duster 130 CP FWD Comfort (140 CP FWD Life e deja oferit oficial la 15.800 + rabla) -- repet, calculând şi discounturile Renault imposibile la "smart-buy"-ul naţional. ;-) Nu mă surprind oricum plecările de pe loc cu roţile scrâşnind fără să vrei la versiunea asta mai forţoasă (din soft) de 159 CP, acelaşi fenomen fiind observat şi de testerii vestici (v. l"Argus) cu Dusterul TCE 150 CP.
-
dan_grc, joi, 03.10.2019 14:37
Calitatea slaba a anumitor materiale, adica majoritatea, putin peste un Duster.
-
eu, joi, 03.10.2019 17:08
@ dan_grc - pai si pretul e putin peste Duster.. uneori chiar sub, la versiunea de baza care e la fel de dotata ca un Duster Laureate
-
dan_grc, joi, 03.10.2019 18:23
Ai dreptate, ma gandisem la Dokker.
-
Green_Alex, joi, 03.10.2019 18:32
Tot vad cum creste marca dacia (atat la dotari cat si la preturi) si ma bucur. Sunt curios insa cum o sa evolueze rivalitatea asta intre fratii Duster-Kadjar-Qashqai. Deja exista o suprapunere importanta intre ele. Daca la grupul VAG separatia s-a realizat impingand marca VW in sus (ca preturi si dotari), la alianta nu cred ca o sa mearga la fel. Se lasa cu fratricid.
-
PMC, joi, 03.10.2019 21:29
Zic ca puteati astepta inca putin cu pozele la interior. Sa fie noapte bine.
-
alex, vineri, 04.10.2019 13:20
@Green_Alex Diferentiere este din belsug. Duster 4x4 la noi costa 17700(1.5dci) si 17300 euro (1.3tce) Quasquai 4x4 costa ~25k euro (1.7 diesel) Garda la sol Duster ~21cm si unghiuri de atac fenomenale .. la Qq ramane de vazut. Interiorul la Duster e inferior Qq dar optiunile au preturi umane: incalzire scaune 100 euro, navigatie 300 euro, keyless go/entry 200 euro. La Kadjar cred ca e aceiasi poveste, poate un pic mai ieftina decat Qq. Rival direct Dusterul nu are la preturile de lista chiar daca unii incearca diferite comparatii.
-
assur, vineri, 04.10.2019 17:30
Suprapunerea Kadjar/Duster/Qashqai exista doar pe pietele mici unde Renault si Nissan sunt vandute si in versiuni "chele" si lipsesc chiar cele full. Pe piata din Franta e diferenta de cel putin 5000 intre ele in echipare aproape similara (fara 4x4 care e propus doar pe versiunile scumpe la Renaul), Cel mai scump Kadjar se duce spre 40K EUR, nu as spune ca e un concurent pentru Duster.
-
MiGA, duminică, 06.10.2019 00:46
Nu ma pot abtine sa nu va impartasesc opinia generala din patria lui Voltaire: Reno ! Chaque jour un bruit nouveau ! Daca si francezii spun asta ... No comment
Citeste si
-
DRIVE TEST | marţi, 18 noiembrieCameleonDupă ce, acum un an și jumătate, am făcut cunoștință cu Geely Coolray în Slovenia, în cadrul testelor internaționale, a venit vremea să vedem cum se descurcă acest model și pe drumurile patriei. Avem pentru tine și un video Citeste tot -
DRIVE TEST | vineri, 14 noiembrieRespectBMW M2 este genul de mașină pe care trebuie să o tratezi cu respectul cuvenit. În caz contrar, își arată colții și caută să te prindă nepregătit cu orice ocazie pe care o are. Noi am condus facelift-ul primit în vara anului trecut, însă exemplarul de test a fost departe de a fi standard. Avem pentru tine și un video. Citeste tot -
DRIVE TEST | miercuri, 12 noiembrieEvoluția rombuluiCei de la Renault au decis ca în această perioadă superbă de toamnă să ne ducă pe Drumul Vinului. Dar nu cel din Franța, ci din România. Din județul Prahova, mai exact. Măcar ne-am aflat la volanul unui model francez și anume noul Austral facelift. Citeste tot -
DRIVE TEST | vineri, 31 octombrieZero dramă, 100% utilHonda HR-V este genul de mașină care nu țipă după atenție, dar o primește oricum. Arată ca un coupe care a decis să fie responsabil, are portbagaj cât pentru un city-break spontan și o strategie clară: zero dramă, 100% util. Citeste tot -
DRIVE TEST | vineri, 24 octombriePerformanță fără excesAm condus noul BMW M235 Gran Coupe xDrive, un model compact de performanță, dar, totodată, bine echilibrat. Îți spunem cum se simte de la volan, dar înainte ți-am pregătit și un video Citeste tot
O masina bunicica , pret atractiv dar desigur la pachet cu anumite materiale si finisaje made in Renault plus valoarea proasta la revanzare .