Micul gigant
Am condus noua Honda Jazz, în nivelul de echipare Advance Sport. O noutate în gama modelului nipon. Pe lângă impresiile de la volan, ți-am pregătit, ca de obicei și un video cuprinzător cu această mașină care combină utilitatea unui monovolum cu aspectul unui hatchback.
-
ds, joi, 23.05.2024 13:41
E, uite avantajele unui hibrid, cuplu și consum de diesel, demaraj de elctric/benzinar. Fără să fii constrâns și să freci dpf-ul la deplasarea în urban ca la diesel. Apoi se miră câte unii de ce dispar fumegătoarele din ofertă. Păi d-aia, că și la 500 de ani de când s-au inventat pantofii unii tot la opinci trag...
-
ds, joi, 23.05.2024 14:02
...Uitasem, câți km din cei 220 au fost făcuți în mod pur electric?
-
Diana Șosoacă, joi, 23.05.2024 14:58
La pretul ăsta prohibitiv, 30 000 €, sunt multe optiuni dezirabile la clasa superioara, compacta,(vezi VW Golf VIII.2) mai ales ca in Romania persista si-n prezent o cutumă de aur: "Să cumpărăm cât mai multă mașină la aceeasi bani." P.S. Respectele mele pentru cei care-s suficient de capabili sa identifice solutii, la cca 30 k, si doua clase mai sus, in segmentul D.
-
alex_cu_a_mic, joi, 23.05.2024 15:57
La prima vedere pare scumpa. Dar daca intri in detalii si analizezi un pic dotarile, ramane tot scumpa. Daca o compari cu altele pare tot scumpa. CSF NCSF.
-
PMC, joi, 23.05.2024 15:58
@ds: eminenta ta cenusie, sa inteleg ca dupa logica ta otel-inox, asta e nefumegatoare? Scoate ozon pe teava de esapament? De unde apareti ma? Pe bune :))
-
ds, joi, 23.05.2024 17:05
Aripele, mă flăcău, nu mai semnaliza, ia și suferă -n tăcere. Prostia doare rău? Când o să vezi un benzinar cu gpf off ia și însemnează data-n calendar. E ultima dată când îți mai răspund la aberații.
-
Banditos, joi, 23.05.2024 17:21
@ds Presupunand, firesc, ca softul e acelasi, Jazz-ul ca si Civicul nu iti spune cat merge in mod electric. Combinatiile aparent aleatorii si atat de "bezmetice" ale sistemului cu schimbari de pana la cateva ori la 3-4 secunde (ba hibrid, ba electric, ba termic: termic generator, electric pentru incalzirea habitaclului, termic pentru incalzirea habitaclului, electric cu termic la acceleratii puternice, termic doar pentru incalzirea...termicului, electric pentru racirea habitaclului, termic pentru tractiune, electric pentru tractiune la viteze cuprinse intre 0 si 180km/h)...... ca nici nu isi mai are rostul sa vezi "cat" e electric dintr-un drum. Sistemul functioneaza flowless si s-au dovedit cu adevarat fiabili (cel putin Toyota o dovedeste). Cat despre consum...3,2%--5,5% in oras. 3,5%--5,9% drumuri nationale/autostrada. Media...4,9% si ma astept, ca pana in toamna, sa scada la 4,7%.
-
@ds premium 3 stele euro ncap, joi, 23.05.2024 17:52
Te alinți, cu o revizie de hibridă nouă îți cumperi 4-5 dpf-uri, doar megaprost să nu fii. :)))))))
-
ds, joi, 23.05.2024 18:57
@Banditos La Lexus îți arată pe telefon proporția electric/benzină. In oraș iese undeva la 40/60.
-
@ds premium 3 stele euro ncap, joi, 23.05.2024 19:19
Da dada, sigur, dar să ne referim la subiect, tu, o lumină la tine la cantină, spui că e OK ca sereacii să-și cumpere hibride pentru gospodine la 30 k și revizii la 1,5 k în loc de cazane de gospodari la 3k cu revizie de 0,2 k. :)))))))))))
-
Banditos, joi, 23.05.2024 19:41
Nu pot compara Honda cu Lexus. Iar aplicatia pe telefon de la Honda e doar pentru USA. Din cate stiu eu.
-
Diana Șosoacă, joi, 23.05.2024 20:10
alex_cu_a_mic S-ar impune, dupa cele mai elementare norme al bunei cuviinţe, sa-mi oferi niscaiva multumiri, pentru mai mult decat vizibilele drepturi de autor.
-
Banditos, vineri, 24.05.2024 07:30
@ds Nu pot compara Lexus cu Honda. Iar aplicatia Honda, din cate stiu eu, nu e valabila decat pe teritoriul USA.
-
alex_cu_a_mic, vineri, 24.05.2024 08:05
@Diana Mă scuzaț duamnă că n-am văzut c-aveț licență p-această formulă.
-
Alex, vineri, 24.05.2024 15:15
@japan4ever, de unde stii tu care e pretul real, reprezinti vreo autoritate in domeniu, lucrezi la fabrica honda?
-
Scrooge, joi, 30.05.2024 23:22
Nu era Matiz micul gigant ? :)
-
nsrei, miercuri, 12.06.2024 13:00
cica ncap protectie adulti honda jazz 87% Vw polo 96% care nu costa tocmai cat un jazz dar la pret de jazz gasim totusi hyundai santa fe anul 2020 DIESEL second hand cu 94% protectie adulti. Acuma sa simulam un impact intre santa fe si jazz. aduceti matura si farasul va rog
Citeste si
-
DRIVE TEST | miercuri, 17 septembrieMagistralAm condus noul Mercedes-Maybach EQS SUV sau, cu alte cuvinte, primul Maybach pur electric. Dacă ar fi să îl descriu în câteva cuvinte ar suna cam așa: o odă închinată luxului și rafinamentului, duse la extrem. Dar mai multe îți spunem în testul nostru, unde am integrat și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 9 septembrieMărimea contează?După ce anul trecut am călătorit la Viena pentru a face cunoștință cu noua generație Citroen C3, acum a venit momentul să ne întâlnim cu fratele mai mare. Se numește Citroen C3 Aircross și promite să aducă tot ce apreciază clienții la un C3, doar că într-un pachet mai mare și mai practic. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 3 septembrieDeschis spre aventurăTemperaturile ridicate și soarele verii s-au dovedit a fi motivul perfect pentru a testa noul Mini Cooper Cabrio. Indiferent de marcă, model, motor și putere, o mașină decapotabilă îți pune zâmbetul pe buze cum puține o pot face. Avem pentru tine și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 25 augustSeducțieNoul Audi A5 este o mașină seducătoare. De ce? Pentru că nu se limitează la a fi admirată, ci te atrage inevitabil, te invită să o descoperi până în cele mai mici detalii. Noi am testat versiunea TDI quattro, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 19 augustCe-am fost și ce-am ajunsPeugeot 5008 și-a început viața acum 16 ani ca un monovolum, într-o perioadă în care segmentul MPV era cât se poate de popular. Din păcate, monovolumele au cedat în fața unui nou trend, care a acaparat într-un mod accelerat piața auto, adică SUV-urile. Deoarece 5008 a fost un model de succes, cei de la Peugeot nu l-au eliminat, ci l-au transformat în SUV odată cu apariția generației anterioare. Iată că acum suntem la a doua generație de când 5008 a schimbat tabăra, iar noi l-am condus pentru a vedea cu ce vrea să își impresioneze clienții. Citeste tot
foarte scumpa pentru dimensiunea caroseriei si ce ofera in general masina.. pretul real e cu 7-8000 de euro mai jos