
Multiplicarea luxului
Mercedes-Benz Clasa V a primit recent un facelift menit să șlefuiască și mai mult aerul premium de care se bucură cei opt pasageri. De fapt, cu noul Clasa V, Mercedes-Benz multiplică senzațiile pe care le ai în etalonul Clasa S.
-
Kirotractor, marţi, 23.04.2019 10:59
Offtopic: Da, deși e utilizat frecvent în ultima vreme, *expertiză* nu-i recunoscut în Dex cu sensul din articol, dar nici *premium* (în engl.= primă, recompensă) nu-i reconoscut... deloc. :-) Nici măcar în dicționarele de neologisme. Alte exprimări sunt însă cel puțin nefericite - nu doar pe AM. N-are rost să-mi bat însă... tastele de pomană din nou, fiindcă nimic nu se schimbă și, de ex., concept-car-ul cutare *primește* în continuare o versiune de serie. :-p Ontopic: Au ajuns văd autobuzele :-) să aibă performanțe de hot-hatch...(Vmax +sprintul 0-100 sunt identice cu ale răposatuuil meu Clio Williams d-acu 25 de ani.) Ciudate vremuri trăim -- zic asta în raport cu restricțiile traficului actual. Iar de prețuri, ce să mai zic?! Scaune opționale la bani de Logan... În fine, important e că au stea în frunte.
-
Costel, marţi, 23.04.2019 15:16
un motor diesel care pe langa faptul ca nu se preda in fata contestatariilor aparuti ca ciupercile dupa ploaie in ultimul cincinal , ii capabil , prin valorile dezarmante de putere si cuplu cu care ii inzestrat , sa persifleze si sa sfideze de-a dreptul , prevederile conventiei de la Geneva privind regimul prizonierilor pe drumurile publice fiindu-i complet necunoscute acestui autentic sicario al soselelor nu inchei inainte de a pune totusi la indoiala oportunitatea acestui drive-test al lui B. Mirica tocmai in proximitatea datei unor optiuni pe batranul continent dar in special pe aceste meleaguri atunci cand , aceasta abundenta constructiva oferita (si) de Mercedes ii cat se poate de utila / indragita tocmai de aceia care inteleg prin performanta doar harnicia unei prezente mai mult decat consistente in locatii acolo unde unde o singura descalecare certifica respectul minimal la adresa celorlalti daca aceasta ''cutuma" ii totusi fara leac in Romania macar sa fie facuta doar cu "ajutorul " lui V300d ,ii cert mai facil de cautionat iar randamentul ii sublim :D
-
Kirotractor, joi, 25.04.2019 10:57
@Costel: Hai că ejti tare, frate - să-mi moară motoru-n fiecare intersecție dacă postarea ta nu-i leită cu aburelile aberant-corporatiste scoase cu B.S.-generatorul ăsta: :-))) https://www.atrixnet.com/bs-generator.html
-
zarnesteanu, joi, 25.04.2019 23:35
@Kiro Ha-ha-ha ... adevarul e ca m-a socat si pe mine tovarasul Cuostiel. De la frazele semi-analfabete + folosirea verbului "a fi" in varianta ardeleneasca pana la faza de icter, brusc, ne-am trezit cu incalcituri de cuvinte care te lasa perplex. Trebuie sa recunosc ca am incercat sa prind un sens din rahatul de mai sus, si din alte postari, dar mi-am dat seama ca e timp pierdut. Din pacate pentru el la ultimele texte, singurele tampenii inteligibile care au mai ramas sunt "ii" / "is" care iti dau senzatia ca ai calcat intr-un ca..t de cate ori dai de ele prin text. Cu mana pe inima, e primul clujean batut in cap de care am dat in viata mea. Avand in vedere ca Clujul are vreo cateva sute de mii de locuitori, e totusi un raport foarte bun.
Citeste si
-
DRIVE TEST | marţi, 8 iulieDiscretBMW M440i Coupe nu este un model M veritabil, dar odată ce îl conduci ajungi să te întrebi dacă chiar ai nevoie de un M veritabil. Noi am testat cel mai recent facelift primit de coupe-ul german. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | sâmbătă, 5 iuliePericol iminentAm testat noul MG ZS Hybrid+, un rival extrem de serios pentru a noastră vedetă locală, Dacia Duster. Cu un preț competitiv și un sistem hibrid foarte performant, care dezvoltă în total aproximativ 200 de cai putere, MG ZS atrage din ce în ce mai mulți clienți. Deci, nu greșim dacă spunem că este un pericol iminent pentru Duster. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 2 iulieNostalgieCelebrul Renault 5 a reînviat sub forma unui model cu zero emisii. Noi am condus versiunea echipată cu cel mai puternic motor, dar și cu cea mai mare baterie. Cum se simte de la volan, dar și cât am acoperit cu un plin de baterie, afli din rândurile următoare. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 27 iunieMjölnirChiar dacă, în gama suedezilor de la Volvo, modelul XC60 este cel mai bine vândut, nu cred că exagerez când spun că cel mai iubit model la ora actuală este XC90. Deci, ce faci atunci când ești Volvo și trebuie să te adaptezi la această tranziție către vehicule electrice, fără a-ți pierde fanii? Simplu: apari pe piață cu un XC90 electric. Dar nu vă lăsați păcăliți, deoarece noul EX90 este un model cu totul nou, realizat pe o platformă dedicată. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 23 iunieEtalonAm testat noul Porsche 911 GTS facelift sau, cu alte cuvinte, primul 911 hibrid din istoria acestui model. Despre cum se conduce și dacă rămâne, în continuare, un etalon pentru mașinile sport, afli din rândurile următoare. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
Iti apreciez munca, te urmaresc atat pe site cat si la TV dar vezi ca este ,,experienta constructorului german'' nu ,,expertiza". Conform normelor in vigoare, a expertiza inseamna a supune ceva unei e expertize ceea ce nu e cazul aici.