
Santoku
Noul Nissan Qashqai vine pregătit să își recupereze coroana de rege al vânzărilor, în segmentul pe care, practic, l-a inventat acum 15 ani. Un design evoluționar, tehnologii noi și spațiul suplimentar oferit pasagerilor ar trebui să fie cuțitul Santoku, gata să toace mărunt competiția.
-
Edikkk, joi, 09.12.2021 20:32
Nissan, Nissan .... să vii în 202x cu motor termic nici măcar hibrid E-power (precum fratele Nissan Note care se vinde DOAR în Japonia), ce să mai zicem de un plugin... este o mare ruşine. Faruri LED, stopuri LED dar zero electrificare, dovada incompetenţei Nissan şi în general a producătorilor japonezi. Trist tare Păcat că este arătoasă, dar inutilă, uzată moral PS sperăm că nu cenzurăm PS2 în rest, foarte bun articolul
-
@edi, vineri, 10.12.2021 10:09
Te rog eu,du-te mai repede la doza 4 ca nu te mai suportam!
-
ds, vineri, 10.12.2021 10:53
Cred că ar fi util de specificat că modelul de bază, cel de 22.990 euro este un mild hibrid. Ceea ce nu e rău, pentru că concurența pleacă, e drept cu hibrid, Arkana, de la 26.000 în sus, iar Hyundai, tot cu mild hibrid, sare de 30.000, dar ai avantajul unui configurări premium, 4 wd cu cutie dct.
-
raz, vineri, 10.12.2021 12:02
just another Datsun :) cum le placea celor de la Top Gear sa spuna
-
Anonim, vineri, 10.12.2021 12:56
La genul asta de masini se pretea foarte bine si un diesel mai ales daca vrei sa cari o rulota . Sistemul multimedia din alt film portbagal ca la clasa mica de ce ai cumpara asa ceva ? Nu mai pun valoarea de revanzare care nu exceleaza in cazul Nissan
-
MarDark, vineri, 10.12.2021 13:47
@ds cred ca Kadjar e concurent, nu Arkana.
-
Seriff, vineri, 10.12.2021 14:05
Inca un suvulet care e ca si dimensiuni cat un Golf, Astra, Focus, evident doar pe benzina, ca na diesel polueaza si mor bebelusii de ciuma, o masina total inutila din multe puncte de vedere, dar na, bine ca vor sa scoata Passat si Mondeo din fabricatie.
-
ds, vineri, 10.12.2021 14:15
@MarDark, da, ca preț cam asa ar fi.
-
Syl, vineri, 10.12.2021 22:48
pret de achizitie 4.5/5 ? glumiti cred. Vechea versiune N-Connecta 1.3 158cp cu automata (dublu ambreiaj nu CVT) era 21.900e in primavara. Acum e 29.400 euro - Rabla. Si in plus are doar farurile led si motorul mild hybrid (care e un fas de marketing). Dar nu are camera 360. Ok, inteleg, generatie noua, dar diferenta de 5200 euro? inseamna o crestere de aproape 25% la pret fata de generatia precedenta. Stiu ca e un trend ascendent al preturilor, dar mi se pare cam mare diferenta dintr-o singura mutare. Daca nu baga niste discounturi generoase, n-o sa o cumpere nimeni. Pretul ala de care vorbiti voi la Tiguan (30 mii pt 1.5 tsi si manuala) e orice numai adevarat nu. Si-a luat un coleg (am vazut factura) Tiguan e-hybrid dotat bine de tot cu 29.600 euro (prin Rabla). Nu sunt vreun profet VAG, nici nu detin asa ceva, dar intre Tiguan e-hybrid si qashqai n-connecta cu motor 1.3 si cutie cvt, inclin sa cred ca decizia nu prea sta in balanta. Cand vor veni cu discounturi de macar 2500e, atunci mai au sanse. Altfel o sa se vanda la fel de bine ca si noul Juke: adica "mostrul din lochness", vorbeste lumea despre el pe net dar nu l-a vazut nimeni pe strada.
-
rotila, duminică, 12.12.2021 09:51
bravo gabi. cand ne povestesti despre seppuku?
-
adi_10, miercuri, 15.12.2021 11:25
@Syl vorbesti numai prostii. Macar daca nu aveti habar taceti din gura, avem asa un stil de rahat noi romanii sa dam din gura desi n-avem habar de nimic. Preturile la toate masinile au crescut si vor creste foarte mult din cauza noilor sisteme de siguranta impuse de UE. Uitati-va cat costa noua Kia Sportage si o sa va dati seama de ce vorbesc. Zici ca nu o sa cumpere nimeni masina asta? Nissan a vandut peste 3 milioane de Qashqai-uri de cand l-au lansat, fiind pe locul 2 dupa Toyota la vanzari, iar noul Nissan, cel despre care spui tu ca nu se vinde, defapt se vinde ca painea calda. am facut un test drive cu el acum o luna si spuneau ca le trebuie mai multe masini de test in tara ca nu fac fata, deci despre ce vorbim? Masina arata super bine, ma asteptam la motorul de 1.3 158 CP sa fie mai fasnet sincer si nici consumul nu e extraordinar trebuie sa va spun, cu toate acestea este o masina care se pliaza pe ce vrea lumea in zilele noastre. Fiabilitate, cocotzata, 4x4 si mild hybrid. deci o sa se vanda foarte bine nu va faceti griji.
Citeste si
-
DRIVE TEST | sâmbătă, 5 iuliePericol iminentAm testat noul MG ZS Hybrid+, un rival extrem de serios pentru a noastră vedetă locală, Dacia Duster. Cu un preț competitiv și un sistem hibrid foarte performant, care dezvoltă în total aproximativ 200 de cai putere, MG ZS atrage din ce în ce mai mulți clienți. Deci, nu greșim dacă spunem că este un pericol iminent pentru Duster. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 2 iulieNostalgieCelebrul Renault 5 a reînviat sub forma unui model cu zero emisii. Noi am condus versiunea echipată cu cel mai puternic motor, dar și cu cea mai mare baterie. Cum se simte de la volan, dar și cât am acoperit cu un plin de baterie, afli din rândurile următoare. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 27 iunieMjölnirChiar dacă, în gama suedezilor de la Volvo, modelul XC60 este cel mai bine vândut, nu cred că exagerez când spun că cel mai iubit model la ora actuală este XC90. Deci, ce faci atunci când ești Volvo și trebuie să te adaptezi la această tranziție către vehicule electrice, fără a-ți pierde fanii? Simplu: apari pe piață cu un XC90 electric. Dar nu vă lăsați păcăliți, deoarece noul EX90 este un model cu totul nou, realizat pe o platformă dedicată. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 23 iunieEtalonAm testat noul Porsche 911 GTS facelift sau, cu alte cuvinte, primul 911 hibrid din istoria acestui model. Despre cum se conduce și dacă rămâne, în continuare, un etalon pentru mașinile sport, afli din rândurile următoare. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 16 iunieTemperatAm urcat la volanul noii generații Hyundai Kona, de această dată în echiparea de top N Line. Cu un preț mai mare cu 500 euro față de echiparea obișnuită Premium+, SUV-ul sud-coreenilor configurat astfel vrea să demonstreze că este mai mult decât doar un simplu pachet vizual. Va reuși noua Hyundai Kona N Line să impresioneze? Răspunsul îl vei afla în testul nostru, acolo unde ți-am pregătit și un video. Citeste tot
astept comenturile "cunoscatorilor" despre CVT