
Aer italian
Pentru a deveni un brand global și pentru a ajunge la vânzările record de azi, Jeep a avut nevoie de ajutorul Grupului Fiat. Aerul italian se simte pe toate modelele noi, inclusiv pe proaspăt sositul Compass.
-
adi, marţi, 20.03.2018 13:23
nu-mi place masina. nu este deloc atractiva ca aspect. acum depinde si ce te intereseaza, dar sunt de acord cu automarket. prea scump pt ce ofera
-
Scump?, marţi, 20.03.2018 15:54
Nu prea. La aceeasi bani de la VW ai doar un T-Roc 4x2 de 150 cp intr-o echipare asemanatoare. Modelul VW e suv de clasa mica in timp ce cel Jeep e suv compact. Nu e codas, insa e undeva la mijlocul plutonului. CX-5 ramane cea mai buna optiune in clasa respectiva, urmat de Qashai, Tiguan si 3008(nu neaparat in ordinea asta), modelul francez fiind pentru cine nu are nevoie de 4x4. Asteptam si testul cu noul CR-V, cel mai vandut suv compact la nivel mondial.
-
unu, marţi, 20.03.2018 16:07
E plin de Hyundai Tucson , Compass asta e raritate prin romania.
-
Coco, marţi, 20.03.2018 17:55
Printre codașe la majoritatea capitolelor care contează în analizarea unui SUV. Mai bine zis avem în față un Fiat rebrenduit cu o singură calitate... imagine de marcă cu tradiție 4x4 ( Jeep ).
-
Gabi, marţi, 20.03.2018 20:48
@Scump?, dupa ce iei la puricat oferta japonezilor, constanti ca CX-5 nu e cea mai buna optiune, ci printre cele mai proaste: are un sistem de infotainment slab, motoare depasite si diferite probleme cu sistemele de asistenta. Dovada o arata si vanzarile, unde CX-5 este printre codase. In opinia mea, cele mai bune suvurile compacte sunt: 1. VW Tiguan 2. Skoda Karoq 3. Sportage/Tucson 4. Seat Ateca 5. Nissan Qashqai
-
Green_Alex, miercuri, 21.03.2018 09:13
Piata suv-urilor compacte este acum in plin avant si prin urmare exista o plaja foarte larga de optiuni/oferte. Aici fiecare are clasificarea lui interna in functie de criteriile proprii, dar sincer tot nu pot intelege cum scoate Automarket Tiguanul ca fiind una dintre optiunile mai ieftine. Si ontopic si mie mi se pare ca acest Compass este prea scump pentru ce ofera. Pare sa vrea sa se bata (prin versiunea Trailhawk) cu Foresterul pe nisa celor care vor offroad si nu-i intereseaza pretul.
-
zet, joi, 22.03.2018 18:05
@Gabi: Karoq si Ateca niciodata nu intra in topul ala. e RUSINOS ca sa ai inca BARA DE TORSIUNE pe suspensia spate la pretul ala chiar daca nu e versiunea 4x4. absolut RUSINOS. in rest sunt de acord, pret/calitate Sportage/Tucson, Tiguan e bun - dar la dotari similare un Sportage e cu cateva mii de euro mai ieftin. Qashqai e mai mic, mai spre crossover, dar merge.
Citeste si
-
DRIVE TEST | marţi, 8 iulieDiscretBMW M440i Coupe nu este un model M veritabil, dar odată ce îl conduci ajungi să te întrebi dacă chiar ai nevoie de un M veritabil. Noi am testat cel mai recent facelift primit de coupe-ul german. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | sâmbătă, 5 iuliePericol iminentAm testat noul MG ZS Hybrid+, un rival extrem de serios pentru a noastră vedetă locală, Dacia Duster. Cu un preț competitiv și un sistem hibrid foarte performant, care dezvoltă în total aproximativ 200 de cai putere, MG ZS atrage din ce în ce mai mulți clienți. Deci, nu greșim dacă spunem că este un pericol iminent pentru Duster. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 2 iulieNostalgieCelebrul Renault 5 a reînviat sub forma unui model cu zero emisii. Noi am condus versiunea echipată cu cel mai puternic motor, dar și cu cea mai mare baterie. Cum se simte de la volan, dar și cât am acoperit cu un plin de baterie, afli din rândurile următoare. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 27 iunieMjölnirChiar dacă, în gama suedezilor de la Volvo, modelul XC60 este cel mai bine vândut, nu cred că exagerez când spun că cel mai iubit model la ora actuală este XC90. Deci, ce faci atunci când ești Volvo și trebuie să te adaptezi la această tranziție către vehicule electrice, fără a-ți pierde fanii? Simplu: apari pe piață cu un XC90 electric. Dar nu vă lăsați păcăliți, deoarece noul EX90 este un model cu totul nou, realizat pe o platformă dedicată. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 23 iunieEtalonAm testat noul Porsche 911 GTS facelift sau, cu alte cuvinte, primul 911 hibrid din istoria acestui model. Despre cum se conduce și dacă rămâne, în continuare, un etalon pentru mașinile sport, afli din rândurile următoare. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
Codas la toate capitolele