Calificat
Noul Hyundai i40 facelift se califică pentru lupta acerbă din segmentul mediu. Este însă suficient de puternic pentru a se bate cu modele consacrate ca Volkswagen Passat sau Ford Mondeo?
-
S, miercuri, 17.02.2016 12:28
Nu-i nici o masina (Mercedes, Audi sau ce mai ziceti voi) la partea de design. Este doar un Hyundai original, frumos foc :)
-
ioi, miercuri, 17.02.2016 14:20
O masina placuta ca aspect si mai ales la interior. Pacat ca nu are si motorizari mai puternice si pretul e cam mare; se apropie de triada germana care, CONVINE UNOORA SAU NU, sunt considerate premium in toata lumea.
-
Tony_LPP, miercuri, 17.02.2016 20:16
Hyundai I40 este destinat celor care doresc mai mult de la un sedan de clasa medie, la un pret foarte corect .O simpla privire aruncata este suficienta pentru a remarca caracteristicile de design interior si exterior. Finisajele interioare moderne aduc un plus de eleganta şi dinamism modelului. @ioi Pretul nu este mare daca luam in calcul Volkswagen Passat & Skoda Superb, configurate asemanator, echipate cu motorizarea 1.6 TDI 120CP Confortline & ulterior Ambition, ambele costand 26.000 euro + 400euro pentru Skoda Superb fara optiuni. Cu optiunile asemanatoare nivelului de echipare de pe Hyundai I40 testat de redactia Automarket , pretul sare de 30.000 euro.
-
Andy, joi, 18.02.2016 02:04
@ioi Triada germana e formata din BMW, Merc si Audi. Modele lor de clasa medie chele incep ca preturi acolo unde se termina i40 cu toate dotarile pe el, deci nu sunt concurente. Pretul i40 e competitiv comparand cu Passat. Personal mi-ar placea un test cu noua Optima care cu siguranta ca e peste i40 ca doar e model nou. Optima chiar are potentialul sa fie peste Passat, Mazda 6 si Talisman. De Avensis, Mondeo, 508 nu mai zic.
-
hazard, joi, 18.02.2016 13:21
Hyundai are istoric stufos in domeniul franelor proaste. Asadar o recomandare ar fi ca la capitolul performante sa prezentati si comportamentul la franare in diferite conditii.
-
Tony_LPP, joi, 18.02.2016 20:59
@hazard Hyundai ofera sistem de franere aproape identic ca cel de pe Renault, adica mult prea sensibil. Iti garantez lucrul asta dupa ce am probat cateva modele . Cu consideratie,
-
Adrian, joi, 18.02.2016 22:36
Sa inteleg ca in timpul testului CB nu a aratat nici un consum? Hai sa facem testul asta cum trebuie si sa informam cititorii cu cifre cat mai exacte.
-
andi77, vineri, 19.02.2016 09:22
Cetatean: Uauuu...... ce "msina" este aceasta ? E din stutgart nu?!?.....Expert: Nu. Este din Ulsan mai precis la sud de Pyongyang(Phenian pentru europeni).................Aaaaaaaaaa...uauuuu.
-
opinie, vineri, 26.02.2016 22:33
Nu mi-as cumpara in veci porcaria asta numita i40.
Citeste si
-
DRIVE TEST | joi, 19 septembrieVive la FranceNoua generație Peugeot 3008 este o mașină care te face să strigi "Vive la France", de fiecare dată când o vezi. Noi am testat versiunea 3008 Hybrid, iar în rândurile următoare îți spunem dacă se conduce la fel de bine precum arată. Avem și video, desigur. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 28 augustDulce și săratHyundai Bayon este cel mai mic SUV din oferta coreenilor pe piața din România. Și cel mai accesibil. Iar acum a primit un facelift complet, cu multe noutăți pe care le disecăm în acest test drive și într-un clip de prezentare. Citeste tot
-
DRIVE TEST | joi, 22 augustRemarcabilÎn ciuda curentului pro crossover și SUV din industria auto, Mercedes-Benz a găsit resursele necesare pentru a aduce pe piață încă o generație a emblematicului SL. Am testat versiunea AMG 63 și am pregătit impresii de la volan și un video de prezentare. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 6 augustGrand TourerMercedes-Benz CLE este înlocuitorul vechilor Clasa C Coupe și Clasa E Coupe. Noi am condus versiunea CLE 300 4Matic, iar în rândurile următoare îți spunem cum se simte de la volan. Nu am uitat de video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | joi, 18 iulieGerman sub acoperireAm fost în Slovenia pentru a testa noul Ford Explorer 100% electric. Fructul colaborării dintre Ford și Volkswagen, noul Explorer este prima electrică de pasageri produsă de Ford în Europa, la Koln mai exact, iar în procesul de dezvoltare a fost implicat și un român. Pe lângă impresiile de la volan, în acest articol vei regăsi și un video cuprinzător. Citeste tot
Imi place masina, mai mult spatele decat fata. Interiorul si el este reusit, insa bordul putea fi mai "premium" putin. Cred ca se califica in segment si daca luam in calcul pretul cerut pentru dotarile pe care le are si pentru cutia automata, eu cred ca merita luat in calcul (Pe site sunt preturi cu oferta, cum practica de obicei Hyundai, versiunea de top fiind 26000). Poate nu este la fel de tehnologizata ca un Passat, dar la banii ceruti si servicile pe care le ofera eu cred ca este o oferta foarte corecta. Un mare plus mai este garantia de 5 ani.