
Banzai!
Lexus LC este diamantul gamei constructorului japonez. O mașină care atrage toate privirile pe șosea și care este construită special pentru cei care-și doresc un model cu adevărat special. Am testat noul LC în versiunea sa V8 de 477 CP și vă spunem la ce să vă așteptați.
-
VAG, miercuri, 20.09.2017 15:02
La pret de 911 ? no way !!! E doar un Lexus.
-
mm, miercuri, 20.09.2017 15:54
si-au facut bine temele, arata exceptional si in special altfel, reusind sa se detaseaze de cutumele de design fara a da in ridicol, as putea spune ca au deschis o noua viziune a formei care sper sa fie preluata si de altii. felicitari AM pentru participarea la test.
-
Alpine77, miercuri, 20.09.2017 17:08
Am fost reticent cand Lexus a introdus noul limbaj de design cu grila in forma de clepsidra si semnalizarile bumerang dar ince incet a inceput sa imi placa. Acum pot spune ca au reusit sa gaseasca un design propriu care sa fie si frumos. O masina care arata si mai bine in realitate, iar calitatea, daca se incadreaza in parametrii marcii, va fi pe masura. Iar faptul ca exploateaza o nisa nu foarte populata este un plus.
-
@vag, miercuri, 20.09.2017 18:00
@Vag tata, nici in visele lor cele mai frumoase masinile din grupul de carnati VAG nu o sa faca masini de calitate, fiabile si cu un design aparte, ca LEXUS. Doare rau.....
-
VAG, miercuri, 20.09.2017 18:16
@@vag Stai linistit ca Lexus nu e decat o Toyota rebrenduita cu un design grotesc.
-
mm, miercuri, 20.09.2017 21:14
@vag s-a inteles din prima ca ai iQ7, nu-i necesar sa te dai leon...
-
vianu, miercuri, 20.09.2017 23:06
- atunci cand, la inceputuri, Lexus fura de la Mercedes era rau! cah! bleah! - acum, ca ies din propriile tipare (si din tiparele industriei) iara e de rau...pentru ce nu e desenata de un nativ japonez - apoi se mai trezeste un ratacit, prin ceata deasa, sa urle ca e doar o toyota rebranduita. Absolut...inteligent cum o dai cum o sucesti.... pete in soare si nod in papura lasand la o parte emanatiile, masina asta arata ca "scapata" direct de pe monitorul/hartia designerului. Si asta e...delicios!
-
zarnesteanu, joi, 21.09.2017 01:11
Avand in vedere cat de usor a murit pilotul de teste japonez intr-un lfa eu m-as gandi de 50 de ori inainte sa ma urc intr-un lecsus. https://www.youtube.com/watch?v=30KOwQDctOM Design-ul e intotdeauna subiectiv. Mie mi se pare ca-i curge fardul pe la faruri, pe la stopuri iar per total e cocosata ca o banana pe roti. In rest, ce sa zic, bordul ala cu doua coarne de bou infipte in el poate sa trezeasca niste nostalgii. Ma intreb daca vine si cu un bici in portiera?
-
Ram, joi, 21.09.2017 07:18
@vag, daca pui Porsche langa Lexus e clar. Sunt doua masini diferite, cu o clientela aparte. Plus ca Lexus intoarce capete pe când Porsche a devenit model banal, ca orice model german.
-
Dudu, joi, 21.09.2017 07:49
Ma uit la exterior si mi se pare senzationala, ma uit la interior si mi se pare exceptionala ... si pe urma vad ... la interior, gura de ventilatie din dreapta. Parca e de pe o masina de acum 30 de ani :)) E superba masina, nicio indoiala... dar nu pot sa-mi iau ochii de pe aeratorul ala !!!! Parca au uitat sa-l includa cand au facut designul masinii, si pur si simplu au dat o gaura in bord si l-au trantit peste.
-
Kirotractor, joi, 21.09.2017 10:32
Fain Granturismo, meșter redactor, :-) ...dar formularea "la ce să NE așteptăm de la Lexus LC" îmi pare prea optimistă, din moment ce max. 2-3 români or să-l cumpere - și ăia doar datorită agresivității profund originale a stilului exterior. Clienți care oricum nu calcă pe AM, ocupați fiind de "crearea de plus-valoare inovatoare" în stil manglitor-mioritic de neo-cumetrie. Lăudabilă-n orice caz schimbarea de macaz a designului Lexus, care bine face că nu mai vrea să fie doar marca cea mai fiabilă de pe planetă.
-
adi, miercuri, 27.09.2017 11:41
MASINA ESTE FABULOASA...CLAR...DAR....Cat de mult poti muncii ca sa iti permiti sa dai 115.000 de euro pe o masina....care dupa aceea iti consuma 20l/100km...dupa care platesti impozite,taxe si asigurare de innebunesti...??? Eu daca as lua la loto 2 milioane de euro basca si tot nu mi-as permite o astfel de masina.deci pana la urma...cui se adreseaza?
-
@, miercuri, 28.02.2018 00:04
Cui se adreseaza si BMW 650i care cu aceleasi dotari se duce la 135k euro(dupa cum scrie chiar in review-ul de mai sus).
Citeste si
-
DRIVE TEST | miercuri, 17 septembrieMagistralAm condus noul Mercedes-Maybach EQS SUV sau, cu alte cuvinte, primul Maybach pur electric. Dacă ar fi să îl descriu în câteva cuvinte ar suna cam așa: o odă închinată luxului și rafinamentului, duse la extrem. Dar mai multe îți spunem în testul nostru, unde am integrat și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 9 septembrieMărimea contează?După ce anul trecut am călătorit la Viena pentru a face cunoștință cu noua generație Citroen C3, acum a venit momentul să ne întâlnim cu fratele mai mare. Se numește Citroen C3 Aircross și promite să aducă tot ce apreciază clienții la un C3, doar că într-un pachet mai mare și mai practic. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 3 septembrieDeschis spre aventurăTemperaturile ridicate și soarele verii s-au dovedit a fi motivul perfect pentru a testa noul Mini Cooper Cabrio. Indiferent de marcă, model, motor și putere, o mașină decapotabilă îți pune zâmbetul pe buze cum puține o pot face. Avem pentru tine și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 25 augustSeducțieNoul Audi A5 este o mașină seducătoare. De ce? Pentru că nu se limitează la a fi admirată, ci te atrage inevitabil, te invită să o descoperi până în cele mai mici detalii. Noi am testat versiunea TDI quattro, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 19 augustCe-am fost și ce-am ajunsPeugeot 5008 și-a început viața acum 16 ani ca un monovolum, într-o perioadă în care segmentul MPV era cât se poate de popular. Din păcate, monovolumele au cedat în fața unui nou trend, care a acaparat într-un mod accelerat piața auto, adică SUV-urile. Deoarece 5008 a fost un model de succes, cei de la Peugeot nu l-au eliminat, ci l-au transformat în SUV odată cu apariția generației anterioare. Iată că acum suntem la a doua generație de când 5008 a schimbat tabăra, iar noi l-am condus pentru a vedea cu ce vrea să își impresioneze clienții. Citeste tot
Absolut fenomenala masina mai ales din punct de vedere al designului!