Perseverență

Publicat luni, 25.09.2017 13:15 de Bogdan Mirică, Foto: Ciprian Mihai

Mazda continuă să creadă în potențialul motoarelor clasice și refuză categoric downsizing-ul. Chiar și așa, prin perseverența inginerilor japonezi, noua generație CX-5 reușește să țină pasul cu normele de eficiență și performanță din segmentul SUV-urilor compacte.

  • gogu, luni, 25.09.2017 13:31

    pana la urma, cutia e manuala sau automata? ca apare scris si asa si asa in mai multe locuri

  • Consum, luni, 25.09.2017 14:21

    "Rularea în regim de autostradă, cu mici excese, a adus un consum de 7.7 litri la 100 de kilometri." In oras cat o fi oare? Ca trebuie sa fi mai mare decat pe autostrada. Si totusi este diesel, nu?

  • User, luni, 25.09.2017 15:04

    Si din poze vedem ca e automata masina. In schimb in articol, inclusiv in titlu se vorbeste de manuala. Se duce naibii si calitatea/seriozitatea articolelor voastre. Sunteti pe urmele celor de la ProMotor.ro ...

  • Kirotractor, luni, 25.09.2017 15:39

    Hmm, motorul diesel e bine împachetat, suspensiile sînt perfect izolate fonic, dar în final zgomotul la rulare e deranjant - cum vine asta oare?! Sau: 0-100 km/h în 9,0 sau 9,5 s? (text/tabel) ...Iar nota finală-i inexplicabil de mică.

  • Klaus, luni, 25.09.2017 15:53

    @Kirotractor, daca era nemteasca, alta nota avea. Asa....felicitari celor ce o cumpara.

  • bogdanm, marţi, 26.09.2017 01:18

    @Kirotractor Am uitat să specific că este vorba despre zgomotul DE VÂNT la rulare. Mulțumim de sesizare.

  • scamel, marţi, 26.09.2017 08:31

    sigur ca da. AM persevereaza in a publica de trei ori pe an un articol generos [ este o notiune pe care o apreciati mult} in superlative despre mazda cx5.este normal voua va dau masini moca dar noi ce vina avem?.

  • Kirotractor, marţi, 26.09.2017 10:22

    @bogdanm: Noi mulțumim pentru clarificări - fiindcă eu cel puțin tindeam să cred că zgomotul pneurilor la viteze mari e intruziv la CX-5 (inutil de precizat taman ție că se-ntîmplă și d-astea, deși mai ales la mașini modeste fără contraaripi spate, ca VW Up pre-facelift, deranjant mai ales pe ploaie.)

  • theodor2004, vineri, 29.09.2017 11:56

    de ce nu spuneti nimic si de frane? distanta de franare este anormal de mare chiar si pentru un SUV, o distanta mai mare decat la toti rivalii mentionati mai sus (Tiguan, Kuga, Sportage, Kodiaq).

  • ACE - Craiova, sâmbătă, 18.11.2017 08:43

    Mi-ar place o varianta ELECTRICA cu tractiune 4X4 la cca.25-30.000 Euro...maine as cumpara-o....

  • Akeem, joi, 28.12.2017 17:34

    Masina e superba, insa... din lateral aceeasi problema ca la versiunea anterioara: arcele rotilor prea amplu decupate si cu o forma care nu e un arc de cerc face ca rotile sa para foarte mici . Comparati cu Sportage de exemplu (ale carei roti au diametrul chiar mai mic) Dar sa zicem ca asta e o parere subiectiva. Intrebarea de baza e alta (si care m-a facut sa scot CX5 de pe lista scurta desi era una din favorite) : au rezolvat cu franele sau sunt tot in coada plutonului?