Răpitor
Am testat noul Ford Ranger Raptor la Barcelona și am avut parte de o adevărată lecție de off-road. Pick-up-ul american, în versiunea sa de performanță, poate fi răpitor. Fie că e vorba de performanțe, de cum arată sau de cum se cațără pe stânci.
-
Ford Ranger, joi, 17.11.2022 18:07
Cea mai bună mașină din clasa sa în Europa.
-
Deleagu, joi, 17.11.2022 20:58
Cei care au dau voturi negative celui dinaintea mea cred ca nu au vazut ca omul a specificat clar "din clasa sa". In clasa pick-up-urilor medii, Raptorul nu are rival. Oricat v-ar placea Hilux, sau L200 sau orice altceva, niciuna nu rezista la ce rezista un Raptor. Nici nu se pot compara cu un Raptor. Asta pentru cine priveste obiectiv, si poate trece peste mitul obsesiv ca "Ford nu e bune, stiu eu... ca am avut eu un Ford care se strica mereu". Daca ii intrebi ce Ford, sigur e vorba de vreun Focus, Mondeo sau Fiesta... Inutil sa le explici orice..
-
Enigmatrix, vineri, 18.11.2022 10:24
Mașină adevărată pentru poliția de frontieră.
-
Sa fim seriosi..., vineri, 18.11.2022 12:40
@Deleagu, Nu exista " pick-up'uri medii", Raptor este un Ford ranger cu un tuning de fabrica. Un fel de Vignale la pick-up'uri. In esenta insa, este doar un Ford, cu bune si rele. Oricat de mult ai upgrada in fabrica un Explorer, nu va fi niciodata un Gklasse sau un Range rover, ci tot un Ford. Nu stiu la ce crezi tu ca "rezista" Raptor si ceilalti nu, dar cu siguranta sarcina utila este cu 50% mai mare la Toyota ( +1 to vs.650 la Ford), care are cuplu mai mare la turatii mai mici. De fiabilitate nu are sens sa discutam. Pentru ca la astea te uiti cand iei un pick'up ( + dimensiuni, dar aici nu difera dramatic), nu ca " prinde suta" in 8 secunde si 180 pe autostrada. Daca insa vrei o masina de pus in fata blocului, sa crape vecinii de ciuda ca tu ai pickup cu muschi, in care pui 2 vedre de benzina la fiecare suta, atunci " se merita" 72 mii euro.
-
joe, vineri, 18.11.2022 15:33
Degeaba fac arabii prin desert ``figuri`` pe dunele de nisip numai cu Toyote si nu cu Raptor?Da,sunt frumoas,impunatoare dar nu si fiabile.A trecut testul,dar cat rezista?
-
Deleagu, vineri, 18.11.2022 15:48
Raptorul de la Ranger nu este un Ranger tunat, pentru ca are alt sasiu (ramforsat in multe puncte fata de ranger normal), alte brate (din aluminiu si mai late), alta punte pe spate, alte suspensii (amortizoare active de la Fox), arcuri elicoidale pe spate (de asta are sarcina utila mai mica decat un Hilux, etc) si inca ceva: este singurul pick-up din lume care are Watts Link la puntea spate astfel ca puntea nu deviaza in lateral atunci cand "lucreaza". Nu, nu este un Ranger tunat... Nu poti compara niciun pick-up cu Raptorul pentru ca niciunul nu are nimic din ce am enumerat mai sus, fara sa mai punem la socoteala si motorul V6 3.0 de 400 de cai.... Despre fiabilitate ce sa vorbim? Ca abia a aparut generatia asta. Poate sa discutam de cele vechi... Cat despre arabi (daca ei reprezinta un etalon pentru cineva...) ei doar Land cruiser si Patrol conduc... si cele pe care le omoara ei pe dune sunt mega tunate, nu stock...
-
Snow, vineri, 18.11.2022 22:01
Nu contest calitatile masinii dar scorul pare putin dubios. Imi amintesc ca cele mai entuziasmante masini testate pe-aici n-au trecut de 4,5-4,6. Un pick up (util pt ciobani, vanatori, pescari) cu 4,8 e ... putin neverosimil.
-
CCA, joi, 24.11.2022 08:17
Cam scump Raptorul asta nou. Si ca pret de achizitie, care se apropie de 70 mii de euro cu taxe si ca pret de exploatare. 3 litri benzina pentru Europa e cam mult. Nu zic ca nu e un motor capabil, dar la teste a dat si 28-34 litri/ 100 km in offroad. Astept motorul de 3 litri diesel, care sper sa nu vina cu mostenirea de trista amintire, avand in vedere ca e motorul pus pe Range Rover, in top ul celor cu probleme. Pentru cei care nu cunosc e difeenta mare intre Raptor si celelalte versiuni. Raptorul are de la alt sasiu si alta suspensie pana la restul lucrurilor, dar nu e facut sa traga sarcini mari sau sa le transporte. Pe echiparea Wildrak am 1100 kg sarcina max in bena si 3,5 tone masa tractabila, fata de un Raptor cu 650, respectiv 2 tone.
Citeste si
-
DRIVE TEST | sâmbătă, 5 iulieTest Drive Pericol iminentAm testat noul MG ZS Hybrid+, un rival extrem de serios pentru a noastră vedetă locală, Dacia Duster. Cu un preț competitiv și un sistem hibrid foarte performant, care dezvoltă în total aproximativ 200 de cai putere, MG ZS atrage din ce în ce mai mulți clienți. Deci, nu greșim dacă spunem că este un pericol iminent pentru Duster. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 2 iulieNostalgieCelebrul Renault 5 a reînviat sub forma unui model cu zero emisii. Noi am condus versiunea echipată cu cel mai puternic motor, dar și cu cea mai mare baterie. Cum se simte de la volan, dar și cât am acoperit cu un plin de baterie, afli din rândurile următoare. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 27 iunieMjölnirChiar dacă, în gama suedezilor de la Volvo, modelul XC60 este cel mai bine vândut, nu cred că exagerez când spun că cel mai iubit model la ora actuală este XC90. Deci, ce faci atunci când ești Volvo și trebuie să te adaptezi la această tranziție către vehicule electrice, fără a-ți pierde fanii? Simplu: apari pe piață cu un XC90 electric. Dar nu vă lăsați păcăliți, deoarece noul EX90 este un model cu totul nou, realizat pe o platformă dedicată. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 23 iunieEtalonAm testat noul Porsche 911 GTS facelift sau, cu alte cuvinte, primul 911 hibrid din istoria acestui model. Despre cum se conduce și dacă rămâne, în continuare, un etalon pentru mașinile sport, afli din rândurile următoare. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 16 iunieTemperatAm urcat la volanul noii generații Hyundai Kona, de această dată în echiparea de top N Line. Cu un preț mai mare cu 500 euro față de echiparea obișnuită Premium+, SUV-ul sud-coreenilor configurat astfel vrea să demonstreze că este mai mult decât doar un simplu pachet vizual. Va reuși noua Hyundai Kona N Line să impresioneze? Răspunsul îl vei afla în testul nostru, acolo unde ți-am pregătit și un video. Citeste tot
Îmi place că testele Automarket sunt din ce în ce mai bune.