
Sub acoperire
Roadsterul Mazda MX-5 are acum și o versiune cu plafon dur pliabil electric numită RF. Poate suntem nebuni, dar arată chiar mai bine față de varianta clasică, cea care vine cu plafon din pânză. Așa că am mers până la Barcelona pentru a o pune la încercare.
-
mm, joi, 02.02.2017 11:50
una dintre putinele masini sport pur sange, fun si atat, fara purcel, fara basini de club si mai ales fara cursuri speciale de conduns.
-
vianu, joi, 02.02.2017 12:15
cred ca cei de la Mazda merita felicitati pentru modelul asta. Practic, fara concurenta, in opinia mea, este ultimul reprezentant al old class. In comparatie, masina asta nu se lauda cu puteri de neimaginat ori tehnologii elogiate pana la greata, n-are "n" turbine" si nici motoare premiate, n-are realitate augumentata ori virtual cockpit si nu vine niciun designer sa-mi explice ce a vrut el sa transmita. Este o masina adevarata pentru cei care stiu ca pilotajul este mai mult decat acceleratia fulminanta, liniutzele demne de pus pe net ori viteza maxima pe autostrazi, motiv de mandrie absoluta. Walter Rohrl spunea o chestie faina: pilotul si masina isi dau examenul pe drumurile virajate, oricine poate merge drept....
-
gtrazvan, joi, 02.02.2017 17:42
Real, o dezamagire detstul de mare masina asta, motor slab performant si foarte gurmand, insonirizare foarte slaba, finisarea foarte slaba pentru o Mazda si asa dorinta s-a transformat in dispret.
-
gtrazvan, joi, 02.02.2017 20:32
Mentionez ca am fost primul propietar de Mazda MX-5 ND G160 Revolution!
-
vianu, vineri, 03.02.2017 01:33
@gtrazvan pai n-ai testat-o initial? ai aruncat 'jdemii de parai, pur si simplu? intrebarile sunt retorice...vad ca pe forumul de dedicat nu pari sa te plangi de achizitie
-
mm, vineri, 03.02.2017 09:24
@gtrazvan pai se pare ca n-ai inteles care-i scopul acestei masini, daca ai luat-o sa te dai mare sau ca ti-a placut designul exterior, atunci te-ai cam inselat. Oricum ideea e ca la noi nu prea te poti bucura de ea, drumurile de coasta (ma refer la serpentinele de munte) fiind ori prea aglomerate ori prea proaste, iar ca sa mergi cu ea pe autostrada sau prin oras este total inutil.
-
maximuspc, joi, 09.02.2017 13:35
@gtrazvan: poti da mai multe detalii despre MX5? Ma intereseaza si pe mine si nu sunt 100% hotarat. Merci!
Citeste si
-
DRIVE TEST | miercuri, 1 octombriePerformanță cu stilAm testat noua generație Audi A6 Avant. Dar nu versiunea pur electrică, ci una care te unge pe suflet: 55 TFSI quattro. Asta înseamnă un motor V6 de 3.0 litri, pe benzină, și cel mai nou sistem mild-hybrid de la Audi. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 17 septembrieMagistralAm condus noul Mercedes-Maybach EQS SUV sau, cu alte cuvinte, primul Maybach pur electric. Dacă ar fi să îl descriu în câteva cuvinte ar suna cam așa: o odă închinată luxului și rafinamentului, duse la extrem. Dar mai multe îți spunem în testul nostru, unde am integrat și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 9 septembrieMărimea contează?După ce anul trecut am călătorit la Viena pentru a face cunoștință cu noua generație Citroen C3, acum a venit momentul să ne întâlnim cu fratele mai mare. Se numește Citroen C3 Aircross și promite să aducă tot ce apreciază clienții la un C3, doar că într-un pachet mai mare și mai practic. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 3 septembrieDeschis spre aventurăTemperaturile ridicate și soarele verii s-au dovedit a fi motivul perfect pentru a testa noul Mini Cooper Cabrio. Indiferent de marcă, model, motor și putere, o mașină decapotabilă îți pune zâmbetul pe buze cum puține o pot face. Avem pentru tine și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 25 augustSeducțieNoul Audi A5 este o mașină seducătoare. De ce? Pentru că nu se limitează la a fi admirată, ci te atrage inevitabil, te invită să o descoperi până în cele mai mici detalii. Noi am testat versiunea TDI quattro, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
Titlu inspirat si test obiectiv, dar ceva nu rimeaza cu pretul (prezumtiv poate?) al variantei RF, fiindca-n vest versiunea targa e taxata-n plus doar cu 2.500-2.700, iar la noi de obicei sumele-s mai mici (inclusiv pretul de baza al cabrioletului - "doar" 20.090 euro.) Posibil sa fie vorba de obligativitatea unui nivel superior de echipare pt RF si cu motorul 1.5, asa ca meritam o clarificare - daca ea exista, evident. Va avea cred succes si-n Romania, fiind mai confortabila si mai silentioasa decit sora ei cu pavilion textil - in ciuda suieraturilor sesizate - si-n plus mai protejata de vandalii care nu lipsesc nici la noi. In rest, RF-ul are ceva din farmecul fostelor... si disparutelor mici coupe-uri britanice sau italiene (ba chiar si germane - v. "anticul" Opel GT) si practic n-are concurent deocamdata, asa ca Mazda poate cere pe RF cam cit vrea. ;-)