Forme cu fond
Am testat noul Cupra Formentor, mașina cu care spaniolii clădesc cu migală o imagine nouă, oferind un pachet dinamic de top, la pachet cu un design unic. În testul nostru veți afla impresii de la volan și un clip video de prezentare.
-
DanG, marţi, 03.01.2023 14:57
@ds Are sasiu de 7R, deci din punctul asta de vedere masina sigur e bomba, ramane doar pretul care si mie mi se pare exagerat pentru un Seat. Chiar daca nu mi-as cumpara asa ceva, mie design-ul imi place, e si modern si are si ceva italienesc in el.
-
Cp, miercuri, 04.01.2023 18:16
Toate modelele au un standard de dotare foarte ridicat. Eu am varianta de baza, motorizare 1.5 tsi, cu maxim de optionale necesare. Este o masina cu elemente si dotari premium, la pret rezonabil. In raportul pret-beneficiu nu intra niciun alt brand. La un pret de catalog de 37k, ii lipseste trapa, scaune scoica, full piele. In rest, are tot, inclusiv toate elementele de siguranta activa si pasiva. Intradevar, motorizarile mari au preturi pe masura, dar trebuie sa ne obisnuim cu asta. Pentru articol, felicitari! P.S.: ai uitat de acces keyless si portbagaj cu pedala. Si pe astea le-am pus in optionale. Pretul final a fost considerabil mai mic.
-
Andrei, miercuri, 11.01.2023 17:10
O gramada de bani si nici macar capac de motor sau amortizor de capota nu are. Cu astea doua costa 70000 euro, modelul asta ''premium''. Inca o masina 4.5/5, ha, ha!
Svejk6969, miercuri, 01.03.2023 01:24Nu știu de unde iti iei informațiile dar mașina nu costa atât.
Citeste si
-
DRIVE TEST | marţi, 15 apriliePremiantEV3 este mezinul familiei de modele cu zero emisii EV de la Kia. Un SUV subcompact, eficient și accesibil, comparativ cu frații săi mai mari, care trebui să convingă clienții că este momentul să treacă la o mașină electrică. Are șanse? Asta am încercat să aflăm în testul nostru. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 11 aprilieFabricat în RomâniaAm călătorit la Barcelona pentru a face cunoștință cu cea mai nouă mașină produsă la noi în țară. Este vorba despre noul Ford E-Transit Courier. Aceasta este prima autoutilitară electrică produsă în România, mai exact la fabrica Ford din Craiova. Cu o baterie de 43 kWh, E-Transit Courier oferă o autonomie de până la 300 de kilometri. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 7 aprilieMade in ChinaÎn ultimul an, industria auto din Europa a fost luată cu asalt de intrarea modelelor electrice fabricate în China. Desigur, acest lucru l-am văzut și noi în România, unde au intrat deja mărci precum MG, Geely sau Lynk&Co. Iată că noi am luat la test cel mai nou SUV electric chinezesc care se vinde în țara noastră. Este vorba despre Leapmotor C10, un atac direct la Tesla Model Y. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 1 aprilieDiferitȘtii cum se spune că majoritatea mașinilor din ziua de azi seamănă între ele? Ei bine, Cupra Tavascan este una dintre excepții. Noi am testat versiunea Tavascan VZ și mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | joi, 27 martieDeschizător de drumuriAm condus noua Dacia Bigster în cadrul testelor internaționale. Acum că a expirat embargoul pe impresiile de condus, îți putem spune cum se simte de la volan cea mai puternică, cea mai mare și cea mai tehnologizată Dacie de până acum. Avem pentru tine și un video cuprinzător. Citeste tot
Mda... Total neinteresant brand. Cu un spate copiat după Porsche Cayenne coupe 2019 și o parte frontală comună, fără să rupă gură târgului, cu un ecran proțăpit în mijlocul bordului, fără pic de inspirație, este departe de ceea ce oferă diviziile de competiții sau premium ale altor firme. Desigur, sunt subiectiv, dar mi se pare insipid dintoate punctele de veder. Și, în final, care este prețul? 52.600 cât ziceți că este prețul minim, sau 46.210 cum este trecut în tabelul cu detalii? Nu de alta, dar la banii ăștia mai pui 6-7000 și te orientezi spre un XC 60 Recharge, care este cu totul altceva.