4.1
de Gabriel Nica, Foto: Ciprian Mihai, marţi, 23 noiembrie

Restomod

Venirea pe lume a primului Opel Mokka a avut loc mai mult din necesitate. O simplă privire asupra designului îți arăta clar că vorbim despre o improvizație, menită să păstreze producătorul german relevant în segmentul respectiv. Designul mașinii îți spunea însă că nici măcar Opel nu știa exact cum să definească Mokka. Nu aveai idee dacă era un monovolum sau un SUV, sau poate un crossover.

De aceea, a doua generație a fost creată cu mai multă precizie, dar și cu o altă filosofie în spate. Având în vedere apetitul crescut al clienților pentru mașini cu gardă la sol înaltă, Mokka a crescut și și-a creat o identitate de sine stătătoare. Am putea spune că a devenit chiar un deschizător de drumuri pentru constructorul din Russelsheim.

În ton cu timpurile, Mokka a primit și o versiune electrică, numită foarte convențional, Mokka-E. Este o alternativă tentantă, care se folosește din plin de ajutorul primit de la grupul mamă, respectiv PSA (acum Stellantis).

PREZENTAREA VIDEO A MODELULUI TESTAT

  • Catalin, marţi, 23.11.2021 16:23

    Dacă în Germania câștigi volanul lui peshte la categoria sub 25.000 euro, în România îl câștigi la categoria sub 33 ? ? ?

  • Catalin, marţi, 23.11.2021 16:34

    Ma uit pe mobile.de și nu găsești Mokka E sub 25.000. Îl găsești doar cu motor benzina. Prin urmare articolul ca Mokka E a câștigat volanul este un fake news pt ca nu varianta electrica a fost desemnata, ci varianta pe combustie

  • Bubi Mubi, marţi, 23.11.2021 20:58

    Garanție 24 de luni. RUN, FORREST, RUN!!!