Viitor dinozaur

Publicat vineri, 20.02.2015 13:15 de Sebastian Toma, Foto: Ciprian Mihai

Am testat în România varianta 1.6 VTI a lui Peugeot 208. Această variantă de motorizare devine din ce în ce mai rară în ofertele producătorilor în contextul popularizării motorizărilor turbo, dar încă mai are un cuvânt de spus.

  • hazard, vineri, 20.02.2015 13:32

    M-am linistit, nu se mai poate cumpara :))

  • gogu, vineri, 20.02.2015 14:11

    consumul real nu e rau deloc, zic eu

  • mishazaitev, vineri, 20.02.2015 14:16

    O piticanie, frumusica ce-i drept, nu zic ba, cu un motor pe benzina aspirat costa aproape 17 000 de euro, in timp ce despre VAG se spune ca ar face masini foarte scumpe .... In fine.... Strict referitor la motor eu cred ca asemenea motorizari ar trebui mentinute . Poate sunt eu marcat de nostalgia unui C2 VTS, cine stie. ...

  • lorinczi.thomas, vineri, 20.02.2015 15:25

    Io cred ca aveti ceva cu negativele: "Începând cu luna februarie a anului curent, această versiune nu se mai produce", serios? Si ce vina are producatorul ca va apucati voi sa retestati masina fix inainte de facelift?

  • Andy, vineri, 20.02.2015 16:18

    Corect lorinzi. Chiar nu vad rostul testului. Probabil ca mai au cateva pe stoc insa e aiurea. Baietii de la AM nu au avut ce testa si au zis sa puna ceva de umplutura.

  • lorinczi.thomas, vineri, 20.02.2015 21:38

    Fac fix ca cei de la EuroNCap cu Renault Megane, la sfarsit de cariera il retesteaza si logic ca il puncteaza mai mic, din moment ce intre timp devine depasit.

  • LauCalin, sâmbătă, 21.02.2015 01:15

    Atata timp cat e in productia de serie, cel putin teoretic inseamna ca se poate ridica la nivelul concurentei, inclusiv in privinta sigurantei. Cand intru in showroom consultantii de acolo imi spun cu mana pe inima ca acest 208 este la nivelul noii Fabia, Fiesat sau Mazda 2, asa cum si consultantii de la Renault imi spun ca Megane este la nivelul lui Golf, 308, Focus etc. Una e sa si inferior dpdv al confortului, spatiului interior, ergonomiei sau a materialelor folosite si alta e sa fi inferior dpdv al sigurantei. Deci asta e o scuza gen "iegzasta o explicatie".

  • xxx, miercuri, 25.02.2015 12:42

    208 trebuie sa-l inlocuiasca rapid, Fiesta, Polo si Clio 4 il mananca de viu