
Calificat
Noul Hyundai i40 facelift se califică pentru lupta acerbă din segmentul mediu. Este însă suficient de puternic pentru a se bate cu modele consacrate ca Volkswagen Passat sau Ford Mondeo?
-
S, miercuri, 17.02.2016 12:28
Nu-i nici o masina (Mercedes, Audi sau ce mai ziceti voi) la partea de design. Este doar un Hyundai original, frumos foc :)
-
ioi, miercuri, 17.02.2016 14:20
O masina placuta ca aspect si mai ales la interior. Pacat ca nu are si motorizari mai puternice si pretul e cam mare; se apropie de triada germana care, CONVINE UNOORA SAU NU, sunt considerate premium in toata lumea.
-
Tony_LPP, miercuri, 17.02.2016 20:16
Hyundai I40 este destinat celor care doresc mai mult de la un sedan de clasa medie, la un pret foarte corect .O simpla privire aruncata este suficienta pentru a remarca caracteristicile de design interior si exterior. Finisajele interioare moderne aduc un plus de eleganta şi dinamism modelului. @ioi Pretul nu este mare daca luam in calcul Volkswagen Passat & Skoda Superb, configurate asemanator, echipate cu motorizarea 1.6 TDI 120CP Confortline & ulterior Ambition, ambele costand 26.000 euro + 400euro pentru Skoda Superb fara optiuni. Cu optiunile asemanatoare nivelului de echipare de pe Hyundai I40 testat de redactia Automarket , pretul sare de 30.000 euro.
-
Andy, joi, 18.02.2016 02:04
@ioi Triada germana e formata din BMW, Merc si Audi. Modele lor de clasa medie chele incep ca preturi acolo unde se termina i40 cu toate dotarile pe el, deci nu sunt concurente. Pretul i40 e competitiv comparand cu Passat. Personal mi-ar placea un test cu noua Optima care cu siguranta ca e peste i40 ca doar e model nou. Optima chiar are potentialul sa fie peste Passat, Mazda 6 si Talisman. De Avensis, Mondeo, 508 nu mai zic.
-
hazard, joi, 18.02.2016 13:21
Hyundai are istoric stufos in domeniul franelor proaste. Asadar o recomandare ar fi ca la capitolul performante sa prezentati si comportamentul la franare in diferite conditii.
-
Tony_LPP, joi, 18.02.2016 20:59
@hazard Hyundai ofera sistem de franere aproape identic ca cel de pe Renault, adica mult prea sensibil. Iti garantez lucrul asta dupa ce am probat cateva modele . Cu consideratie,
-
Adrian, joi, 18.02.2016 22:36
Sa inteleg ca in timpul testului CB nu a aratat nici un consum? Hai sa facem testul asta cum trebuie si sa informam cititorii cu cifre cat mai exacte.
-
andi77, vineri, 19.02.2016 09:22
Cetatean: Uauuu...... ce "msina" este aceasta ? E din stutgart nu?!?.....Expert: Nu. Este din Ulsan mai precis la sud de Pyongyang(Phenian pentru europeni).................Aaaaaaaaaa...uauuuu.
-
opinie, vineri, 26.02.2016 22:33
Nu mi-as cumpara in veci porcaria asta numita i40.
Citeste si
-
DRIVE TEST | luni, 14 iuliePentru toată familiaTayron este al doilea cel mai mare SUV Volkswagen din Europa, după Touareg. Noi am testat versiunea echipată cu motorul care nu are niciun plan să se pensioneze: 2.0 TDI. Avem pentru tine și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 8 iulieDiscretBMW M440i Coupe nu este un model M veritabil, dar odată ce îl conduci ajungi să te întrebi dacă chiar ai nevoie de un M veritabil. Noi am testat cel mai recent facelift primit de coupe-ul german. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | sâmbătă, 5 iuliePericol iminentAm testat noul MG ZS Hybrid+, un rival extrem de serios pentru a noastră vedetă locală, Dacia Duster. Cu un preț competitiv și un sistem hibrid foarte performant, care dezvoltă în total aproximativ 200 de cai putere, MG ZS atrage din ce în ce mai mulți clienți. Deci, nu greșim dacă spunem că este un pericol iminent pentru Duster. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 2 iulieNostalgieCelebrul Renault 5 a reînviat sub forma unui model cu zero emisii. Noi am condus versiunea echipată cu cel mai puternic motor, dar și cu cea mai mare baterie. Cum se simte de la volan, dar și cât am acoperit cu un plin de baterie, afli din rândurile următoare. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 27 iunieMjölnirChiar dacă, în gama suedezilor de la Volvo, modelul XC60 este cel mai bine vândut, nu cred că exagerez când spun că cel mai iubit model la ora actuală este XC90. Deci, ce faci atunci când ești Volvo și trebuie să te adaptezi la această tranziție către vehicule electrice, fără a-ți pierde fanii? Simplu: apari pe piață cu un XC90 electric. Dar nu vă lăsați păcăliți, deoarece noul EX90 este un model cu totul nou, realizat pe o platformă dedicată. Citeste tot
Imi place masina, mai mult spatele decat fata. Interiorul si el este reusit, insa bordul putea fi mai "premium" putin. Cred ca se califica in segment si daca luam in calcul pretul cerut pentru dotarile pe care le are si pentru cutia automata, eu cred ca merita luat in calcul (Pe site sunt preturi cu oferta, cum practica de obicei Hyundai, versiunea de top fiind 26000). Poate nu este la fel de tehnologizata ca un Passat, dar la banii ceruti si servicile pe care le ofera eu cred ca este o oferta foarte corecta. Un mare plus mai este garantia de 5 ani.