Grande
Am călătorit la Russelsheim, locul de baștină al celor de la Opel, pentru a face cunoștință cu noua generație Grandland, nava amiral a germanilor. În premieră, Opel Grandland a primit și o versiune electrică. Desigur că noi pe aceasta am luat-o la test, pentru a vedea cum s-a transformat Opel Grandland și cum vrea să se ia la trântă cu rivalii. Până la urmă, Grandland este un SUV compact de segment C, unul din cele mai competitive segmente din industria auto.
-
Omu’, marţi, 22.10.2024 15:11
Foarte interesantă prezentarea, Silviane! Interesantă și mașina. Opel a trecut de la mașini de cărat cartofi la mașini tinerești. Păcat ca sunt deținuți de incompetenții de la Stellantis…
-
Wow, miercuri, 23.10.2024 00:04
Arată senzațional și foarte atractiv la toate capitolele. Chiar e o pata de culoare , alaturi de Austral/Scenic ,Kuga și Formentor/Terramar. In rest europenele sunt bleah , cai Mazda cx-5 cu același design de 12 ani , că e Karok/Kodiak /Kamiq sunt la fel de plictisitoare la fel și Tiguan,poate Tarraco este mai altfel. Dar acest Opel alaturi de 3008/5008 chiar sunt o pata de culoare între atâtea modele fade.
-
@nsrei, miercuri, 23.10.2024 00:05
Da cine te a întrebat pe tine daca mai vrei sau nu? Asta e o mașină nouă fără nici o legătură cu ce ai testat tu acum 30 de ani . Ia ți vw că nemțească dar e mai rara Dacia pe străzi :))
-
Robert, joi, 31.10.2024 21:52
Imi place designul, mi se pare mai reusit chiar decat fratiorul Peugeot 3008. In plus e mai spatios si un pic mai ieftin. Primele teste , ca si cele cu 3008, arar o eficienta si autonomie rezonabile. Mi-ar place o versiune dual motor, si o viteza de incarcare ceva mai mare.
Citeste si
-
DRIVE TEST | miercuri, 17 septembrieMagistralAm condus noul Mercedes-Maybach EQS SUV sau, cu alte cuvinte, primul Maybach pur electric. Dacă ar fi să îl descriu în câteva cuvinte ar suna cam așa: o odă închinată luxului și rafinamentului, duse la extrem. Dar mai multe îți spunem în testul nostru, unde am integrat și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 9 septembrieMărimea contează?După ce anul trecut am călătorit la Viena pentru a face cunoștință cu noua generație Citroen C3, acum a venit momentul să ne întâlnim cu fratele mai mare. Se numește Citroen C3 Aircross și promite să aducă tot ce apreciază clienții la un C3, doar că într-un pachet mai mare și mai practic. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 3 septembrieDeschis spre aventurăTemperaturile ridicate și soarele verii s-au dovedit a fi motivul perfect pentru a testa noul Mini Cooper Cabrio. Indiferent de marcă, model, motor și putere, o mașină decapotabilă îți pune zâmbetul pe buze cum puține o pot face. Avem pentru tine și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 25 augustSeducțieNoul Audi A5 este o mașină seducătoare. De ce? Pentru că nu se limitează la a fi admirată, ci te atrage inevitabil, te invită să o descoperi până în cele mai mici detalii. Noi am testat versiunea TDI quattro, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 19 augustCe-am fost și ce-am ajunsPeugeot 5008 și-a început viața acum 16 ani ca un monovolum, într-o perioadă în care segmentul MPV era cât se poate de popular. Din păcate, monovolumele au cedat în fața unui nou trend, care a acaparat într-un mod accelerat piața auto, adică SUV-urile. Deoarece 5008 a fost un model de succes, cei de la Peugeot nu l-au eliminat, ci l-au transformat în SUV odată cu apariția generației anterioare. Iată că acum suntem la a doua generație de când 5008 a schimbat tabăra, iar noi l-am condus pentru a vedea cu ce vrea să își impresioneze clienții. Citeste tot
am avut opel pe vremea cand era la GM. de nou, pe benzina. Da nu mai vreau Mai ales ca si autorul recunoaste ca Din păcate, nu prea ai niciun feedback din partea roților, iar precizia pe viraje este aproape inexistentă Problema de pe timpul bunicii de cand opel facea biciclete, poate alea virau mai bine. Boala grea asta cu virajele la opel. Puteau sa se uite si ei in gradina Ford.Dar nu...