Îndrăzneț
Formentor, cel mai vândut model al spaniolilor de la Cupra, tocmai a devenit mai bun, în urma unui facelift. Noi am condus versiunea plug-in hybrid cu 272 de cai putere, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Avem pentru tine și un video.
-
dani, marţi, 03.12.2024 09:57
57k pt un cupra? bafta la vanzare :))
-
Banditos, marţi, 03.12.2024 10:40
Kuga e deja imbatranit, Tucson e pe acolo. Formentorul asta pare cu o clasa mai sus (inclusiv pretul) probabil tintind o alta tipologie de client (inclusiv banii disponibili ai acestuia)
-
eu, marţi, 03.12.2024 14:02
@Banditos - si eu nu mai sunt tanar :D Am tot auzit povestea asta cum ca Kuga ar fi imbatranit... pentru mine orice pe lumea asta in primul rand trebuie sa fie practic si apoi conteaza si designul. Degeaba are ceva un design nemaivazut, dar in viata de zi cu zi e greu de trait cu el. Asa si la masini, prefer o masina mai "batrana" dar care sa fie mai utila in viata de zi cu zi...
-
aha, marţi, 03.12.2024 16:40
4.5 stele la capitolul Consum pentru o masina care consuma in viata reala de patru ori mai mult decat pe hartie? Si ni se mai si spune ca "nu am fost foarte departe" de datele oficiale. Du-te ba d-aici cu "glumele" tale.
-
johnny_tm, miercuri, 04.12.2024 16:03
am comparat pe viu Formentor cu kuga si diferenta de calitate cel putin perceputa e considerabila. Kuga plina ce plastic tare, arata imbatranit la interior. Autonomia cupra este considerabil mai mare ciu acest facelift. Kuga nu a primit imbunatatiri tehnice altele decat tableta. Per total Cupra pare o masina premium (char daca nu se compara cu audi sau bmw) comparativ cu kuga sau alte modele similare.
-
Andrei, joi, 05.12.2024 18:37
Frumusel. Cu portbagajul ala e o masina de oras sau drumuri scurte.
-
ovi, marţi, 07.01.2025 16:36
Consuma de aproape 6 ori mai mult in oras fata de cifrele oficiale si cu 6 kw mai mult pe electric la 100 de km si tu spui ca e "pe aproape". Ma intreb care trebuia sa fie diferenta ca sa fie "pe departe".
Citeste si
-
DRIVE TEST | vineri, 7 martieEchilibruAm testat noul Audi Q5, în versiunea echipată cu motor diesel de 2.0 litri, care oferă 204 cai putere. Acum că a expirat embargoul de comunicare, îți putem spune cum se simte de la volan noul SUV german. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 5 martieCarpe DiemLibertatea pe care ți-o oferă o mașină decapotabilă este greu de egalat, chiar și atunci când temperatura de afară nu ține cu tine. Noul BMW M4 Competition Cabrio facelift este exemplul perfect de mașină care te încurajează să trăiești clipa atunci când o conduci. Carpe diem! Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 25 februarieIz de vacanțăAm zburat în Grecia pentru a conduce noul Volkswagen Transporter. Mașina testată de noi a fost varianta E-Caravelle, adică pur electrică. Afli mai jos ce impresie ne-a lăsat și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 18 februarieSpecialitatea caseiÎn prezent, versiunea M50 este cel mai puternic BMW X3, de ultimă generație, pe care îl poți cumpăra. Cum se conduce și ce oferă pentru aproape 100.000 de euro, afli din rândurile următoare. Avem pentru tine și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 11 februarieAsul electrizantNoul Mini Aceman vrea să fie recunoscut ca un model de referință pentru marca britanică. Am condus primul model exclusiv electric al producătorului, în versiunea de bază Aceman E. Ți-am pregătit tot ce trebuie să știi despre cel mai nou membru al familiei Mini și ți-am mai pregătit și un video cu noul model. Citeste tot
Ford Kuga PHEV mi se pare o optiune mai buna, mai ieftina, consum mai mic cu bateria complet descarcata, un pic mai spatios. Si Hyundai Tucson e de preferat la pretul cerut de Seat...