Între sacru și profan
Dacă în al doilea război mondial bătrânul Willys se lupta cu forțele inamice pe fronturile din Europa, Asia și Africa, urmașul său are de înfruntat alte provocări: urbane, financiare, de rafinament. Prin urmare, noua generație caută să se comporte ca un SUV pentru profani și ca același off-roader sacru pentru cunoscători.
-
fritz, luni, 16.07.2018 13:17
G-ul este mult mai luxos,adevarat,dar in off-road nu cred ca este atat de capabil precum un wrangler rubicon.
-
dan_grc, luni, 16.07.2018 13:51
Unghiul de bracare este 12 metri, ceea ce este super, doar că unghiurile nu se măsoară în metri. În sfârsit, un model adevărat de teren tip "Jeep ".
-
Corocsenie Adrian, luni, 16.07.2018 16:24
@fritz Cred ca glumesti ! Nu ai idee ce tehnologie 4x4 e pe G class.
-
bogdanm, luni, 16.07.2018 17:13
@rotila Multumim de sesizare. S-a strecurat o greseala in selectarea versiunii.
-
joe, luni, 16.07.2018 18:47
Banuiesc ca e motorul de Iveco,inbunatatiti.Acelasi de pe Alfa Romeo Stevlio. Nu degeaba inca mai razbat utilitarele Iveco prin Elvetia,Germania..(inca).
-
scamel, marţi, 17.07.2018 15:40
@ joe motorul este stravechiul 2,2D de la mercedes .
-
dany, marţi, 17.07.2018 23:00
daca masina asta e facuta pt autostrada inseamna ca ori eu ori autorul articolului are o perceptie gresita a notiunii... e ca si cum ai merge pe autostrada cu un panou PVC in bot... apropo, de ce nu scrieti niciodata coeficientul aerodinamic? ce CX are masina asta?
-
Laurentiu29, duminică, 05.08.2018 08:59
Motorul este produs de VN Motori.....italian ca si cel de 2.8 de pe modelul anterior, initial 177 CP.....VM echipeaza diverse marci, inclusiv americane - Dogde, Chevrolet.....si nu de ieri de azi
-
costy, sâmbătă, 11.08.2018 12:52
o marca legendara care pastreaza partea frontala si aparatorile de noroi de la miticul jeep din al doilea razboi mondial ..evident mai stilizate
Citeste si
-
DRIVE TEST | marţi, 18 noiembrieCameleonDupă ce, acum un an și jumătate, am făcut cunoștință cu Geely Coolray în Slovenia, în cadrul testelor internaționale, a venit vremea să vedem cum se descurcă acest model și pe drumurile patriei. Avem pentru tine și un video Citeste tot -
DRIVE TEST | vineri, 14 noiembrieRespectBMW M2 este genul de mașină pe care trebuie să o tratezi cu respectul cuvenit. În caz contrar, își arată colții și caută să te prindă nepregătit cu orice ocazie pe care o are. Noi am condus facelift-ul primit în vara anului trecut, însă exemplarul de test a fost departe de a fi standard. Avem pentru tine și un video. Citeste tot -
DRIVE TEST | miercuri, 12 noiembrieEvoluția rombuluiCei de la Renault au decis ca în această perioadă superbă de toamnă să ne ducă pe Drumul Vinului. Dar nu cel din Franța, ci din România. Din județul Prahova, mai exact. Măcar ne-am aflat la volanul unui model francez și anume noul Austral facelift. Citeste tot -
DRIVE TEST | vineri, 31 octombrieZero dramă, 100% utilHonda HR-V este genul de mașină care nu țipă după atenție, dar o primește oricum. Arată ca un coupe care a decis să fie responsabil, are portbagaj cât pentru un city-break spontan și o strategie clară: zero dramă, 100% util. Citeste tot -
DRIVE TEST | vineri, 24 octombriePerformanță fără excesAm condus noul BMW M235 Gran Coupe xDrive, un model compact de performanță, dar, totodată, bine echilibrat. Îți spunem cum se simte de la volan, dar înainte ți-am pregătit și un video Citeste tot
profanii( ca ai adus vorba)sustin ca modelul cu patru usi este mai lung decat 4334 mm cumscrietii voi. n-are importanta.multi stiu putini cunosc. puteti sa stergeti postarea fara remuscari.