Inimitabil
Am testat motorizarea de bază din gama Citroen C4 Cactus în compania echipării de top. Modelul franţuzesc ne-a demonstrat încă o dată că este greu de ignorat pe şosea, indiferent dacă eşti sau nu interesat de el.
-
sandu, joi, 12.02.2015 11:59
ce prostie de masina. iar o ciudatenie ca si juke. oricum pretul e mic, 19000euro pentru un motor de 1.2
-
joe, joi, 12.02.2015 13:38
de la 13 mii la 19 mii,,e cale lunga de atatea optionale,,,!mult,,,mult, cat inca o masina LOGAN
-
Andy, joi, 12.02.2015 13:52
Interesanta iar unele solutii sunt chiar ingenioase. @joe diferenta de 6000 de euro nu inseamna un Logan pentru ca nu exista Logan la 6000 (nici la 5000 cum se lauda Renault initial). Plus ca oricum, daca vrei un Logan cat de cat ok scoti 10-11.000 din buzunar. Asa ca de ce comparam iar mere cu pere? Asa poti zice si la un Mercedes ca intra 10 Loganuri insa cel care-si cumpara Mercedesul repectiv nu-si va cumpara in veci 10 Loganuri. So?
-
HRares, joi, 12.02.2015 14:55
sa nu uitam referitor la dotari ca ideea lor este sa ofere masina pentru orice buzunar. sunt multe dotari optionale. Daca unele lucruri par ca ar avea nevoie de imbunatatire...s-ar putea regasirezolvarea in categoria optionale.
-
Bethurbazal, joi, 12.02.2015 18:57
Masina aceasta are un aer aparte. Am facut mai multe drive-test-uri cu ea. De fiecare data cand te urci in ea ai senzatia ca o faci pentru prima oara. La duel-ul cu Sportsvan a luat jumatate din voturile acesteia intrucat unii voteaza caci asa e la moda sau, am mai spus, cum le dicteaza unii. Pacat!
-
ironR, vineri, 13.02.2015 10:47
am facut un test cu el, nu pot trece peste faptul ca geamurile din spate nu se deschid conventional.... In rest masina arata bine, e confortabila, putin cam sus mi s-a parut scaunul soferului... Nu stiu cum rezista acele bandouri pe usi la spalatorie dupa 2-3 ani... In mare masina mi-a lasat impresia ca face mai mult decat pretul pe care il cere, dar pentru faptul ca nu are 4 geamuri "complete" nu as cumpara-o...
-
joe, duminică, 15.02.2015 18:16
cum sa dai la o masina de 82 cp 20 mii de euro? Cu 27 mii iei Santa Fe nou de la reperzentanta,model nou,,,,dar din GERMANIA[sa noi e 43 mii!!!}..si are fie tractiune fata,ori 4x4 http://ww3.autoscout24.de/classified/265648988?asrc=st|as
-
scrynted, duminică, 06.12.2015 16:10
@behturbazal ala e Eugeniu de Savoia de la poza ta de profil la automarket? :))
Citeste si
-
DRIVE TEST | marţi, 16 decembrieRevoluția electricăAm călătorit în Spania pentru a conduce noul BMW iX3 Neue Klasse, un model care promite să rescrie regulile din segmentul SUV-urilor premium cu zero emisii. Avem pentru tine și un video. Citeste tot -
DRIVE TEST | vineri, 12 decembriePionierDupă ce am făcut cunoștință cu Nissan Qashqai facelift în 2024, pe străzile din Portugalia, acum a venit momentul să vedem cum face față modelul nipon la drumurile din țara noastră. Totodată, v-am pregătit și o prezentare video cu noul Nissan Qashqai facelift. Citeste tot -
DRIVE TEST | luni, 8 decembrieÎmblânzirea leuluiFrancezii de la Peugeot ne-au invitat în Portugalia, acolo unde am avut întâlnire cu noul 308 facelift. Noi am condus varianta 308 SW Plug-in Hybrid, iar mai departe îți spunem ce s-a schimbat, dar și cum se conduce modelul francez. Avem pentru tine și un video. Citeste tot -
DRIVE TEST | miercuri, 3 decembrieDeclarație de dragostePorsche 911 Carrera 4 GTS Tribute to Transfăgărășan nu este o simplă ediție limitată la 10 exemplare. Este o declarație de dragoste, din partea constructorului german, pentru România și, în special, pentru "cel mai frumos drum montan din lume,". Noi am condus unul dintre cele 10 exemplare și ți-am pregătit și un video. Citeste tot -
DRIVE TEST | luni, 24 noiembrieIrezistibilBYD Atto 2 a primit o versiune Plug-in Hybrid, echipată cu sistemul inovator al mărcii chinezești. Vorbim despre unul dintre cele mai accesibile SUV-uri Plug-in Hybrid din Europa, dar nu doar acest aspect îl face irezistibil. Noi l-am condus pe drumurile din Spania, iar în acest articol îți spunem cum se simte de la volan. Citeste tot
Abia asteptam un test. Cel mai mult imi place ca insistati pe faptul ca modelul asta e altceva. Un crossover strict de oras (doar e moda) cu un design funky (clientela tanara), special conceput pentru zona urbana unde poti fi observat si daca nu admirat macar apreciat pentru indrazneala designului si a alegerii. Designul e tipic francez, parizian as zice... cred ca designerii, obsedati de micile probleme aparute in locurile de parcare supraaglomerate, au insistat pentru amplasarea acelor airbump-uri :) Mie imi place "chestia" asta...iar la noi va fi achizitionata probabil foarte subtire.